PDA

View Full Version : Nieuw Nummer !! *F33L 1T* Funky.



TimoSomers
12 december 2007, 00:24
Hey guys !!
Hier een nieuw nummertje, deels om uit te testen hoe m'n nieuwe Universe klinkt. (Ben nog niet helemaal tevreden over het geluid, hij heeft iets teveel power nu, waardoor hij wat veel vervormt, maargoed).
Het is een groovy/funky nummer, met hier en daar weirde stukjes, maar ook melodieuze stukjes.
Ik ben er zelf nog niet helemaal tevreden over, maar weet zo gauw niet wat er nou niet goed aan is, dus tips zijn welkom !

Thanks:)

Link: http://profile.ultimate-guitar.com/Pr0teZT/ (daar: F33L 1T*).

Luke-wannabe
12 december 2007, 01:06
Klinkt lekker hoor :)

Lennert
12 december 2007, 09:40
Vet man ;) Ik vind de sound overigens zeer te pruimen hoor! Verder is het nummer op zichzelf ook lekker, zitten goede stukken in!

TimoSomers
12 december 2007, 11:46
Thanks dudes :).

Riky
12 december 2007, 12:34
Vet man ;) Ik vind de sound overigens zeer te pruimen hoor! Verder is het nummer op zichzelf ook lekker, zitten goede stukken in!


Helemaal mee eens! :rockon:

TimoSomers
12 december 2007, 12:37
Helemaal mee eens! :rockon:

Thanks :)!

bass blom
12 december 2007, 16:23
rare knips man :D van 50 sec tot 1:15 gitaar heeeeeel ver weg.
en later nog een keer..

maar jij komt er wel, beetje leren inhouden nog af en toen, niet de hele tijd op standje 11 zegmaar ;)

maar ik kan me voorstellen dat je met die geile nieuwe spiegel en kralen plank ff uit je plaat moest :D

Arts
12 december 2007, 17:27
ken je het ff op je myspace zetten ;) zou wel rlxt zijn , kan ik het ook horen.. :D

op een of andere manier doen alle flash dingen het niet, terwijl het er wel op staat en ik het ook nog elke keer opnieuw installeer

TimoSomers
13 december 2007, 07:23
@Arts: Pleur hem er vandaag nog ff op :).

@Bass: Thanks :), ja is moeilijk met zon secksie nieuw tijgertje :p, en indd, ik was vergeten bij de totaalmix de gain lager te zetten, vandaar dat m'n sound het raam uitvliegt bij 50-1.15, maar vond het wel iets hebben.

minas
13 december 2007, 15:03
Hey Timo,

Klinkt echt heel lekker en zeer goed gespeeld. Super techniek!
Alleen wat al eerder was gezegd is de verschillen in volume van de stukken is soms een beetje storrend, maar verder erg goede compositie.

Ga zo door.

Gr. een andere Somers

TimoSomers
13 december 2007, 20:12
Hey Timo,

Klinkt echt heel lekker en zeer goed gespeeld. Super techniek!
Alleen wat al eerder was gezegd is de verschillen in volume van de stukken is soms een beetje storrend, maar verder erg goede compositie.

Ga zo door.

Gr. een andere Somers

Bedankt man ! :)
Ja, de mix moet ik nog ff aan werken, maar komt goed!
Thanks again :).

TimoSomers
19 december 2007, 00:00
Anders nog iets?

TimoSomers
7 januari 2008, 21:28
Ff lekker bumpen =].

Ibanez666
7 januari 2008, 21:56
Ff lekker bumpen =].


had eigenlijk allang weer eens nieuws van je verwacht...

TimoSomers
7 januari 2008, 22:05
had eigenlijk allang weer eens nieuws van je verwacht...

Ik eigenlijk ook xD.
Zit met een enorm writersblock.
Heb zonder te overdrijven in de tussentijd ruim 34 ideen opgenomen, maar geeneen groeit echt uit tot een nummer, erg irritant.
Denk omdat ik geen fuck theorie weet, moet me daar toch eens in gaan verdiepen.
Maar er komt vast binnekort een nieuwe ingeving, ga namelijk morgen een microfoon halen en ff experimenteren met zang.

Ibanez666
7 januari 2008, 22:12
Ik eigenlijk ook xD.
Zit met een enorm writersblock.
Heb zonder te overdrijven in de tussentijd ruim 34 ideen opgenomen, maar geeneen groeit echt uit tot een nummer, erg irritant.
Denk omdat ik geen fuck theorie weet, moet me daar toch eens in gaan verdiepen.
Maar er komt vast binnekort een nieuwe ingeving, ga namelijk morgen een microfoon halen en ff experimenteren met zang.

Probeer anders eens wat in een andere stijl, altijd erg leuk om te proberen. Zoek anders eens op Al Di Meola, die heeft ook leuke dingen waar je veel van kunt opstekenen misschien wat nieuwe ideeen op doet

rickert
8 januari 2008, 01:54
Had deze nog niet gehoord, wel vet! Strak gespeeld. Me likes.