PDA

View Full Version : Velvet revolver 1-4-2008



stratestic
11 december 2007, 19:52
Ik las vanmiddag dat Velvet Revolver naar Nederland komt.
Het concert is 1 april 2008 in de HMH bierhal.
Kaartverkoop start aanstaande vrijdag al. Wel naar dat een kaartje 55,-
kost maar opzich wel een mooi concert denk ik.


P.s. nu maar hopen dat het geen 1 april grap is...

Acoustic
11 december 2007, 21:17
Las 't ja. Ben ik denk ik wel bij, als ze een goed voorprogramma meenemen.

Parasite
12 december 2007, 16:16
Als dit een grap is gaan er doden vallen :angry:

maar als het dat niet is dan zit hier 1 welgezinde parasiet achter de pc. :blast:

Thanks for the tip!

Metal Chick
12 december 2007, 17:33
Dit bericht kreeg ik net van Mojo:


Van The Beatles tot Van Halen en van AC/DC tot Pink Floyd: ze draaien er hun hand niet voor om óók songs van anderen tijdens concerten te spelen, want Velvet Revolver vindt het allemaal best. De band, die herrees op de puinhopen van de eens zo machtige Guns N' Roses, geeft op zijn nieuwe album Libertad zelfs een eigen interpretatie van de Electric Light Orchestra(!)-klassieker Can't Get It Out of My Head.

Een spontane jamsessie in 2002 van oud-Guns N' Roses-leden Slash (gitaar), Duff McKagan (bas) en Matt Sorum (drums) deed het trio besluiten de draad op te pakken. Met het optrommelen van gitarist Dave Kushner en zanger Scott Weiland (ex-Stone Temple Pilots) was de geboorte van Velvet Revolver een feit. Met de recente schijf Libertad slaat het vijftal samen met producer producer Brendan O'Brien een nieuwe muzikale weg in. Ook zo benieuwd welke muzikale verrassingen de setlist deze keer bevat?

Dinsdag 1 april 2008
Heineken Music Hall - Amsterdam Zuidoost
Entree: € 35,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur

De prijs valt dus nogal mee. En nee, het is geen 1 april grap. :seriousf:

Veekeren
12 december 2007, 17:55
55 euro is die band echt niet waard, dat zou belachelijk zijn. 35 is nog steeds wat veel, maar nog te doen, vind het op zich wel een aardige band.

thekid
12 december 2007, 18:31
weet iemand mss of ze onderand in belgie komen

kassie
12 december 2007, 19:33
jacker ich bin dabei

Ghostface
12 december 2007, 21:26
Ik ben wel van plan erheen te gaan, vrijdag meteen maar even kaartje halen.
Laatste keer op Fields of Rock was echt vet, stond ook helemaal vooraan, 3 meter van de band af.

Supermike89
15 december 2007, 16:37
55 euro is die band echt niet waard, dat zou belachelijk zijn. 35 is nog steeds wat veel, maar nog te doen, vind het op zich wel een aardige band.


Ik denk da ze dat meer dan waard zijn! Slash<3
ze hebben mss maar 2cds maar spelen redelijk wat covers, en als ze een nr cover dan is het zeker goed gedaan! Net zoals bij gnr, alsof het hen eigen nrs zijn.


Als dit zo is ga ik zeker ^^

xSophie
15 december 2007, 20:02
Ik mag toch niet gaan :mad: Ga in feb. al naar 30 Seconds to mars.

Like-Minded Lunacy
17 december 2007, 14:38
Ik ben er bij ^^.

Mooi dat mijn vader het ook wel leuk vindt en gewoon meegaat, betaald hij de kaartjes.

Ik moest en zou slash een keertje live zien, en dit is een mooie gelegenheid :)

q-elvis-p
17 december 2007, 14:42
Grote kans dat ik er ook ben!!!

kassie
20 december 2007, 09:12
ik hoorde dat scott weiland misschien voor een jaar de bak in moet. gepakt met rijden onder invloed van drank en drugs. hoop ik toch van niet. heb net de kaarten binnen

Supermike89
20 december 2007, 17:03
gaat er iemand vanuit belgie ?

rickert
20 december 2007, 17:46
Zo ook maar eens kaartjes bestellen, Slash was met Cobain toch de reden dat ik gitaar ging spelen dus wil ik graag live zien!!!

rickert
21 december 2007, 00:33
Hoezee ik heb kaartjes! Eindelijk Slash live zien:p

Realeigo
3 januari 2008, 19:31
Ik ga ook heen :cooler:

Daan_B
7 januari 2008, 10:48
Yeaaah ik heb zaterdag mn kaartje gekocht! =)

Kamiess
10 januari 2008, 15:22
Ik heb kaarten... ga samen met mijn pa heen

Daan_B
10 januari 2008, 17:44
ik hoorde dat scott weiland misschien voor een jaar de bak in moet. gepakt met rijden onder invloed van drank en drugs. hoop ik toch van niet. heb net de kaarten binnen


Ehuuu, hij is inmiddels allang afgekickt hoor, Libertad is zn 2e plaat die hij clean heeft opgenomen !

kassie
15 januari 2008, 20:27
Ehuuu, hij is inmiddels allang afgekickt hoor, Libertad is zn 2e plaat die hij clean heeft opgenomen !


euhhhh foute info jongeman. hij was/is clean... maar als je in het verleden zo'n beetje 20x een 12 stappen plan gedaan hebt om van je verslaving af te komen dan kan het nog wel eens zijn dat je in je cleane periode uit verveling of stress naar een drankje of lijntje grijpt. Hij is onlangs opgepakt onder invloed achter het stuur. moest zitten en is inmiddels weer op borgtocht vrij. borgsom luidde 27.000 dollar dat krijg je niet voor het slikken van kattepis. en Libertad is zijn 1e plaat die hij clean heeft opgenomen. De jongens waren trouwens allemaal weer ff aan de drugs tijdens de contraband tour.

Realeigo
5 maart 2008, 08:56
Voorprogramma is ook bekend geworden.

Sons of Albion
http://www.myspace.com/sonsofalbionuk

En de naam van die zanger komt me ook ergens bekend voor :sssh:



























































































Zou het de zoon van Robert plant zijn?!

rickert
5 maart 2008, 11:32
Kheb er zin an! En ja das z'n zoon.

Realeigo
5 maart 2008, 18:23
Kheb er zin an! En ja das z'n zoon.

