PDA

View Full Version : Goed doel: gitaar van Manson te koop!



Badman
14 december 2007, 11:32
Hallo,

Op e-bay staat er nu voor Music for Life (een actie voor drinkbaar water in Afrika) een gitaartje te koop. Maar niet zomaar één: een Gibons Les Paul (vraag me niet welk type) van Marilyn Manson, gesigneerd natuurlijk :).
Deze actie gaat uit van Studio-Brussel en is 100 procent te vertrouwen. Niet inhouden en bieden maar!

http://cgi.benl.ebay.be/Gesigneerde-Gibson-gitaar-van-Marilyn-Manson_W0QQitemZ120197822637QQihZ002QQcategoryZ238 4QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Sluit de boel maar als dit niet mag...

Orpheo
14 december 2007, 11:57
het is niet DE gitaar van manson, het is een gitaar gesigneerd door manson...

almarvk
14 december 2007, 11:58
Kan Manson überhaubt gitaarspelen dan?? Die moet het IMHO niet hebben van z'n muzikale kwaliteiten...

Maar goed: deze gaat ff naar diversen.

Badman
14 december 2007, 12:01
Het zal wel niet DE gitaar zijn van Manson, die heeft er wel meerdere, maar hij heeft er wel op gespeeld... dus dat geeft toch een meerwaarde, niet? :)

Vonk
14 december 2007, 12:58
Ik vind het zonde van die handtekening, wat een lelijk gekrabbel...

Nellyrocks
14 december 2007, 14:02
Het zal wel niet DE gitaar zijn van Manson, die heeft er wel meerdere, maar hij heeft er wel op gespeeld... dus dat geeft toch een meerwaarde, niet? :)

Wat is daar dan voor een meerwaarde aan dan? Hij gaat er niet beter van klinken. Trouwens je reinste bull. Geef een artiest even een instrument in zijn handen en het wordt drie keer zoveel waard. Ik vind het pas een meerwaarde als het inderdaad echt DE gitaar van desbetreffend artiest is. De olympic witte strat van Jimi op Woodstock, de telecaster van Jimmy Page die hij van Jaff beck heeft gekregen en waarmee hij de eeerste plaat van LZ mee heeft ingespeeld. Ga zo maar door.

Kim Wilson
14 december 2007, 14:05
Ik heb een paar drumstokken van de drummer van de Doeks uut Hasselt, waar hij mee gedrumd heeft tijdens hun beroemde NCRV-optreden. Die zijn nu natuurlijk ook vet veel waard!

Mr.Fingers
14 december 2007, 14:23
Wat is daar dan voor een meerwaarde aan dan? Hij gaat er niet beter van klinken. Trouwens je reinste bull. Geef een artiest even een instrument in zijn handen en het wordt drie keer zoveel waard. Ik vind het pas een meerwaarde als het inderdaad echt DE gitaar van desbetreffend artiest is. De olympic witte strat van Jimi op Woodstock, de telecaster van Jimmy Page die hij van Jaff beck heeft gekregen en waarmee hij de eeerste plaat van LZ mee heeft ingespeeld. Ga zo maar door.

Niet kommaneuken, het is voor het goede doel, dus die plank moet opbrengen!!!

Brent Ray Vaughan
14 december 2007, 14:24
Wat is daar dan voor een meerwaarde aan dan? Hij gaat er niet beter van klinken. Trouwens je reinste bull. Geef een artiest even een instrument in zijn handen en het wordt drie keer zoveel waard. Ik vind het pas een meerwaarde als het inderdaad echt DE gitaar van desbetreffend artiest is. De olympic witte strat van Jimi op Woodstock, de telecaster van Jimmy Page die hij van Jaff beck heeft gekregen en waarmee hij de eeerste plaat van LZ mee heeft ingespeeld. Ga zo maar door.

Natuurlijk geeft die handtekening een meerwaarde. Niemand is zo dom... of zou zo dom mogen zijn dat hij daardoor beter gaat klinken.

Het is een veiling voor het goede doel. Wat zou dergelijke gitaar voor die veiling opleveren zonder handtekening? Een prijs rond de winkelwaarde lijkt mij. Door die handtekening gaan er gewoon mensen op af komen. Waarom? Gewoon omdat het ipv een gewone gitaar een unieke gitaar is geworden.

ps. ik vind het een afschuwelijk lelijke gitaar, lelijke handtekening en lelijke kerel die die handtekening heeft gezet

Badman
14 december 2007, 14:51
Er staat ook al een Fender Mascis Jazzmaster op :)

http://cgi.benl.ebay.be/Exclusieve-Fender-gitaar_W0QQitemZ120197810366QQihZ002QQcategoryZ238 4QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Bl44t44p
14 december 2007, 18:15
Ik moet bij de titel aan gitaarbouwer Hugh Manson denken, maar helaas.

Saf
14 december 2007, 20:33
tis wel ee nvoordeel dat ze bij dit soort veilingen eens goede gitaren gebruikan. Je ziet ook vaker van die veiling waar ze dan een gesigneerde stagg proberen te verkopen voor de prijs van een gibson ofzo. dat gaat me echt te ver.

overigs is die jazzmaster wel echt ubergeil

CrudeSapphire
20 december 2007, 23:09
Het zal wel niet DE gitaar zijn van Manson, die heeft er wel meerdere, maar hij heeft er wel op gespeeld... dus dat geeft toch een meerwaarde, niet? :)
Jaa, want ik draag ook liever een boxer ondergescheten door een bekend persoon :)

Blind Owl
21 december 2007, 01:22
Hmpf, ik dacht de gitaar van Charles Manson. Waarop ie lekker Beatles liedjes ging spelen in zn mooie boerderij... :hippie: