PDA

View Full Version : nieuwe pedalen van visual sound



q-elvis-p
11 december 2007, 22:34
hallo,

visualsound heeft de bestaande reeks vernieuwd en nieuwe pedaaltjes aan hun assortiment toegevoegd:):)

kijk zelf maar <--- (klik) (http://www.visualsound.net/v2.htm)

ik vind die oudere trouwens mooier maar goed de verbeteringen zijn wel oké!!!

Wouter!
11 december 2007, 22:36
Ik heb toevallig vanmorgen het boekje dat bij de one spot zat gelezen! Ziet er erg mooi uit, alleen die verhoging is niet mijn smaak

Valoosj
11 december 2007, 23:21
ugly ass pedalen!

Lexvandoef
11 december 2007, 23:25
Het zijn vast goeie pedaaltje, maar ze zijn er veels te fisher price uit :stop:

marc_o
11 december 2007, 23:43
Ik speel nu een aantal jaar op de Jeckyll and Hyde en ik vind 'm zéér zeker niet onderdoen voor pedalen die zeker € 100,- duurder zijn, zoals de Fuldrive bijvoorbeeld..Boeien of ze mooi zijn of niet, gaat om de sound. Die nieuwe Double Trouble zou best te gek kunnen zijn...ben benieuwd..

JvD.
12 december 2007, 08:18
Ik speel nu een aantal jaar op de Jeckyll and Hyde en ik vind 'm zéér zeker niet onderdoen voor pedalen die zeker € 100,- duurder zijn, zoals de Fuldrive bijvoorbeeld..Boeien of ze mooi zijn of niet, gaat om de sound. Die nieuwe Double Trouble zou best te gek kunnen zijn...ben benieuwd..

wauw! ze hebben een andere switch. dat kan nooit kwaad met alle H2O ervaring die ik heb. misschien is die octafuzz ripoff leuk. moet hem eens testen.

almarvk
12 december 2007, 08:24
Ze worden er niet mooier op, maar klinken doen ze zeer zeker niet verkeerd!

Jimwoud
13 december 2007, 18:12
Vind ze wel wat hebben, het is in iedergeval origineel. Ik vind die distortion kan van de jeckyll & hyde nog steeds erg goed. Die tube screamerkant ligt me niet zo. maar gebruik hem wel als solo boost en dat doet ie wel ok.

Eén van mijn switches is btw ook naar de klote, hoewel hij switched wel maar mn led doet het alleen als je hem indrukt en daarna gaat hij uit. het effect gaat wel gewoon aan en uit.

q-elvis-p
13 december 2007, 18:47
Vind ze wel wat hebben, het is in iedergeval origineel. Ik vind die distortion kan van de jeckyll & hyde nog steeds erg goed. Die tube screamerkant ligt me niet zo. maar gebruik hem wel als solo boost en dat doet ie wel ok.

Eén van mijn switches is btw ook naar de klote, hoewel hij switched wel maar mn led doet het alleen als je hem indrukt en daarna gaat hij uit. het effect gaat wel gewoon aan en uit.

niet zo hard stampen:P... en al helemaal niet die dingen open maken:)

interessander
13 december 2007, 18:49
Ze kunnen goed renderen bij visual sound, maar toch zie je aan de knoppen dat het geen echte pedalen zijn. Het zou kunnen dat het uiterlijk nog gepeild wordt op deze manier.

boss
13 december 2007, 19:00
Toch wel interesant, ik ben altijd om dubbelknops pedalen heen gelopen vanwege het rack-mount gebeuren. Je mist dan toch de helft van het pedaal.
Nu komen deze ook ineens in de picture!

Alleen wel een beetje jammer dat men een bijna identiek lettertype gebruikt als op de Behringer pedalen..........
Maakt het ietwat goedkoop. Laten we hopen dat het inderdaad nog studie modellen zijn! ;)

http://www.visualsound.net/images/v2/large/V2%20Liquid%20Chorus%200907.JPG
http://www.behringer.com/UC100/UC100_medium.jpg

q-elvis-p
13 december 2007, 19:06
Ze kunnen goed renderen bij visual sound, maar toch zie je aan de knoppen dat het geen echte pedalen zijn. Het zou kunnen dat het uiterlijk nog gepeild wordt op deze manier.

nee hoor ze zijn al te koop zo als op de site! hopelijk worden ze later wel weer aangepast want het ziet er niet uit!!!

ewout
13 december 2007, 20:28
Ik vind ze er wel cool uitzien. Ik wil er wel een paar proberen.

Thoon_Loque
13 december 2007, 20:36
Ze zijn ook aan de prijzige kant, in vergelijking met de vorige serie (vind ik).
Kostte de "oude" H2O bij een zaak €179,-- , nu kost de nieuwe editie bij diezelfde zaak €225,--

Ook valt de prijs van een pedaal met 1 effect me wat tegen. De zoon van Hyde kost €129,-- een volledig J&H (nieuwe serie) kost €179,--

Ach ja, het zal de komende tijd ook wel wat gaan zakken, maar ik zie nu niet echt dé verschillen in die nieuwe lijn om er gelijk 5 tientjes bovenop te zetten....

Mitch
13 december 2007, 22:09
Oef, da's duur ! En dat terwijl de productie (gezien de andere layout, uniforme behuizing en schakelaar) hoogstwaarschijnlijk door onze Aziatische medemens gebeurd voor niet al teveel dollars... die dan weer weinig euro's waard zijn. Vreemd, op zijn zachtst gezegd. Ik had juist gedacht dat deze voor lagere bedragen zouden gaan.
Die verhoging bij de knoppen is trouwens niet verkeerd hoor, beschermt de knoppen goed.

Wouter!
13 december 2007, 22:20
Beschemt de knoppen van de verkeerde kant, als je je voet iets te ver erop zet dan trap je alsnog tegen de knoppen

Valoosj
13 december 2007, 22:49
Draag toch gewoon je bril en stap op de schakelaar zoals het moet...

the sure thing
14 december 2007, 05:31
Volgens mij passen mijn vingers niet tussen de knoppen en het opstaande randje..... 8-)

Mitch
14 december 2007, 11:16
Beschemt de knoppen van de verkeerde kant, als je je voet iets te ver erop zet dan trap je alsnog tegen de knoppen
Ja, maar het beschermt de knoppen en je settings enigszins als je het pedaal in een tas of koffer gooit.

Nielsje
14 december 2007, 11:56
Ben zeker geintresseerd in de nieuwe pedalen, wil ze ook wel proberen. Vind de looks alleen echt waardeloos. Opstaande randje weet ik niet of ik het 'fijn' vind. Dan heeft ibanez met het tonelock systeem toch iets beters bedacht vind ik..