Sorry ik was ff de smiley vergeten!

SGbanez
20 maart 2008, 21:43
Ok, hij zingt ook hetzelfde als z'n pa :rockon: wel maffe band, maargoed


Ik baal heel erg...

waarom?

omdat ik uitgerekend op fucking 1 april een presentatie op school moet geven...(en nee, het is geen grapje)

Ze gaan toch ook nog in Brussel giggen op de 30e maart ofzo?

HaroldA
20 maart 2008, 22:48
Kheb er zin an! En ja das z'n zoon.
Zo zie je maar, alles draait om wiens zoon je bent in muziekland. (of in welke films je gespeeld hebt) (of in welke bekende band je gespeeld hebt)

Het hardwerkende bandje van onbekende muzikanten komt nooit ergens....

rickert
20 maart 2008, 22:55
Niet zo zeuren, 't is toch een leuk bandje!

R.J
20 maart 2008, 23:05
Dat wordt fuiven over een week :cheerup:

druk tijdje, smashing pumpkins, the cure, queens of the stone age, velvet revolver. :rockon:

in de tussentijd nog even je racelicentie halen :noob:

Realeigo
21 maart 2008, 16:45
"I was right at the front of the glasgow show where Scott Weiland broke the news right before Fall to pieces!

He said and i quote "You're at something really special tonight. This is the last ever Velvet Revolver tour"

Once he said that Slash, Duff, Matt and Dave all looked at each other. They sang fall to pieces then.. Scott goes over to the side of the stage and argues with the sound guy. After a couple of songs he threw his mic down and walked off. After a long wait Duff came out with the band and sang the start of its so easy. Scott shows up about half way through.. sang really half assed then gone again...

Really doesnt look good. Especially as the band at the start of the evening were late on by half an hour and stood waiting for Scott for about 10 mins on stage. Clearly all very uncomfortably.. Looks like its true guys. Straight from Scotts mouth."


"Hi All,
in total shock tonight.At the Glasgow gig Scott announced "you're witnessing something very special here tonight, the last Velvet Revolver tour". He also refered to the crowd as "stinking individuals " during Sex Type Thing.The rest of the guys didn't look to happy.They took ages to come back on for the encore and when they did Duff started singing "it's so easy" by himself until Scott eventually came on stage.Good gig,great set but there is something going on ! Feel a wee bit sad really."


Meer reacties op http://www.velvetrevolverforum.com/...4;boardseen#new

Ik hoop maar dat het gewoon een impulsieve gedachte was, en dat ze misschien toch nog doorgaan...

Dat zou betekenen dat de HMH hun aller aller laatste show zou zijn.....

http://www.velvetrevolverforum.com/forum/index.php?topic=29099.msg672304;boardseen#new

Realeigo
21 maart 2008, 16:47
http://youtube.com/watch?v=2acwJd_C6TE

vanhouten
21 maart 2008, 21:00
Dat zou betekenen dat de HMH hun aller aller laatste show zou zijn.....

http://www.velvetrevolverforum.com/forum/index.php?topic=29099.msg672304;boardseen#new

Als ze guns hierna weer oppakken zou ook fijn zijn:)

rickert
22 maart 2008, 02:21
Beter gaat 1 april wel gewoon door dan, goddamn!!!

kassie
23 maart 2008, 22:51
A lot of stuff has been going on with VR over the past couple of days. It looks like this may really be the band's last tour, judging from two statements that Matt and Scott have released after Scott's announcement at the Glasgow show that this is the band's last tour.

Matt Sorum stated about the Glasgow concert: "So last night was interesting. Had a little band turmoil on stage, as you probably all could tell."

"Being in a band is a lot like being in a relationship. Sometimes you just don't get along. I guess there has been more turmoil lately, I guess, with the cancellations and all. It has been frustrating, I am not going to lie.

"My career and life in rock 'n' roll has come with its ups and downs. Unfortunately, some people in this business don't realize how great of a life they have. Touring the world, meeting great people and fans all over the world. And just playing music for a living. I feel truly blessed. But sometimes the road can be draining for some. Being away from home and family does grind on you sometimes. With all the travelling and different beds. Personally, I love this shit and sometimes can't believe I am so lucky to still be doing what I do for a living.

"Everybody could see who was unhappy last night, but all I can say is let's keep the rock alive, people!!!! In this life, you just pick up and keep moving. And don't ever let anybody stand in your way."

Scott replied to this with the following statement:

"Responding to our drummer's rant about why the band is in a state of flux:

Well, first of all, the state of my family affairs is really none of his business, since he is too immature to have a real relationship, let alone children. So don't attempt to stand in a man's shoes when you haven't walked his path. Secondly, 'keeping rock 'n' roll alive?' I've made many attempts to remain cordial with the members of VR, but mainly, the likes of you. Funny though; this is your FIRST band, as opposed to being a hired gun. I've been making records (now on my ninth), which have sold over 35 million copies worldwide and have maintained a level of professionalism regardless of how many drugs I've ingested into my system. I have only cancelled one tour during the entire course of my 16-year run and that was the 'make-up' Australia tour. Now, shall I open that can of worms, Matthew? Release the Kraken? Serve... Volley! You cancelled the Aussie tour in the fall because you went to rehab, but I won't say why; we'll just let Blabbermouth find out for themselves.

"As for our fans; I will sweat, bruise, and bleed for you. And will continue to do so until the end of this tour. However, you deserve to hear VELVET REVOLVER playing; not certain individuals singing along to get a muddied up sound. God forbid; could one imagine if I grabbed a guitar and started soloing along with Slash? That would never happen because I know my place. It's a shame; we were a gang. But ego and jealousy can get the better of anyone. I wish the best and plan to annihilate the stage in the last few shows.

"On a separate note, we did an STP photo shoot before this tour and it was fun, inspiring and it gave me that thrill, that feeling that got my rocks off from the get-go."

Rinze
23 maart 2008, 23:03
Wat een bitchfight, die lui hebben weinig remmingen...

kassie
24 maart 2008, 00:15
schijnbaar verlangt scott toch wel erg naar zijn vorige band. mmmmm kijk als het onderlinge dispuut al op een dergelijk niveau is aanbeland dat scott het tijdens een optreden kenbaar maakt, er over de pers toe naar buiten treed dat hij liever weer met z'n maatjes van STP speelt, dan is er weinig meer aan te doen vrees ik.


