PDA

View Full Version : musik-produktiv



Pee
1 december 2001, 11:10
Wie heeft daar al gekocht, want daar zijn de prijzen wel laaaag.

ekkerman
1 december 2001, 19:12
nog nix maar die katalogus is wel erg geil , daar kan ik uren door bladeren !

Elmo
1 december 2001, 20:35
Jah!!!!!! alles wat je maar wil tot het lulligste dopje toe!! SUPER zaak! Tip: eerst alles uitproberen bij staffhorst en dan daar koopuh!! Zijn ze niet blij mee.

Pee
1 december 2001, 20:38
Ik ken totaal geen duits (ben nog maar 14 jaar),allez ik kan toch uit grote lijnen de tekst verstaan. Kan ik nu de katalogus gratis krijgen? en de MP-kaart, is die ook gratis? waarom moet ik dan mijn kreditkaartnummer geven?

ekkerman
2 december 2001, 14:00
hij is niet gratis en gelukkig niet boven de 18 pee , maar je moet iets van 15 mark of zo over maken en dan krijg je het
" kleinnood " tzuhauze gestuurt. kijk maar eens op http://www.musik-produktiv.de

gangsta
2 december 2001, 14:24
als je daar iets koopt moet je dan eigenlijk iets van invoerrechten ofzo betalen? (hoewel de grenzen open zijn toch?) of betaal je echt gewoon veel minder..

vb: een musicman petrucci, vanaf 4300 tot 6800 DM en hier vanaf 7700 gulden... tja.

Ditmar
2 december 2001, 15:52
Ah....jij had 'm ook al op het oog.... de MM JPM in Crystal Blue is voor mij hoor !!!!!

Anyway, Musik Produktiv is het Walhalla van de muzikant. Ga er eens kijken, en neem een kwijlbakje mee

taylor
2 december 2001, 18:24
music produktief heeft wel 1 zeer slechte service,de meeste die ken gaan echt nooit meer na toe.

Ditmar
2 december 2001, 21:55
Noem mij (behalve de Stand-By in Utrecht) een winkel die betere service heeft dan Musik-produktiv ????


Ik ken ze niet, maar misschien versta jij (net als bij een goeie solo) onder service iets anders dan ik........

gangsta
2 december 2001, 21:59
Op 2001-12-02 14:52, schreef Ditmar:
Ah....jij had 'm ook al op het oog.... de MM JPM in Crystal Blue is voor mij hoor !!!!!

Anyway, Musik Produktiv is het Walhalla van de muzikant. Ga er eens kijken, en neem een kwijlbakje mee


ach ja lijkt me wel een leuke gelegenheid om ook eens een keer met 7 snaren te beginnen (hij is er ook in 6) maar "leuk beginnersgitaartje" :wink: :grin:

Ditmar
2 december 2001, 22:10
Ach ja, ik zat net weer te denken om voorlopig weer eens van een 6-snarige m'n hoofdinstrument te maken.

taylor
2 december 2001, 22:33
ik hoor hele negatieve verhalen er over.

maarja

gangsta
2 december 2001, 22:33
dan koop je m toch in de 6 snaar versie? maarja dat geld he. hey zullen we een euro kantoor gaan beroven? allebei 1 jpm.

Grooveyard21
3 december 2001, 11:13
Musik produktiv heeft een zeer goede service, ik had een pedaaltje bijj hun gekocht wat defect was geraakt, ik heb het naar hun opgestuurd en binnen een week had ik het pedaaltje gerepareerd terug, zonder verdere kosten.

Iceman
3 december 2001, 12:05
Heb daar 2 gitaren via rembours gekocht en op laten sturen. Prijzen beduidend lager (meestal dan..). kunt alle gitaren van de wand trekken en overal inpluggen (rectifiers, marshalls, crate's, H&K's...
ze hebben alle prijzen online staan, dus bij (bijvoorbeeld) Staffhorst uitproberen en ze met de prijs van Musik P. om de oren slaan. 9 van de 10 keer dat je 'em voor de MP-prijs krijgt!! Lukt me hier bij BigOne in Zwolle ook altijd, lang leve het web!!

Iceman
3 december 2001, 12:11
http://www.netzmarkt.de/thomann/

Deze duitser vaak nog goedkoper dan MP.

brookhuis4
16 juli 2002, 23:57
Als je naar Huygens gaat in Hengelo
en je zegt dat je het apparaat in duitsland
goedkoper kan krijgen, dan krijg je 'm
bij Huygens nog goedkoper ( moet je wel
aan kunnen tonen ).

dungekste
19 juli 2002, 23:46
Op 2001-12-03 11:11, schreef Iceman:
http://www.netzmarkt.de/thomann/

Deze duitser vaak nog goedkoper dan MP.


Daar heb ik mijn laatste top gekocht. Binnen 5 dagen gloedje nieuw binnen.