PDA

View Full Version : Catalinbread V8 Fuzz Tone Generator



rhcp_schipper
12 december 2007, 12:02
Een nieuwe creatie van Catalinbread, ik ben erg erg benieuwd naar. Een pedaal waar je lekker vreemde geluiden mee kunt maken ala Fuzz factory. Binnekort te koop bij de gier voor maar €103,50, ik vind het niet echt duur, voor een nog best wel veelzijdig pedaal

Catalinbread V8 Fuzz Tone Generator (http://www.catalinbread.com/V8FuzzToneGenerator.html[/url)

Hier een filmpje van het pedaal: Filmpje Catalinbread V8 Fuzz Tone Generator (http://video.google.com/videoplay?docid=1334393264126093750&hl=en[/url)


Ik dacht misschien wel interessant voor de pedalenfreaks hier.

Riky
12 december 2007, 12:14
Hmm... Ik vind het eigenlijk wel veel geld...Maar dat is ook met name omdat ik deze geluiden dus bijna nooit zal gaan gebeuren...


Ik vind vreemde geluiden van John Frusiante en Jimi Hendrix wel mooi, maar de geluiden uit het filmpje bezorgen me hoofdpijn:D

Mitch
12 december 2007, 12:33
Van een clip van Fatback hoofdpijn krijgen ? Blasfemie ! :angry: :D

Cool ding, lijkt inderdaad een serieuze concurrent van de Factory. Als ik zin en tijd heb zal ik 'm eens testen.

Nielsje
12 december 2007, 12:42
Ben benieuwd, vond het filmpje niet echt representatief, die kerel die jengelt maar wat losse dingetjes.
Verder is het een mooi klein en compact pedaal. Als ie goed kan fuzzen op een normale manier en lekker kan freaken, dan is het inderdaad wel een leuke kanshebber!

van de website:

"The designer insisted on placing al pedals horizontally.. pickup and rotate your computer 90 degrees to see how the pedal will actually look on your pedalboard... stupid designers"

Maar wat is dat gedoe met 'American edition'. Zit ie dan gewoon slechts in een grotere behuizing, of heb je er ook werkelijk nog wat aan?

vinni
12 december 2007, 23:53
Hmm,

Interessant....zeker ook de grootte.
Die FF vind ik te extreem.

Ben ook erg benieuwd naar de GI Joe Fuzz van MI Audio

Vinni

imlikeajungle
13 december 2007, 17:13
Lijkt me leuk maar beetje weinig controls om in FF-vaarwater te komen qua noise-gebruikzaamheid?

rhcp_schipper
13 december 2007, 21:06
Lijkt me leuk maar beetje weinig controls om in FF-vaarwater te komen qua noise-gebruikzaamheid?


Volgens mij is dat redelijkerwijs ook te regelen met de volume en tone van je gitaar.

Mitch
13 december 2007, 21:39
Ik moet er zaterdag heen, als het niet druk is met klanten trek ik die herriebak nog wel even open ;)

rhcp_schipper
13 december 2007, 23:44
Ik moet er zaterdag heen, als het niet druk is met klanten trek ik die herriebak nog wel even open ;)


Als je kunt en wilt, laat me dan even weten wat je ervaringen met dit kleine wonder zijn. Ben echt meer dan benieuwd.

Mitch
14 december 2007, 11:11
Als mijn geheugenkaart is geleverd vandaag zou ik morgen eens kunnen testen hoe goed mijn nieuwe telefooncamera werkt :D