Achja er rust gewoon een vloek over slash, duff en matt met het behouden van zangers.

rickert
24 maart 2008, 00:29
Als ze 1 april maar spelen potjandorie!!!!

Ghostface
24 maart 2008, 01:08
"As for our fans; I will sweat, bruise, and bleed for you. And will continue to do so until the end of this tour."

Uit dat stuk neem ik aan dat ze toch wel de tour afmaken.

Wel heel jammer dat ze nu alweer uit elkaar gaan, terwijl ik ze nog maar 2 keer heb kunnen zien.

Nja, hopelijk komen er nu wat leuke projectjes ofzo uit, of gaan ze op zoek naar een andere zanger. (Officieel moeten ze volgens hun platencontract nog minimaal 1 album uitbrengen.)

kassie
26 maart 2008, 15:26
Uit dat stuk neem ik aan dat ze toch wel de tour afmaken.

Wel heel jammer dat ze nu alweer uit elkaar gaan, terwijl ik ze nog maar 2 keer heb kunnen zien.

Nja, hopelijk komen er nu wat leuke projectjes ofzo uit, of gaan ze op zoek naar een andere zanger. (Officieel moeten ze volgens hun platencontract nog minimaal 1 album uitbrengen.)

Slash en co. blijven zowiezo wel spelen denk ik. Dat zit gewoon in hun bloed, achja een andere zanger zou ook leuk zijn, maar dit zou wel weer eens een eindeloos getouwtrek kunnen worden over de rechten van de liedjes, en of ze live gespeeld kunnen worden, 't is toch ook wat in de muzikantenwereld. En volgens mij zijn er wederom maar 2 in een band die het met elkaar aan de stok hebben. Matt en Scott.

kassie
26 maart 2008, 15:36
oeh alweer een nieuw stukje nieuws haha.


VELVET REVOLVER guitarist Slash has dismissed reports that the band will split up following its current European trek.

During the band's March 20 concert in Glasgow, singer Scott Weiland apparently told fans they were "watching something special ... the last tour by VELVET REVOLVER."

Speaking to BBC Radio 1's Newsbeat, Slash said, "Well, let's put it this way — this is not VELVET REVOLVER's last tour."

During the same interview, Slash said it is unlikely VELVET REVOLVER will support LED ZEPPELIN on a world tour but has stopped short of ruling it out completely.

Rumors linking the two bands emerged last week after VELVET REVOLVER bassist Duff McKagan said that the band "have" the slot.

But Slash has told Newsbeat the band is concentrating on its next album.

He said: "There's been a huge rumor going around about us opening for them and I think that was something that was taken out of context.

"I think as far as ZEPPELIN doing a tour, that remains to be seen.

"I saw Robert last night [Saturday, March 22] and he's got his solo thing going on and as far as VELVET REVOLVER is concerned, we've got another record to do and we're not even thinking about that."

rickert
26 maart 2008, 16:36
Mooi. Gewoon knallen volgende week.

torgal
29 maart 2008, 23:19
Inderdaad jongens, Velvet Revolver komt ook naar België.

Ik heb het nieuws in de loop van de week vernomen, maar door tijdsgebrek heb ik deze post niet gezien.
Velvet Revolver komt op zondag 30 maart om 20 uur naar de Ancienne Belgique in Brussel.
Ik heb onmiddellijk mijn tickets online besteld en betaald. Daar het te laat was om ze op te sturen, zullen ze aan de kassa op me liggen te wachten.

Het voorprogramma wordt gegeven door Sons Of Albion, met de zoon van Robert Plant als zanger. Deze groep werd op aanraden van Slash uitgekozen. Blijkbaar zou Velvet Revolver graag in het voorprogramma zitten van een volgende tournee van Led Zeppelin als die er nog komt.

Maar enkele dagen geleden tijdens het optreden in Glascow zou Scott Weiland aangekodigd hebben dat dit de laatste tournee van Velvet Revolver zou zijn. Zelfs de andere bandleden wisten hier niks van.
Ik heb even op internet rondgezocht en vind hier tegenstrijdige berichten rond.

Na in 1993 Guns 'n Roses gezien te hebben op de wei van Werchter, mag ik nu Slash en de zijnen aanschouwen in Brussel.
Als ik nog tijd heb laat ik nog wel weten hoe het was.

Ave Slash!

rickert
29 maart 2008, 23:24
Fokkin hell, spuit 11:seriousf:

torgal
30 maart 2008, 23:32
Net terug van het concert, en zo doof als wat.
Maar het was de moeite waard!

Sons of Albion waren goed als voorprogramma, ze hebben een nummer of zes gespeeld. Om kwart voor acht zijn ze eraan begonnen, om kwart na acht hadden ze ermee gedaan.

Dan was het even wachten tot de setup klaar was voor de meesters. Die kwamen iets na 21 uur op.
In totaal heeft Velvet Revolver anderhalf uur gespeeld en het was echt de moeite waard. Het deed me echt veel plezier om Slash nog eens in levende lijve te mogen zien. Hij is en blijft mijn god. Een echte Slash helemaal met hoed en zonnebril zoals we hem kennen!
Ze deden even weer de gloriedagen van Guns 'n Roses herleven door het spelen van Patience, It's so easy (met een gitaarsolo van Slash van meer dan 5 minuten nadien) en Mr. Brownstone. Je voelde dit ook aan het publiek dat dit erg geäprecieerd werd.

Laat ook even weten het het in Nederland gegaan is. Veel plezier!

takemyscars
31 maart 2008, 11:39
Ga er morgen heen, ben niet echt een velvet revolver fan maar ben toch maar overgehaald door vrienden om mee te gaan. Ben erg benieuwd!

thekid
1 april 2008, 22:45
Ik verwacht van al de leerlingen hier een verslag van het concert van vandaag of van zondag morgen op mijn bureau. :p :p :p :p

Even seriues nu.
Ik had zelf graag gegaan maar kon wegens omstandigheden niet. vertel eens wat over het concert.
Ik hoop dat dit echt de laatste tour niet was ik zou slash toch ooit een szien

savale
2 april 2008, 00:16
Whaha onverwachts gister kaarten gewonnen bij 3fm dus deze mazzelaar was er bij! T voorprogramma was eentonige bende: sons of oblion of zoiets.
Velvet Revolver liet wel lang op zich wachten. Pas een uur later begonnen ze met spelen. De rock n roll knalde meteen lekker binnen met het nummer "let it roll"
Tja uiteraard kwam ik voor Slash en hij liet imo echt z'n kwaliteiten zien! Man o man wat kan die gast spelen!
Patience kwam nog even voorbij, waarbij Slash op zn dubbelneck speelde! Erg fraai!
Voorlopig zal ik nog niet slapen iig :P

edit: ook hier zere oortjes. Stond net wat te hard. En t voorprogramma was te schel: heb toen maar even m'n touwtjes van mn hoodie in mn oren gestopt :P

Realeigo
2 april 2008, 00:47
Als je bijna vooraan staat,
Als je 90% van de tijde tegen een lekkere chick aan word geduwd,
Als een van je gitaar helden zich helemaal voor je kapot zweet,
Met een fucking superband.....

