PDA

View Full Version : Epica te Nijmegen.



Kaïn
14 december 2007, 11:37
Compleet schaamteloos kondig ik hier aan onze (Asthenia) gig samen met Epica op 5 Januari in de Doornroosje te Nijmegen.

Een avondje female fronted metal verzekerd ;)

Zou tof zijn als er mensen zouden kunnen/willen komen :satisfie:

FruscianteFan
14 december 2007, 12:08
Kans is klein dat ik niet kom: zie mijn sig :p

Kaïn
14 december 2007, 12:12
Ghehehe, Cool! Op welke manier zit je in de organisatie?
Als je me ziet moet je me maar een schop voor mn kont verkopen :p

FruscianteFan
14 december 2007, 12:25
Ok zit niet echt in de organisatie, maar ik ken de organisator wel en kom dus altijd wel gratis binnen, in ruil voor een klusje hier en daar (al zou dat wel meer mogen).

Xile
19 december 2007, 15:00
Ik ben van de partij!! :D

PyroFreak
21 december 2007, 11:08
Ook ik ben er bij, lekker om het nieuwe jaar zo te beginnen :rockon: succes alvast met jullie gig...

Kaïn
22 december 2007, 23:12
Ook ik ben er bij, lekker om het nieuwe jaar zo te beginnen :rockon: succes alvast met jullie gig...
Thanks! We zijn hard aan het werk om wat nieuwe nummers er neer te zetten!

PyroFreak
6 januari 2008, 10:55
Zow dat was een lekker avondje gisteren. Jammer van je technische problemen maar goed opgelost! Ik vind jullie nieuwe nummers een stuk beter als het oude werk vooral de eerste nieuwe die jullie speelden (nightmare?)

Ik schat jullie van mijn leeftijd, respect om dan al dat soort eigen nummers te hebben.

Epica was ook weer goed zoals altijd :rockon:

FruscianteFan
6 januari 2008, 12:28
Die technische problemen deden jullie wel de das om. Mijn advies is: zorg dat de rest van de band (al deed de drummer dat al wel) het publiek vermaakt terwijl je met de technicus het euvel verhelpt.

Maar wat was er eigenlijk aan de hand?

Kaïn
6 januari 2008, 12:28
Zow dat was een lekker avondje gisteren. Jammer van je technische problemen maar goed opgelost! Ik vind jullie nieuwe nummers een stuk beter als het oude werk vooral de eerste nieuwe die jullie speelden (nightmare?)

Ik schat jullie van mijn leeftijd, respect om dan al dat soort eigen nummers te hebben.

Epica was ook weer goed zoals altijd :rockon:

Hardstikke bedankt! Ja dat gezeur met de versterker was heel erg jammer. Morgen maar even naar de buizenboer :p Het bizarre was dat Ad en ik er achterkwamen dat die amp van mij zijn oude is. In elk geval was ik hem heel erg dankbaar :p
Yep dat eerste nieuwe nummer heet Nightmare ;) Nogmaals hardstikke bedankt!

Kaïn
6 januari 2008, 12:31
Die technische problemen deden jullie wel de das om. Mijn advies is: zorg dat de rest van de band (al deed de drummer dat al wel) het publiek vermaakt terwijl je met de technicus het euvel verhelpt.

Maar wat was er eigenlijk aan de hand?
Ja de sfeer is er dan wel gelijk uit. Heel moeilijk om daaruit terug te komen.

Ik heb geen idee wat er aan de hand was uiteindelijk. in de eerste instantie lag het aan mijn MIDI pedaal dat geen sjoege meer gaf en mn G major op het stille stemkanaal hielt. Toen heb ik gewoon handmatig het goede kanaal gekozen en doorgespeeld maar toen was ook ineens het volume weg. Binnekort dus even met de hele boel naar mn vaste technicus.

Edit: Ik krijg net een belletje van onze technicus dat m'n amp het weer doet. Hij zette em aan en deed het gewoon. Heel bizar, maar ik ben wel blij! :satisfie:

Vonk
6 januari 2008, 14:12
Dat lijkt me juist eng. Als er ergens een kabel kapot is kun je dat verhelpen en weet je dat het nooit meer gebeurd. Maar nu heb je kans dat het terug kan komen als je het niet verwacht.

Kaïn
6 januari 2008, 18:53
Dat lijkt me juist eng. Als er ergens een kabel kapot is kun je dat verhelpen en weet je dat het nooit meer gebeurd. Maar nu heb je kans dat het terug kan komen als je het niet verwacht.
Dat is ook zo, ik laat em nu ook nakijken, maar in elk geval weet ik nu dat hij niet opgeblazen is. Ik vreesde vooral voor m;n bankrekening.