PDA

View Full Version : Helleuw mede-muzikanten



FutureIdiot?
13 december 2007, 15:17
Hi!

Ik ga me voorstellen want ik was vergeten dat ik hier was aangemeld :soul:

Ik ben Gerben Westendorp (G.West)

Ik speel in een bandje genaamt FutureIdiot? (Punkrock/Powerpop) check het op www.myspace.com/futureidiot

Mijn equipment!:

Guitars:

- Fender Stratocaster TDS met Maggie Simpsons Airbrush door 2tonepaint
- Fender Stratocaster TDS Custom - Donkerblauw Metallic en vraagteken opgespoten!
- Gibson Les Paul BFG "gold"
- Custom Flying V - Candy Pink (denk aan Mark Hoppus bass roze) met Chrome hardware!
- en nog wat "mindere" gitaren (Prince,Epiphone kapot)

Amps:

Marshall JCM2000 TSL 100 watt 4/8/16 ohm
Marshall 1960 A-cabinet 300 watt/16 Ohm
London City Mark IV top 100 Watt (70's)
Marshall ministack cabinet 4 x 12" 8 ohm
Kleine Combo van DANGER (oud merk)

Mr.Fingers
13 december 2007, 15:20
Welkom!!! Mooie gear ook trouwens (En Epiphones zijn NIET vernederend!!!!)

hendrix_appendix
13 december 2007, 22:52
Coole band heb je! Heb jullie wel eens live gezien (laatst in Popfront iig) goeie melodieuze poppunk!

Blind Owl
14 december 2007, 16:07
Welkom!!! Mooie gear ook trouwens (En Epiphones zijn NIET vernederend!!!!)
Maar zijn Epiphone is kapot :( das wel vernederend (voor die Epiphone)

en.. welkom :hippie:

FutureIdiot?
16 december 2007, 20:21
Welkom!!! Mooie gear ook trouwens (En Epiphones zijn NIET vernederend!!!!)

Nee inderdaad Epiphone's zijn over het algemeen niet vernederend. Maar dit was een Les Paul 100 en ik heb haar ook kapot gegooid helaas...Deze raakte ongestemd tijdens een optreden en toen begon ze te vliegen :p en ging ik natuurlijk weer voor mijn Fender!

Ik heb nu ook de humbuckers in mijn Flying V gedaan en volgens mij staat die niet bij gear.....zal even kijken.

Mr.Fingers
16 december 2007, 20:37
Nee inderdaad Epiphone's zijn over het algemeen niet vernederend. Maar dit was een Les Paul 100 en ik heb haar ook kapot gegooid helaas...Deze raakte ongestemd tijdens een optreden en toen begon ze te vliegen :p en ging ik natuurlijk weer voor mijn Fender!

Ik heb nu ook de humbuckers in mijn Flying V gedaan en volgens mij staat die niet bij gear.....zal even kijken.

jah... de LP 100 is natuurlijk het lelijke eendje van Epiphone... Wijze beslissing om over te stappen op de Fender :D


trouwens, een Roze Vliegende Vee??? :hippie:

FutureIdiot?
16 december 2007, 23:11
jah... de LP 100 is natuurlijk het lelijke eendje van Epiphone... Wijze beslissing om over te stappen op de Fender :D


trouwens, een Roze Vliegende Vee??? :hippie:

Hahahaha. Ja inderdaad!! Ik had een Zwarte Flying V gekocht van de gitarist van Nou En, met de gebruikelijke schade en Metallica stickers. En ik dacht: "Wat zou niemand in de wereld in zijn hoofd halen als hij een flying V kocht" de band en ik vonden dat Roze maken de oplossing was!! en voila, Jongens denken WHAT THE FUCK en de chicks love it :metal: hoe rock en roll is dat :cooler:

Mr.Fingers
17 december 2007, 10:24
Hahahaha. Ja inderdaad!! Ik had een Zwarte Flying V gekocht van de gitarist van Nou En, met de gebruikelijke schade en Metallica stickers. En ik dacht: "Wat zou niemand in de wereld in zijn hoofd halen als hij een flying V kocht" de band en ik vonden dat Roze maken de oplossing was!! en voila, Jongens denken WHAT THE FUCK en de chicks love it :metal: hoe rock en roll is dat :cooler:

Daar wil ik foto's van zien!!!

FutureIdiot?
17 december 2007, 12:48
Daar wil ik foto's van zien!!!

Ik zal mijn best doen om vanavond foto's te maken!