PDA

View Full Version : nieuwe pedalen van visual sound



q-elvis-p
11 december 2007, 22:34
hallo,

visualsound heeft de bestaande reeks vernieuwd en nieuwe pedaaltjes aan hun assortiment toegevoegd:):)

kijk zelf maar <--- (klik) (http://www.visualsound.net/v2.htm)

ik vind die oudere trouwens mooier maar goed de verbeteringen zijn wel oké!!!

Wouter!
11 december 2007, 22:36
Ik heb toevallig vanmorgen het boekje dat bij de one spot zat gelezen! Ziet er erg mooi uit, alleen die verhoging is niet mijn smaak

Valoosj
11 december 2007, 23:21
ugly ass pedalen!

Lexvandoef
11 december 2007, 23:25
Het zijn vast goeie pedaaltje, maar ze zijn er veels te fisher price uit :stop:

marc_o
11 december 2007, 23:43
Ik speel nu een aantal jaar op de Jeckyll and Hyde en ik vind 'm zéér zeker niet onderdoen voor pedalen die zeker € 100,- duurder zijn, zoals de Fuldrive bijvoorbeeld..Boeien of ze mooi zijn of niet, gaat om de sound. Die nieuwe Double Trouble zou best te gek kunnen zijn...ben benieuwd..

JvD.
12 december 2007, 08:18
Ik speel nu een aantal jaar op de Jeckyll and Hyde en ik vind 'm zéér zeker niet onderdoen voor pedalen die zeker € 100,- duurder zijn, zoals de Fuldrive bijvoorbeeld..Boeien of ze mooi zijn of niet, gaat om de sound. Die nieuwe Double Trouble zou best te gek kunnen zijn...ben benieuwd..

wauw! ze hebben een andere switch. dat kan nooit kwaad met alle H2O ervaring die ik heb. misschien is die octafuzz ripoff leuk. moet hem eens testen.

almarvk
12 december 2007, 08:24
Ze worden er niet mooier op, maar klinken doen ze zeer zeker niet verkeerd!

Jimwoud
13 december 2007, 18:12
Vind ze wel wat hebben, het is in iedergeval origineel. Ik vind die distortion kan van de jeckyll & hyde nog steeds erg goed. Die tube screamerkant ligt me niet zo. maar gebruik hem wel als solo boost en dat doet ie wel ok.