Dan weet je dat je een fucking goede tijd hebt gehad!

rickert
2 april 2008, 01:08
En als je Rickje gezien hebt... :satisfie: De tering jongens, slash is een van de redenen dat ik gitaar ging spelen, die zag ik verdomme van 3 meter afstand! GEWELDIG!!!! En wat een set...

Vonk
2 april 2008, 01:26
Nou die Weiland zul je ook niet vaak meer zien zingen bij VR:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=94021

rickert
2 april 2008, 07:38
Maakt gister extraspeciaal! Ik denk trouwens dat ik nog nooit zoveel ruzie heb gehad bij een concert als gister:D

Realeigo
2 april 2008, 08:50
Het scheen idd een niet al te geweldig publiek te zijn.
Maar daar had ik geen last van... Alleen een beetje het gebruikelijke geduw maar meer had ik niet echt last van. Er schenen sommige mensen te zijn geweest die eerst voor de ene kant van stonden zijn geeindigd aan de andere kant.

rickert
2 april 2008, 09:21
Dat geduw en de pit vind ik nieteens zo erg. Maar wij stonden er goed op tijd, en als er dan mensen pas 9uur binnen komen en zich helemaal naar voren wurmen en tot 2 keer toe expres tegen mij aan beuken...

Realeigo
2 april 2008, 09:57
Ach ja, dat hoort er allemaal bij rickert!

Voor de mensen die niet zijn geweest...

American Man Solo
http://www.youtube.com/watch?v=g5eP8VrNipY

rickert
2 april 2008, 10:06
Het hoort er ook allemaal bij dat ik ze dan neerros!

R.J
2 april 2008, 11:17
Het was maar 1 ding, en 1 ding alleen, FOCKING GAAF.

Sons of albion vielen wel mee, had erger verwacht eigenlijk..
en VR was gewoon zwaar de bom.

Ghostface
2 april 2008, 13:15
Maakt gister extraspeciaal! Ik denk trouwens dat ik nog nooit zoveel ruzie heb gehad bij een concert als gister:D

Geld voor mij ook, de hele tijd een beetje mensen tegen je aan te beuken van alle kanten, mensen die tegen je aan gaan hangen waardoor ze aan je haar trekken.

De band was echt ontzettend goed, alleen het publiek vond ik ontzettend vervelend. Aan het begin stond Realeigo links van me, en aan het einde ben ik met een hele omweg aan de andere kant van hem uitgekomen, terwijl hij ook al een stuk opgeschoven was. (Aan het begin stond ik rechts van Slash zen monitoren, op het eind stond ik tussen die van Slash en Scott in (Het meisje dat bij ons was is uiteindelijk bij Duff terecht gekomen.))

kassie
2 april 2008, 15:53
gister was echt een dag om nooit te vergeten, op de heenweg nog een klapband gehad op een afrit. snel maar even reservewiel eronder gehangen, en snel weer verder. stond eerst rechts. goeie plek tijdens het voorprogramma, daarna kwamen allemaal mensjes naar voren dringen, inclusief een grote beer die pal voor me ging staan. En een ontzettend naar zweet stinkende engelsman. Time to get outta there. Tijdens het eerste nummer brak de pit los. kwam vanzelf ruimte om nog dichter naar voren te gaan staan totdat slash een solo speelde en ik pal voor hem op de 2e rij stond. Paar duitsers begonnen nog vervelend te doen en te slaan, hebben we met een paar omstanders ook even aangepakt. Heb intens genoten verder. Ik stond vooraan naast een grote kerel met een wit shirt aan. Ging nog op m'n tenen staan, mal zeer deed dat. Hij ving nog wel een plectrum op.

p.s. ik kon al goed zien dat de rek er uit zat tussen Scott en de rest. Hij had alleen een beetje contact met Dave, ook keek hij expres zo saai mogelijk toen hij patience aan het zingen was. Ik ben benieuwd of het persbericht voor of na het concert is uitgegeven.

sons of albion vond ik cool. zanger heeft charisma en een goede stem, bassist is goed en de drummer ook. alleen de gitarist vond ik hopeloos. schelle kutsound, slechte techniek en solo's kan ie ook niet spelen. En Robert Plant scheen er ook rond gelopen te hebben, van horen zeggen.

ieme
2 april 2008, 16:15
ik was gistermiddag om 2 uur bij de HMH, eerst even naar de burgerking, even naar een restaurantje, biertjes drinken...

Op een gegeven moment deuren open, rennen en stond ik midden voor, maar ja, heb mijn plaats aan een lieftallige leuke jongedame gegeven was die erg blij was tegen t hek te mogen staan, heb halverwege de zaal gestaan in de midden. Erg goeie show al kon je zien dat de verhoudingen tussen de heren en Scott niet goed zijn... Hoe dan ook blijf ik er bij dat Scott een goeie zanger is en een zeer goeie frontman!

Na Slither gooide Dave zn plectrum de zaal in.... die heb ik nu! libertad logo en op de andere kant DK en een doodskop, toen even naar voren lopen daar ving ik VR t t-shirt wat naar duff zn hoofd gegooid werd en toen nog een drumstick van Matt... prima avond...


oh ja, Robert Plant heb ik niet gezien ;)

rickert
2 april 2008, 16:24
Damn you for catching stuff! Ik ga naar zoveel concerten en vang nooit wat...


Wat ik ook heel erg vond, kutreacties vanuit het publiek naar het voorprogramma terwijl die gasten stonden te knallen, inderdaad vooral de bassist.

