PDA

View Full Version : Dean from Hell



Berik
12 december 2007, 09:31
Yeah,

Ik heb gisteren een Dean from Hell aan de haak geslagen.
Hij was in de aanbieding van 1000-> 500 omdat er een klein beschadigingetje op zat.

donerdag ga ik hem halen!

LP_CL
12 december 2007, 09:55
saai topic zonder foto's...
:cheerup:

Berik
12 december 2007, 10:12
Ja,

ik moet hem nog ophalen.
Donderdag haal ik hem op en vrijdag gooi ik wel foto's erop..
En als je wilt zien hoe ie uitziet.. http://www.dolphinmusic.co.uk/shop_image/product/d0b896ad7560982ac91a4151d22ac2d0.jpg

ik weet niet hoe ik een pic moet invoegen in post:P..

Mr.Fingers
12 december 2007, 10:38
Dat linkje van jouw tussen linksteken...

http://www.dolphinmusic.co.uk/shop_image/product/d0b896ad7560982ac91a4151d22ac2d0.jpg

Zo dus... En ik vinnem niet echt mooi :sssh:

Veekeren
12 december 2007, 10:50
Zo dus... En ik vinnem niet echt mooi :sssh:

Ik vind het op het plaatje een beetje een mislukte speelgoedvariant van een interpretatie van een "wrede rockgitaar" ;) Maarrrr ieder zn smaak, ik ben niet van dergelijke Deans en zeker niet van dergelijke paint brushes. Veel plezier er mee!

Marc Oblivian
12 december 2007, 10:55
Vet hoor!!!
Paintjob hoeft van mij idd niet zo, maar het model is wel te gek.
Wat zit er voor Floyd op?

Ik heb trwns ook een Dean (USA customshop V)...lekker gitaartje (zonder floyd hoor).

Post je even een reviewtje en echte pics zodra je hem hebt???

Veel plezier ermee!

Riky
12 december 2007, 11:10
niet mij smaak gitaar maar wel vet dat je hem voor 500 euries minder krijgt omdat hij ligt beschadigd is!!





het is natuurlijk wel ff afwachten wat ligt beschadigd is in jou ogen :p

gerrekat
12 december 2007, 12:03
Vet ding! ik heb hem een paar keer in het echt gezien en de paintjob ziet er goed uit, tis natuurljik geen hand airbrush maar ziet er zeker geloofwaardig uit. nu zelf nog even "relicen" en scheuren maar!

Marc Oblivian
12 december 2007, 12:13
niet mij smaak gitaar maar wel vet dat je hem voor 500 euries minder krijgt omdat hij ligt beschadigd is!!





het is natuurlijk wel ff afwachten wat ligt beschadigd is in jou ogen :p

Nou, dat is als hij beschadigd en niet staat...
Jaja...denk er maar even rustig over na....

Berik
12 december 2007, 12:24
* Reproduction of Dimebag Darrell's Cowboy From Hell Guitar
* Set Neck Construction
* Mahogany Body
* Fully Bound Mahogany Neck
* Rosewood Fingerboard
* Custom Lightning Bolt Paint Job
* Licensed Double-Locking Floyd Rose
* Bill Lawrence XL500 Bridge Pickup
* DBD Traction Knobs


Dit zijn de specs:)

Berik
12 december 2007, 12:39
niet mij smaak gitaar maar wel vet dat je hem voor 500 euries minder krijgt omdat hij ligt beschadigd is!!

het is natuurlijk wel ff afwachten wat ligt beschadigd is in jou ogen :p

Beschadiging is aan 1 punt een stukje eruit.. maar niet aan de voorkant..

Gitaar4LifeDude
12 december 2007, 15:11
doe mij maar een dime o flame dan
voor de rest wel lekkere prijs

Riky
12 december 2007, 15:59
Nou, dat is als hij beschadigd en niet staat...
Jaja...denk er maar even rustig over na....



*zucht





(en dit om aan de 10 karakters te komen)

Marc Oblivian
13 december 2007, 09:07
Tot 10 tellen kan je in ieder geval wel, dus de basisschool ben je wat dat betreft wél succesvol doorlopen........













Grapje hoor....niet weer moe worden...:-)

Riky
13 december 2007, 11:02
Beschadiging is aan 1 punt een stukje eruit.. maar niet aan de voorkant..


goeie deal!

Riky
13 december 2007, 11:03
Tot 10 tellen kan je in ieder geval wel, dus de basisschool ben je wat dat betreft wél succesvol doorlopen........













Grapje hoor....niet weer moe worden...:-)


haha

snap dat het een grapje was:)
en ja de basisschool heb ik wel goed doorlopen :soul:

hendrix_appendix
13 december 2007, 21:42
donerdag ga ik hem halen!

Dönerdag, ze hebben toch ook al suikerfeest? :???:

qroy
13 december 2007, 23:19
Ik kom thuis daarstraks, en wat denk je? Staat er een Dean from Hell voor de kerstboom!

Marc Oblivian
14 december 2007, 09:30
Gebracht door Satanclaus?

