PDA

View Full Version : storing draadloos systeem AKG wms 40 + guitarbug



rupke
14 december 2007, 11:50
Hoi,

Ik heb al een tijdje een AKG wms40 met een guitarbug (het zendertje dat je in je gitaar steekt). Het werkte altijd goed tot de laatste drie optredens.

Het volgende gebeurd. met soundchecken gaat alles prima. na een minuut of 10/15 valt om de haverklap mijn signaal uit. als ik de zender aan en uit zet blijft dat hetzelfde.

Ik heb dit nu op drie verschillende plekken gehad. Bij de 2 laatste optredens en tijdens de repetitie.

typische vind ik dat hij het bij die 3 keren wel in het begin goed doet.

IEmand zei, misschien is je adapter versleten dat ie in kracht afneemt als ie warm wordt. lijkt me sterk maar ik ben dan ook totaal niet technisch.

Heeft iemand van jullie dit misshien met de guitarbug een keer meegemaakt of weet iemand aan de hand van bovenstaande wat er loos kan zijn.

Ik hoor graag van jullie

Groetjes Rupke

Bart_Blueprint
14 december 2007, 15:16
Al eens een nieuwe batterij geprobeerd? Tenminste ik neem aan dat er een batterij in gaat...

Van Dattum
14 december 2007, 18:26
Altijd ff in de gaten houden dat het plugje niet los zit. Zit nl. met schroefdraad op de Bug.

rupke
15 december 2007, 18:30
Hoi bedankt voor de racties. Even antwoord geven op jullie opmerkingen.

Ieder optreden heb ik er een nieuwe batterij ingedaan. dus daar kan het niet aanliggen.

He jackplugje zit er goed opgedraaid dat he bik iedere keer gechekct toen ie ging storen.

Dus daar zit het hem niet in mag ik aannemen.

Groetjes Rob