PDA

View Full Version : Digitech RP50



mr-02
13 december 2007, 12:36
Hallo

Heb een paar vraagjes over de RP50
http://www.digitech.com/products/images/RP50.jpg

-Wat zit er allemaal in van effecten?
-Zit er Wahwah in ?
-Kan ik via die (voet?)pedalen een effect aan/uit zetten of meer of minder zetten?
-Heeft iemand ervaring met dit ding zoja: vertel op :satisfie:

Greettzzz
Florian

Ojee graag geen antwoorden zoals deze:
"Lees de handleiding" of "Google"

M Kactus
13 december 2007, 12:39
Lees de handleiding. (http://http://www.totalsonic.nl/HTML/digitech/manuals/RP50_Manual.pdf) Google.

mr-02
13 december 2007, 12:44
Ja pestkop :chicken:

Je hebt wel gelijk maar:
'k vind alleen antwoord op de 1e vraag

TimmU
13 december 2007, 12:46
Punt 1 , @ mods , naar Effectenpedalen ipv elektrische gitaren?

Er zit geen wah op . Je kan de effecten wel aan of uit zetten door middel van de 2 footswitches. Ik raad je aan een RP200 te nemen.Hogere kwaliteit effecten,en een wah ingebouwd;) en is een paar tientjes extra geloof ik.

mr-02
13 december 2007, 12:48
Merci ja idd mag naar de pedalen (srry niet aan gedacht)

Bedankt

M Kactus
13 december 2007, 12:54
-Wat zit er allemaal in van effecten?
-Zit er Wahwah in ?
-Kan ik via die (voet?)pedalen een effect aan/uit zetten of meer of minder zetten?
-Heeft iemand ervaring met dit ding zoja: vertel op :satisfie:

Komop, zeg.
1. Pagina 16 van de manual die ik je gegeven heb.
2. Nee. In de iéts duurdere versie wel.
3. 1. Footswitches - These 2 Footswitches are used to select presets, access the Tuner, or bypass
the RP50. The Up Footswitch increments, and the Down Footswitch
decrements through the presets. Pressing both Footswitches simultaneously
bypasses the selected preset. Pressing and holding both Footswitches
accesses the Tuner. Uit de manual.
4. Ja, ervaringen. Ik heb er even op gespeeld. Ik vond hem wel lekker om een hoop effectjes bij elkaar te hebben om 's avonds wat te spelen, maar hij is geen profi multi-effect waar je de rest van je leven genoeg mee hebt. Een leuk ding om verschillende effecten te leren kennen. Ik heb gisteren nog in een topic over zo'n MFX de Pandora van Korg aangeraden. Klinkt in mijn oren beter, hoewel ze elkaar natuurlijk niet zo heel ver ontlopen.

mr-02
13 december 2007, 12:55
Sorry bedankt :)

bert k
13 december 2007, 12:56
Hup, naar effecten!

M Kactus
13 december 2007, 13:19
Sorry bedankt :)

Geen probleem hoor, maar ik geef je een link en dan wil je nog dat ik het voor je opzoek. Ik heb toch tijd te veel, want ik doe het nog ook, maar ik begrijp niet dat je die moeite niet kan doen voor 'n apparaat dat je miss wilt kopen (hoewel je niet weet wat het kan ?).
Ik bedoel het niet nijdig, ofzo, maar ik vroeg het me gewoon af.

Riky
13 december 2007, 22:08
Ik heb de rp50 ook... hij klinkt leuk op een goedkoop 10 watt versterker, maar op versterker van betere kwaliteit vind ik hem onbruikbaar. De effecten klinken dunnetjes. Ook is hij niet geschikt voor live optredens, want je kunt met de footswitch alleen om hoog en omlaag. dus als je ff van effectje 40 naar 20 wil ben je wel ff bezig:)

mr-02
14 december 2007, 07:25
Ok ik heb een 30watter.

Ik ga verzekers gwn een wahwah pedaaltje kopen
ipv zo'n multi-effecten ding