Maar zoals ik zei, constant gejoel en gekut vanuit het publiek, en als ze cd's gaan gooien ineens naar voren rennen en erom knokken enzo, gierige teringhonden.

ieme
2 april 2008, 16:29
Damn you for catching stuff! Ik ga naar zoveel concerten en vang nooit wat...


Wat ik ook heel erg vond, kutreacties vanuit het publiek naar het voorprogramma terwijl die gasten stonden te knallen, inderdaad vooral de bassist.

Maar zoals ik zei, constant gejoel en gekut vanuit het publiek, en als ze cd's gaan gooien ineens naar voren rennen en erom knokken enzo, gierige teringhonden.


Nou, ik heb een schijt hekel aan dat geduw en getrek, daarom ben ik ook een stuk naar achter gaan staan... Dave kan VER gooien met zn plectrum, zeker 15 tot 20 meter! en die Goldtop 56 met P90s klinkt vet!

Slash zn Godzilla Doubleneck (die groene) in Patience klonk waardeloos!

rickert
2 april 2008, 16:34
http://nl.youtube.com/watch?v=731Tp1GMLro dit klonk dan weer wel lekker. Die goldtop klinkt inderdaad heerlijk. De ES van slash ook, en de lespauls natuurlijk. Die dubbelneck klinkt indd niet super.

EDIT oja, herkende we allemaal voodoo chile bij Mr Brownstone:D?

ieme
2 april 2008, 16:35
EDIT oja, herkende we allemaal voodoo chile bij Mr Brownstone:D?

ja..... wie niet?

Realeigo
2 april 2008, 16:53
ja..... wie niet?

Ik misschien?

Ghostface
2 april 2008, 17:04
Ik misschien?
:???:

Gast, ik zat nog in je oor te schreeuwen: Hey, Jimi Hendrix! ...

Realeigo
2 april 2008, 17:04
Dan heb ik dat zelfs niet gehoord :P

kassie
2 april 2008, 17:10
die doubleneck was niet goed gestemd vrees ik, de sound van dat ding vond ik wel oké. Die doubleneck klinkt bij andere concerten altijd super gaaf.

z'n roadies waren zowiezo aan het prutsen daarachter met de pedalen. zoals: de 2e solo van the last fight werd niet geboost. slash liep geergerd naar achteren en knikte toen van 'nee' tijdens de solo, verder deed die talk box het helemaal niet van hem tijdens 'get out the door'. Plus het feit dat er geen distortion op de laatste aanslagen bij patience kwam. je zag slash op de snaren rammen in de veronderstelling dat er een lekker knallende distortion kwam, maar helaas. Ik vraag me af of Adam Day zijn vaste guitartech er wel bij was, die maakt dat soort fouten niet.

Squier4ever
2 april 2008, 17:19
is slash zo lui dat ie niet zelf z'n pedalen aantrapt?

belfrink
2 april 2008, 17:21
is slash zo lui dat ie niet zelf z'n pedalen aantrapt?

Enigste wat die zelf doet is de mounted crybaby pedalen op het podium heen en weer bewegen maar die worden volgens mij ook voor hem bedient. En de TalkBox natuurlijk. Bij GnR werd alles ook al voor hem gedaan dus eigenlijk is er niks veranderd.

Maar zo vreemd is dat toch niet, bij Metallica worden de pedalen ook bediend door de crew.

ieme
2 april 2008, 17:21
is slash zo lui dat ie niet zelf z'n pedalen aantrapt?

alleen zn wah en talkbox bestuurd hij zelf...

rickert
2 april 2008, 17:23
Misschien datie het zat is na al die jaren. Indd jammer van die talkbox. Een andere solo werd ook pas laat geboost, ineens kon je m vetgoed horen!

ieme
2 april 2008, 17:23
die doubleneck was niet goed gestemd vrees ik, de sound van dat ding vond ik wel oké. Die doubleneck klinkt bij andere concerten altijd super gaaf.



Slash speelde op godzilla ook kut, je hoorde fretbuzz van NIET goed ingedrukte snaren rammel de rammel de rammel... fouten die je normaal niet bij slash hoort!

ieme
2 april 2008, 17:24
Misschien datie het zat is na al die jaren. Indd jammer van die talkbox. Een andere solo werd ook pas laat geboost, ineens kon je m vetgoed horen!

nee, werd niet geboost door zn guitartech of monitor man, de ZAALMIX werd in 1 keer veel luider!

ieme
2 april 2008, 17:24
Misschien datie het zat is na al die jaren. Indd jammer van die talkbox. Een andere solo werd ook pas laat geboost, ineens kon je m vetgoed horen!


en zat na al die jaren? bij gnr deed ie t ook al niet zelf...

belfrink
2 april 2008, 17:28
en zat na al die jaren? bij gnr deed ie t ook al niet zelf...

Dat klopt :)

Rutger
2 april 2008, 17:28
Kan ik me wel iets bij voorstellen, k vind het zelf ook altijd irritant. Het haalt me toch wat uit m'n spel als ik weer ns ergens op moet stampen. Niet dat iemand anders er last van heeft, maar ik speel liever gewoon lekker door :)

ieme
2 april 2008, 17:52
Kan ik me wel iets bij voorstellen, k vind het zelf ook altijd irritant. Het haalt me toch wat uit m'n spel als ik weer ns ergens op moet stampen. Niet dat iemand anders er last van heeft, maar ik speel liever gewoon lekker door :)


is persoonlijk, ik doe het liever zelf...

thekid
2 april 2008, 17:52
spijtig dat scott wegmoet.

Wat gebeurd er nu met het derde album en zal vr nog wel verder gaan

kassie
2 april 2008, 17:52
er was idd fretbuzz aanwezig. maar wel een kanttekening bij. godzilla bestaat uit een combinatie van akoestische gitaar en een solidbody, niet zoals de gibson sg doubleneck die een complete solidbody is, dat houdt ook in dat het bovenste akoestische gedeelte van godzilla dus in feite een versterkte akoestische gitaar is, daar zitten ook snaren op voor een akoestische gitaar, en bij een 'versterkte' akoestische gitaar hoor je altijd meer fretbuzz dan bij een gewone elektrische gitaar. zelfs bij tommy emanuel hoor je fretbuzz en scratching over de snaren heen. 'it comes with the territory' van een akoestische instrument.

ieme
2 april 2008, 17:53
spijtig dat scott wegmoet.