Berik
14 december 2007, 09:51
Gebracht door Satanclaus?

Nee ik had hem die middag gekocht en neer gezet voor de show want moest werken:P

qroy
14 december 2007, 11:54
Voor de duidelijkheid: Berik is mijn 'kleine' broertje

YannickH
14 december 2007, 12:13
Ik vind die persoonlijk eel lelijk maar als jij er happy mee bent is het goed:)dat is het enigste dat telt.de enigste mooie deans zijn de signatures van dave mustaine:pVeel plezier ermee

manu
14 december 2007, 14:36
super fijne gitaar...zelf heb ik ook een dime-o-flame en die speelt echt reetegoed...heeft en iets dikkere hals en daar ben ik doodblij mee ;)

http://i126.photobucket.com/albums/p105/deadpawn/SG1L9917-1.jpg

TimoSomers
14 december 2007, 14:39
Dönerdag, ze hebben toch ook al suikerfeest? :???:


Mwahahhahaha.


Ontopic: Mooi gitaartje, niet mijn smaak maar toch wel gaaf.

GibsUn
15 december 2007, 19:42
Post dan foto's!! :D
We hebben niets aan zon plaatje vh internet!

Manuvdv
15 december 2007, 22:53
Nog iemand die z'n Wings heeft hehe, proficiat! Vliegen maar!
Hier de Dime-O-Flame, lekker beestje. De DFH kan zeker niet minder zijn!

gerrekat
17 december 2007, 10:11
Ik vind die persoonlijk eel lelijk maar als jij er happy mee bent is het goed:)dat is het enigste dat telt.de enigste mooie deans zijn de signatures van dave mustaine:pVeel plezier ermee

vind ik huist minder door de lelijke headstock op een dean hoort een V headstock.

q-elvis-p
17 december 2007, 10:51
super fijne gitaar...zelf heb ik ook een dime-o-flame en die speelt echt reetegoed...heeft en iets dikkere hals en daar ben ik doodblij mee ;)

http://i126.photobucket.com/albums/p105/deadpawn/SG1L9917-1.jpg
:eek: ik bel de brandweer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

manu
17 december 2007, 12:33
:eek: ik bel de brandweer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

die komen ook niet meer opdagen aangezien hun al 2 keer hun handen aan dit beestje verbrand hebben...hahahahaaa

bass blom
17 december 2007, 12:36
iehieuww :chicken:

http://www.hetgelegevaar.nl/devilinside.jpg

manu
17 december 2007, 12:48
iehieuww :chicken:

http://www.hetgelegevaar.nl/devilinside.jpg

het is echt een klein zoekplaatje...
heb er nog één (deel van) skull kunnen vinden :)...of ik benGEK

CrudeSapphire
23 december 2007, 13:47
Lekker scheuren ook, die dimebucker ;)

marter544
23 december 2007, 14:46
Zijn die dingen nou met de hand gespoten of is het een print?

ben vanhoof
23 december 2007, 15:13
Heb die dimebag from hell een keer vastgehad, en hij speelde echt erg goed. Vrij dikke hals ook. Voor €500 is dat een vrij goede aankoop. Ik vond alleen dat je neit goed aan de hogere frets geraakte, maar dit probleem heb je ook met een explorer.

manu
23 december 2007, 15:34
Zijn die dingen nou met de hand gespoten of is het een print?


helaas print..

JGD
3 mei 2011, 18:07
"Ik heb ook een Dean From Hell!" sprak hij enthousiast 4 jaar na dato, terwijl de ongeinteresseerde hem misnoegd aankeek...

Ik heb hem sinds ong vorig jaar juni ofzo.

En ladies en gentlemen, we got a winner!

Super lekkere sigaar.

speelt heerlijk, lekker hals, de Bill Lawrence is fantastisch (alhoewel de Bill and Becky XL500 nog net iets beter klinkt) en het fabrieks Dean neckpickupje klinkt ook gewoon waanzinnig, vol en bluesy.

ik vind hem er ook fantastisch uitzien maar snap dat velen hem minder vinden.

en ik heb hem destijds ook lekker voor slechts 500 gescoord (terwijl dit nieuw toch wel een 1000+ sigaar is)

Sinner1980
3 mei 2011, 19:04
"Ik heb ook een Dean From Hell!" sprak hij enthousiast 4 jaar na dato, terwijl de ongeinteresseerde hem misnoegd aankeek...

Ik heb hem sinds ong vorig jaar juni ofzo.

En ladies en gentlemen, we got a winner!

Super lekkere sigaar.

speelt heerlijk, lekker hals, de Bill Lawrence is fantastisch (alhoewel de Bill and Becky XL500 nog net iets beter klinkt) en het fabrieks Dean neckpickupje klinkt ook gewoon waanzinnig, vol en bluesy.

ik vind hem er ook fantastisch uitzien maar snap dat velen hem minder vinden.

en ik heb hem destijds ook lekker voor slechts 500 gescoord (terwijl dit nieuw toch wel een 1000+ sigaar is)

Zo dan...hoezo 'bump'...

