PDA

View Full Version : Versterker reviews



Jim Haagmans
13 december 2007, 23:01
Ik was me eens het beschnautzen:

waarom staan er hier bij versterkers eigenlijk geen stickies als "versterkers tot en met 250,-, versterkers tussen 250,- en 500,-" etc. etc.

Waarschijnlijk zou dat een hoop topics schelen als "hey ik speel dit en dit en vroeg me af wat voor versterker jullie me zouden aanraden"
Hier lopen de irritaties de laatste tijd namelijk erg hoog over op heb ik het idee :chicken:

zomaar een ideetje :)

paulusdeBKB
13 december 2007, 23:45
Je hebt wel een punt, het zou een goed idee zijn om van die stickies te maken. Maar dan missen we wel een hoop gelegenheden om ons op te winden over het taalgebruik van 13-jarige beginnertjes, en da's toch ook vermakelijk :D

Luke-wannabe
14 december 2007, 00:09
Strak plan! Btr word dat gefikst!

bass blom
14 december 2007, 00:15
mini review previewspam :D

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=102032

Jim Haagmans
14 december 2007, 17:04
haha, oke maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat we mensen afzeiken :)

vroeg me af wie hierover gaat? ofwel wie kan ja of nee zeggen en het dan ook al dan niet uitvoeren? :soul:

Mitch
14 december 2007, 20:16
Omdat een overvloed aan sticky's niet gewaardeerd wordt binnen het modteam.
En iedereen die daar tegenin gaat krijgt een ban van 6 jaar !

Maar serieus, los van mijn persoonlijke atipathie tegen een beeldschermvullende lijst met sticky's vol waardeloze informatie is het ook zo arbitrair allemaal.... tot 500, tot 750, tot 1000, tot 1500, boven 1500, pffff.... en dan nog, laten we lekker topics over specifieke amps houden. Zoekt ook een stuk makkelijker !