PDA

View Full Version : Bedrock test / overloos gewank



Lexvandoef
13 december 2007, 16:17
Hoi

Een bieder van marktplaats vroeg om soundclips van mijn bedrock, nu heb ik 2 filmpjes opgenomen en die kan ik natuurlijk net zo goed hier neer knallen. Tis opgenomen met een cheapass camcordertje en het clipt zo af en toe, maar goed. Ohja, dit is niet om te spammen ofzo, ik heb al zat kopers achter mijn reet aan zitten op dit moment. :satisfie: Gewoon ff een indruk van de amp en een klein beetje mijn spel. Tis allemaal gespeeld met mijn fender strat, en het klinkt nogal schel vind ik, maar dat ligt aan de mic van de camcorder.

Nu heb ik een vraagje, nu ik op die amp speel, zit ik eigenlijk weer in de twijfel hem te houden. Zeker omdat mijn sorento echt ongelofelijk goed matcht met die bedrock. Wat zouden jullie doen, nadat jullie de soundclips gehoord hebben trouwens?

Clips:

http://i172.photobucket.com/albums/w23/lexvandoef/th_Bedrockcleantest.jpg (http://s172.photobucket.com/albums/w23/lexvandoef/?action=view&current=Bedrockcleantest.flv)

Edit: filmpje 2 flipte, ben ff opnieuw bezig.

Edit 2: Nu wel het goeie filmpje.
http://i172.photobucket.com/albums/w23/lexvandoef/th_Bedrockoverdrivetest.jpg (http://s172.photobucket.com/albums/w23/lexvandoef/?action=view&current=Bedrockoverdrivetest.flv)

Nielsje
13 december 2007, 16:26
Ik geef je vanavond wel m'n ongezouten mening hierover :)

edit: dat 2e filmpje werkt niet helemaal...

interessander
13 december 2007, 16:28
Wow, ik hoop niet dat dat tweede filmpje weergeeft hoe ie klinkt.......

Er zitten enkel rare digitale brommen in namelijk.

Lexvandoef
13 december 2007, 16:34
oh ff terugluisteren, heb ik nog niet gedaan namelijk :satisfie:

Edit: negeer filmpje 2, ben ff een nieuwe aant uploaden.

bass blom
13 december 2007, 16:36
hahaa, dat clean klink lekker lex :P
als je door de videocameracompressie heen luistert :sneaky:
en dat andere? houston we have a problem? :chicken:

Lexvandoef
13 december 2007, 16:40
hahaa, dat clean klink lekker lex :P
als je door de videocameracompressie heen luistert :sneaky:
en dat andere? houston we have a problem? :chicken:

Jep, ff probleempje. En dat clean klinkt idd lekker, vandaar de twijfel, weg of toch houden?

ExRxIxC
13 december 2007, 17:00
Twijfel = prijs omhoog!

bass blom
13 december 2007, 17:03
Jep, ff probleempje. En dat clean klinkt idd lekker, vandaar de twijfel, weg of toch houden?

als ik dat lekkere voxje niet net gescoord had had ik m wel willen hebben voor 300 :D

G.G.
13 december 2007, 17:44
Lekker versterkertje Lex. John Mayer fan? Lijkt wel zo als ik je stijl hoor.

Luke-wannabe
13 december 2007, 17:57
Klinkt lekker! Je kunt leuk spelen ook :)

Lexvandoef
13 december 2007, 20:58
Thnx, ben nog steeds heel erg hard aan het twijfelen oftie eigenlijk wel weg moet. :sneaky: ff nog maar een nachtje er over slapen, morgenochtend beslissen.

@GG, ben sowieso wel redelijk John Mayer fan, en ik liep vandaag en gister met The Villaga Sessions op mijn mp3speler :satisfie:

@Luke: thnx :hippie:

Nielsje
13 december 2007, 22:25
Ik heb vanavond de ultieme oplossing al genoemd toch? Bovendien, als je wel die dubbele setup houdt, dan kan mijn bogner 2 x 12 niet meer mee!

Lexvandoef
13 december 2007, 22:27
Ik heb vanavond de ultieme oplossing al genoemd toch? Bovendien, als je wel die dubbele setup houdt, dan kan mijn bogner 2 x 12 niet meer mee!

haha je gaat toch voor de Bogner? Tjsa, mijn ac15 wil ik sowieso niet weg doen, daar heb ik al een probleem ;)

Ohja, ff een bump omdat ik nu wel het OD filmpje heb ;)

bass blom
13 december 2007, 22:32
lekker die od, lekker bluesy!
en die mix die je met een cameramic krijgt is ook lekker, dat je de snaren erbij hoort af en toe :P

Lexvandoef
13 december 2007, 22:52
haha, ja de amp staat op mijn studentenkamertje, dus kannie niet al te hard he ;) Hij heeft trouwens meer gain dan mijn 2203, dit is op gainstand 3 ofzo.

Nielsje
13 december 2007, 23:06
Tuulijk WIL ik een bogner, maar of ik er eentje ga kopen is nog maar de vraag... we zien het wel :)

Lexvandoef
13 december 2007, 23:09
Tuulijk WIL ik een bogner, maar of ik er eentje ga kopen is nog maar de vraag... we zien het wel :)

Tis wel te doen hoor, prijs van 4x12 + 200e opleg = 2dehands bogner OS 2x12 :hippie:

Nielsje
13 december 2007, 23:38
welnee, koop wel een 3e handsje :)