Wat gebeurd er nu met het derde album en zal vr nog wel verder gaan

Ja gaan verder, Scott gaat terug naar STP en duff heeft gezegd dat VR nog een lange weg te gaan heeft (dat er nog veel aankomt in de toekomst)

ieme
2 april 2008, 17:54
er was idd fretbuzz aanwezig. maar wel een kanttekening bij. godzilla bestaat uit een combinatie van akoestische gitaar en een solidbody, niet zoals de gibson sg doubleneck die een complete solidbody is, dat houdt ook in dat het bovenste akoestische gedeelte van godzilla dus in feite een versterkte akoestische gitaar is, daar zitten ook snaren op voor een akoestische gitaar, en bij een 'versterkte' akoestische gitaar hoor je altijd meer fretbuzz dan bij een gewone elektrische gitaar. zelfs bij tommy emanuel hoor je fretbuzz en scratching over de snaren heen. 'it comes with the territory' van een akoestische instrument.

Klopt, maar dit waren gewoon slecht ingedrukte noten! Duff speelde hem wel netjes...

Like-Minded Lunacy
2 april 2008, 18:37
Ik vond het een gaaf concert, maar de geluidskwaliteit was niet erg wauw. Ben ook bij Queens of the Stone Age en Nightwish geweest en damn... daar was het geluid zoooo veel beter. Scott zijn microfoon stond echt bagger schel/hard, gingen je oren gewoon van kapot. Werd later wel iets beter, maar niet veel.

Het concert en de show was heerlijk, en ik heb genoten!! Lekkere nummers en strak gespeeld. Toen Slash bij mr. brownstone zo zat te klooien voelde ik em al aankomen (hij deed het wel vaker) en het was erg leuk :P.

Iemand trouwens al opgevallen, dat op het tourshirt met de 5 bandleden erop amsterdam niet op de achterkant staat :P. Kwam ik net achter!

De DJ van die avond was trouwens een enorme Kiss fan, wat veel Kiss zeg! Het uurtje wachten was wel erg lang... beetje overbodig.

Zeer geslaagde avond, leuk concert, maar beetje jammer van het geluid van de zang.

Ghostface
2 april 2008, 19:01
De DJ van die avond was trouwens een enorme Kiss fan, wat veel Kiss zeg! Het uurtje wachten was wel erg lang... beetje overbodig.

Een Kiss fan? Ik vond dat er juist opvallend veel AC/DC werd gedraaid.

Baker
2 april 2008, 19:23
spijtig dat scott wegmoet.

Wat gebeurd er nu met het derde album en zal vr nog wel verder gaan

Kans voor Axl?

SGbanez
2 april 2008, 19:43
mwah, geloof het niet, ik geloof dat die nog steeds in oorlog ligt met z'n ouwe band...

Fock, maar ik was er dus niet, omdat ik op school iets moest doen... En ik kon niet wegblijven. Anders had ik dat wel gedaan ja... Echt, Echt balen

zijn er al geruchten over een nieuwe tour ofzo? Ik heb ook iets gelezen over een nieuwe tour van AC/DC op www.ultimate-guitar.com... zou ook ziek vet zijn

maarja, van die leipo's die een beetje de sfeer lopen te verzieken(vooral duitsers) moeten ze d'r eigenlijk uit mikken.
(ieme, Gefeliciteerd met alle zooi die je hebt gevangen =p heilig spul is dat)

Kamiess
2 april 2008, 20:42
Ik vond dat meneer Plant wel wat van zijn vader weg had qua zang.
Vond het geluid van de gitaar kut > bas en drum wel lekker.

Velvet Revolver was goed bezig alleen had het van mij wel ietjes zachter gemogen.
Ik vond dat als ze nu Slash zijn solo's boosten het een beetje te werd.
Degene die zijn effecten deed had idd niet zijn avond volgens mij.

Publiek vond ik wel meevallen behalve dan dat het steeds krapper werd en als ik een stukje ruimte zocht door iets naar achter te gaan kreeg degene voor mij het toch steeds voor elkaar om tegen me aan te hangen.

ieme
2 april 2008, 21:52
maar t was fucking cool!

Like-Minded Lunacy
2 april 2008, 22:26
Dat zeker! En Slash was ook gewoon cool, en daarvoor kwam ik toch wel :p

rickert
2 april 2008, 22:32
Ik had oordoppen en heerlijk geluid hoor:D Alleen wat vreemde volumewisselingen. Indd vreemd dat Amsterdam niet op het tourshirt staat!

Kamiess
2 april 2008, 22:33
zeker weten dat het cool was > niet te vergeten dat wij als muzikanten ook vaak te kritisch luisteren.
Tenminste dat verwijt krijg ik wel eens haha

Bernd Veenema
3 april 2008, 00:05
Ja gaan verder, Scott gaat terug naar STP en duff heeft gezegd dat VR nog een lange weg te gaan heeft (dat er nog veel aankomt in de toekomst)

Ik hoop op Chris Cornell!
Dat vind ik toch echt een van de beste rockzangers van het moment.
Die wil ik nog wel eens met slash in 1 band zien.

Rinze
3 april 2008, 01:43
Ik had oordoppen en heerlijk geluid hoor:D Alleen wat vreemde volumewisselingen. Indd vreemd dat Amsterdam niet op het tourshirt staat!

Helemaal niet raar, anders was het shirt meteen bedorven 8-)

B_2_the_a
3 april 2008, 02:48
tis nu officieel

vr is zangerloos
nederland staat weer in de boeken (laatste gig vr met scott)

takemyscars
3 april 2008, 10:20
Optreden was zeker vet, slash zijn solo ook :D. Heb alleen nogsteeds een piep in mijn oren (2 nachten later) en dat is volgensmij niet echt gezond :-/

RedBuell
3 april 2008, 10:51
Ben er ook geweest, vond het behoorlijk hard, kon amper slapen van de piep in m'n oren. Dat er wat foutjes in zaten zal ook wel te wijten zijn aan de situatie waar de band in zat en ach als het bij Slash af en toe fout gaat dan weet ik dat het niet het einde van de wereld was dat ik een keer het einde van een nummer compleet verneukte ;)

Die drummer van Sons of Albion vond ik echt goed zeg, op dat kleine drumkitje, die gitarist had echt een ruk sound dat leek nergens op.

Nog ff een vraagje, weet iemand hoe het nummer heet wat als intro werd gespeeld voordat Velvet Revolver opkwam? was dat niet van Ice T

DTmaster
3 april 2008, 10:56
welke G&R nr's deden ze zeker net als 2 jaar geleden Brownstone en die ander !