Schrijf dan gewoon een review dude want dit voegt echt niks toe

Mike999999999
3 mei 2011, 20:13
Zo'n lelijke gitaren zouden gewoon verboden moeten worden:D Nee proficiat met je aanwinst en veel plezier ermee! Ieder zijn ding

JGD
3 mei 2011, 20:16
Zo dan...hoezo 'bump'...

Schrijf dan gewoon een review dude want dit voegt echt niks toe

wat een ontzettende rare opmerking zeg.

dit topic heet toch Dean From Hell?

waar anders dan hier zou ik dus enthousiast over mijn exemplaar vertellen?

laat liefhebbers onder elkaar op de daarvoor bestemde site, op het daarvoor bestemde forum in het daarvoor bestemde topic lekker met elkaar kletsen.

Sinner1980
3 mei 2011, 20:38
wat lul je nou dom man.
dit topic heet toch DEAN FROM HELL?
waar anders dan hier zou ik dus enthousiast over mijn exemplaar vertellen?
ga lekker ergens anders " iets toevoegen" en laat liefhebbers onder elkaar op de daarvoor bestemde site, op het daarvoor bestemde forum in het daarvoor bestemde topic lekker met elkaar kletsen, bijdehand

Ik geef enkel aan dat je je enthousiasme beter kunt uiten in een review dan een topic te bumpen van 4 jaar oud,that's all.

Ik vind het gewoon een vreemde gewaarwording dat er topics van ik weet niet hoe oud uit de sloot gevist worden,kijk vevolgens en geef jou de tip om gewoon een reviewtje te posten:DAAR kun je dus heel erg goed je enthousiasme kwijt.

Dat jij dar nou zo "f*cking hostile" op reageert zal wel bij je wannabe Pantera image horen...:supercool:

JGD
3 mei 2011, 20:43
Ik geef enkel aan dat je je enthousiasme beter kunt uiten in een review dan een topic te bumpen van 4 jaar oud,that's all.

Ik vind het gewoon een vreemde gewaarwording dat er topics van ik weet niet hoe oud uit de sloot gevist worden,kijk vevolgens en geef jou de tip om gewoon een reviewtje te posten:DAAR kun je dus heel erg goed je enthousiasme kwijt.

Dat jij dar nou zo "f*cking hostile" op reageert zal wel bij je wannabe Pantera image horen...:supercool:

ik had mijn post reeds wat gekuist.
toch blijf ik bij mijn punt: in het topic over deze Dean mag men dus over deze Dean praten.

Mike999999999
3 mei 2011, 20:47
+1, En als mensen geen zin hebben om het te lezen moeten ze er maar niet op klikken. Het ene moment zeikt er weer iemand op het openen van een topic dat al bestaat en het volgende moment zeikt weer iemand over het gebruiken van een oude, als het je niet interesseert, lees dat dan gewoon niet. Net zo makkelijk

Sinner1980
3 mei 2011, 20:48
ik had mijn post reeds wat gekuist.
toch blijf ik bij mijn punt, in het topic over deze Dean mag men dus over Deze dean praten.


Tuurlijk mag dat;ik geef alleen als tip een reviewtje te doen.

Maar goed,zand erover en snel verder met je vers geopende topic;veel leuker

HaroldA
3 mei 2011, 21:01
ik had mijn post reeds wat gekuist.
toch blijf ik bij mijn punt: in het topic over deze Dean mag men dus over deze Dean praten.

Mag ik je dan wel bedanken dat je een reeds bestaand topic hebt gebruikt? Ik heb er een hekel aan als men voor iedere scheet een nieuw topic aanmaakt, en nog meer aan mensen die lopen te zeuren wat je wel of niet had moeten doen ;)

Anyway: niet mijn kopje thee, blij dat jij er blij mee bent! :ok:

Wabbie
3 mei 2011, 23:42
de Dean from Hell is een van de Deans die ik graag nog een keer zou willen bezitten. Alleen jammer van de irritante tremolo die er op zit. Daar kan ik dan persoonlijk weer helemaal niks mee. Naja, dan maar een amerikaanse Blueburst ML :zz:

signsofzodiac
4 mei 2011, 17:06
Coole plank, echt jeugdsentiment, wil dolgraag ooit nog eens de USA-versie hebben. Ziet er met mijn 30+ niet meer uit, maar boeien :D. Als ik de keus heb ga ik zelf voor een ML met rebel flag finish (als je dan fout gaat, dan maar all the way), maar de lightning-finish mag er zijn. De aziatische Dean ML vond ik aanzienlijk beter dan de Dime333 Washburns uit het verre oosten. Zou er zelf wel een originele Floyd op gooien, maar da's ook maar weer wat je er voor over hebt uiteraard.

Congrats alvast in elk geval!

JGD
4 mei 2011, 17:28
er staat nu een USA op Ebay.
moet je wel wat centjes meenemen vrees ik.........

wat is de Rust From Hell lelijk by the way!