PDA

View Full Version : MXR phase 90 in loop Boss Line selector / brom



Dick Wolkendeck
13 december 2007, 09:08
Hoi allemaal, ik heb een probleempje met mijn MXR Phase 90. Als ik hem in de loop van mijn boss line selector plaats,

http://www.dolphinmusic.co.uk/shop_image/product/07c3acac42f739c8ad675f9f0a6fd79c.jpg

heb ik last van brom. Ook met een eigen PSA 230 voeding van boss. Dus zonder daisy-chain. Verder zitten er in de loop nog een oeroude Ibanes FL303 flanger en een MXR dynacomp (nieuw model met led).

Als ik de phase voor de boss plaats, dus niet in de loop van de line selector, dan heb ik geen brom... Ook niet met een daisy-chain.

Iemand enig idee hoe ik de phase in de loop kan houden zonder de brom? Ik schakel hem namelijk graag uit mijn signaalpad als ik hem niet gebruik.

Groet, Christiaan.

Dick Wolkendeck
18 december 2007, 13:38
Vijf dagen later... geen suggesties?

MarkS
18 december 2007, 17:54
Bromt de Phase90 ook in de loop zonder de FL303 en Dynacomp erbij?

Dick Wolkendeck
19 december 2007, 09:45
Dat ga ik eens proberen. Dat zou wel jammer zijn, ik wil die drie pedaaltjes er in één keer uit kunnen halen. Misschien kan ik de phaser in de B-loop zetten. Maar dat zou ook niet echt zijn wat ik wil. Groet!

MarkS
19 december 2007, 09:59
Ik geef deze optie ook alleen maar een om andere factoren uit te sluiten. Kan ook net zo goed een kabeltje tussen de andere fx zijn, of welicht heeft nog een pedaal een eigen voeding nodig ipv daisychain

Dick Wolkendeck
19 december 2007, 10:13
OK dank je.

Dick Wolkendeck
18 februari 2008, 09:48
*bump*

Hoi het duurde even, maar ik heb een tijdje weinig tijd gehad. Ik heb de phase 90 nu "alleenstaand" in de B-loop aangesloten, en er is geen brom meer. De flanger en compressor zitten in de A-loop. Leuk is om de LS2 in A+B mode te zetten: phaser en flanger parallel.