Like-Minded Lunacy
3 april 2008, 10:59
Zelfde als in België. Eerst Patience, later It's so Easy (die was geweldig!) en bij de toegift Mr. Brownstone.

Het was duidelijk te merken dat deze nummers het publiek meer aanspreken dan hun eigen nummers. Er werd ook de hele tijd naast mij door wat idioten om It's So Easy geschreeuwd (en gezongen). Velvet Revolver is een hele leuke en toffe band, met lekkere muziek, maar de oude GnR blijft beter.

En VR zangerloos, kan er niet echt om rouwen, hij schreef leuke teksten maar vond hem verder niet echt bijzonder.

rickert
3 april 2008, 12:12
Nounounou. Denk dat het toch echt smaak is. Ik vind Scott echt retegoed. Geweldige performer ook. En die nog zo'n ergenis dat iedereen it's so easy ging blehren, het is verdikkeme geen jukeboxshow:S. En bij nummers als Slither en Let it Roll ging het rond mij toch veel meer los dan bij de gnr nummers!

ieme
3 april 2008, 15:49
Slither en Let it Roll ging het rond mij toch veel meer los dan bij de gnr nummers!


Vergeet Fall to Pieces, Big Machine en american man niet...

Jammer dat ze Mary Mary niet speelden ;)

rickert
3 april 2008, 16:11
Inderdaad! En dat iedereen al "went too fast i'm out of luck" begon te blehren toen slash een intro'tje speelde:seriousf:! Geweldiggg

ieme
3 april 2008, 16:52
dat shirt wat ik heb, XL, staat amsterdam ook niet op en is VEEL te groot!

maar ja, hij was toch gratis ;)

Realeigo
3 april 2008, 17:19
Former Velvet Revolver frontman Scott Weiland released a statement this morning (April 2) responding to yesterday's comments made by the other members of the band.

As previously reported, Slash, Duff McKagan, Matt Sorum and Dave Kushner released their own statement yesterday, announcing their split with Weiland, blaming 'his
increasingly erratic onstage behavior and personal problems'.

This morning Weiland released the following statement:

"After reading the comment by Duff, Matt, Dave and the illustrious 'GUITAR HERO' Saul Hudson, a.k.a Slash, I find it humorous that the so called four 'founding members' of Velvet Revolver, better known to themselves as 'The Project' before I officially named the band, would decide to move on without me after I had already claimed the group dead in the water on March 20 in Glasgow.

"In response to Slash's comment regarding my commitment, I have to say it is a blatant and tired excuse to cover up the truth. The truth of the matter is that the band had not gotten along on multiple levels for some time. On a musical level, there were moments of joy, inspiration, fun...at times, but let's not forget the multiple trips to rehab every member of the band had taken (with the exception of one member, no need to mention his name)."

Weiland then spoke about his forthcoming reunion tour with Stone Temple Pilots:

"Personally speaking, I choose to look forward to the future and performing with a group of friends I have known my entire life, people who have always had my back. This also speaks to my commitment to my music and my fellow band mates in STP and to the fans who I feel would much rather watch a group of musicians who enjoy being together as opposed to a handful of discontents who at one time used to call themselves a gang.

"P.S. Don't be fooled by veiled trickery."

He then added cryptically, referring to their search for a new singer:

"P.P.S. Good hunting lads, I think Sebastian Bach would be a fantastic choice."

The group played their last show last night (April 1) together in Amsterdam.

thekid
3 april 2008, 17:30
Hij heeft eigenlijk wel gelijk die weiland. Wat betreft sebastian bach dan :p :p

Nee hij heeft velvet revolver wel de naam gegeven en ik vond het een verdomd goede zanger.

ieme
3 april 2008, 18:04
De heren waren gister zelfs nog in amsterdam, getuige de foto's op Matt zn site... Hier ook de bevestiging van t vertrek van Scott

http://www.mattsorum.tv/channel/2008/04/03/thank-u-vr-crew-goodbye-scott/

kassie
3 april 2008, 22:58
Nog ff een vraagje, weet iemand hoe het nummer heet wat als intro werd gespeeld voordat Velvet Revolver opkwam? was dat niet van Ice T

kon je dat niet horen dan? er werd in dat prut gangsta rap stukje wel 100x straight outta compton gezegd. kon je de link niet leggen?? VR ook uit LA? Van wie het nr is weet ik niet maar de titel is overduidelijk -----> straight outta compton. volgens mij was dat van Death row ofzo.

kassie
3 april 2008, 23:03
Hij heeft eigenlijk wel gelijk die weiland. Wat betreft sebastian bach dan :p :p

Nee hij heeft velvet revolver wel de naam gegeven en ik vond het een verdomd goede zanger.

sebastian bach schreeuwt te veel, beetje zo'n nep axl vink dat. Er bekroop me zo'n gevoel dat ze die zanger van sons of albion wel kunnen nemen. dat zou vet kunnen zijn.

RedBuell
3 april 2008, 23:08
kon je dat niet horen dan? er werd in dat prut gangsta rap stukje wel 100x straight outta compton gezegd. kon je de link niet leggen?? VR ook uit LA? Van wie het nr is weet ik niet maar de titel is overduidelijk -----> straight outta compton. volgens mij was dat van Death row ofzo.


Ik hoorde eigenlijk alleen een paar keer Ice T, ik let eigenlijk nooit zo op de tekst dus dat straight outta compton viel me niet zo op, nummer is dus geloof ik van NWA. Ik vind het zo nu en dan wel geinige muziek om er een metal riff overheen te gooien...

kassie
3 april 2008, 23:37
Ik hoorde eigenlijk alleen een paar keer Ice T, ik let eigenlijk nooit zo op de tekst dus dat straight outta compton viel me niet zo op, nummer is dus geloof ik van NWA. Ik vind het zo nu en dan wel geinige muziek om er een metal riff overheen te gooien...

ja klopt NWA was het. daar had axl ook altijd een petje van op tijdens de illusion tour.

ieme
4 april 2008, 07:25
sebastian bach schreeuwt te veel, beetje zo'n nep axl vink dat. Er bekroop me zo'n gevoel dat ze die zanger van sons of albion wel kunnen nemen. dat zou vet kunnen zijn.

grapjas, die gast zong zo vals als t maar kon!

DTmaster
4 april 2008, 09:18
Nounounou. Denk dat het toch echt smaak is. Ik vind Scott echt retegoed. Geweldige performer ook. En die nog zo'n ergenis dat iedereen it's so easy ging blehren, het is verdikkeme geen jukeboxshow:S. En bij nummers als Slither en Let it Roll ging het rond mij toch veel meer los dan bij de gnr nummers!


dee hij weer die leuke truc met de megafoon hahahaha 2x gezien in 2005 en elke keer aan het einde SIRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEENNNNNNNNEEEEE!!!!

kassie
4 april 2008, 10:53
grapjas, die gast zong zo vals als t maar kon!

scott raakt op momenten ook niet bepaald de juiste toonhoogte, daar gaat het ook niet om

kassie
4 april 2008, 10:55
't begint eindelijk tot me door te dringen.

we zijn nog extasisch aan het doorfilosoferen over iets wat 'dood' is. de groep is history. 't is nog maar de vraag of die nieuwe zanger oude nummers wel wil/kan spelen, en voordat een nieuwe zanger gevonden is plus een nieuw album plus een tour in Europa zijn we al wel weer 3 jaar verder denk ik. Dan zijn de heren al lang oud aan het worden. Dus ik zie de toekomst niet echt rooskleurig in.

SGbanez
4 april 2008, 21:09
hmm, zolang ie nrs van GNR wil (en kan) doen is het sowieso goed

ieme
4 april 2008, 22:00
we wachten het af....

SGbanez
5 april 2008, 14:07
Een nieuwe Snakepit zou ook vet zijn :rockon:

Realeigo
5 april 2008, 14:20
Vlevet revolver heeft nog een contract om een album uit te brengen.....

ieme
5 april 2008, 15:44
Vlevet revolver heeft nog een contract om een album uit te brengen.....
Denk niet dat je daar je hoop op moet vestigen... We wachten het af, maar persoonlijk heb ik het idee dat de heren wel zin hebben door te gaan zonder scott! Ondanks alles hebben we op deze manier wel een bijzondere avond gehad in amsterdam....

kassie
5 april 2008, 17:29
Denk niet dat je daar je hoop op moet vestigen... We wachten het af, maar persoonlijk heb ik het idee dat de heren wel zin hebben door te gaan zonder scott! Ondanks alles hebben we op deze manier wel een bijzondere avond gehad in amsterdam....

dat ben ik met je eens. terwijl de show voor een verkeerde scheet van matt richting scott zo gecancelled had kunnen worden.

ieme
5 april 2008, 19:04
dat ben ik met je eens. terwijl de show voor een verkeerde scheet van matt richting scott zo gecancelled had kunnen worden.

of andersom.... vergeet dat niet, ze gaan nu over en weer modder gooien...

kassie
5 april 2008, 20:59
of andersom.... vergeet dat niet, ze gaan nu over en weer modder gooien...

ja nu wel ja, maar ik achtte scott eerder een obstakel om een concert niet te laten doorgaan omdat hij niet meer in de band wilde, de rest van de jongens wel. weet iemand trouwens al of het persbericht voor of na het concert is uitgegeven? iig lijkt het waarschijnlijk dat de beslissing voor de show al genomen is., ik ginnegapte al tegen een kammeraad voor het concert dat scott waarschijnlijk een andere kleedkamer had dan de rest van de band, aangezien het zo lang duurde voor ze onstage kwamen.

ieme
5 april 2008, 21:00
ja nu wel ja, maar ik achtte scott eerder een obstakel om een concert niet te laten doorgaan omdat hij niet meer in de band wilde, de rest van de jongens wel. weet iemand trouwens al of het persbericht voor of na het concert is uitgegeven? iig lijkt het waarschijnlijk dat de beslissing voor de show al genomen is., ik ginnegapte al tegen een kammeraad voor het concert dat scott waarschijnlijk een andere kleedkamer had dan de rest van de band, aangezien het zo lang duurde voor ze onstage kwamen.

scott was ook niet bij de meet en greet vooraf, en op de fotos van VR en de crew is hij ook ver te zoeken...

SonofDestiny
6 april 2008, 14:18
Ik ben nog niet naar zoveel concerten geweest, maar tot nu toe vind ik The Last Fight toch de mooiste gitaarsound hebben (bij de intro). Hoe zou die dat in godsnaam zo gekregen hebben...

kassie
6 april 2008, 16:12
scott was ook niet bij de meet en greet vooraf, en op de fotos van VR en de crew is hij ook ver te zoeken...

staan die foto's en dergelijke ook ergens op internet?

ieme
7 april 2008, 16:55
Ik ben nog niet naar zoveel concerten geweest, maar tot nu toe vind ik The Last Fight toch de mooiste gitaarsound hebben (bij de intro). Hoe zou die dat in godsnaam zo gekregen hebben...

Gibson es335 ->line 6 delay -> marshall op 11

ieme
7 april 2008, 16:57
staan die foto's en dergelijke ook ergens op internet?


niet dat ik weet

Kamiess
11 september 2008, 12:26
Hey, weet iemand of ze al een zanger weer hebben.
Van hun site wordt je niks wijzer nl.

Ghostface
11 september 2008, 23:22
Gevonden op een Gn'R-forum:


Slash says Velvet Revolver singer search is 'still ongoing'

Sep 4, 2008, 06:54 AM | by Shirley Halperin

Categories: Music, Music Biz

Back in July, we reported that Spacehog's Royston Langdon was in the running to fill the Velvet Revolver frontman spot vacated by Scott Weiland, but guitarist Slash tells EW.com that while he, bassist Duff McKagan, guitarist Dave Kushner, and drummer Matt Sorum "did click" with Langdon, "he's not necessarily the right guy for this particular band."

Speaking prior to an appearance at the Northridge Guitar Center in Los Angeles' San Fernando Valley, where Slash was promoting a limited edition line of Gibson guitars as well as the recently released book Reckless Road: Guns N' Roses & The Making Of Appetite For Destruction (written by his childhood friend Marc Canter), the legendary guitarist spelled it out: "I think Royston's fantastic, but he's more in the Scott Weiland range, which is great for that, but what we want to do is something agressive and very hard rock. Basically, what we originally planned to do the first time around that was sort of molded differently when Scott came into it." The informal audition process, he adds, "is still ongoing. Now that we have the choice, we're gonna make sure we get the right guy."

http://hollywoodinsider.ew.com


Oftewel, ze zijn nog steeds aan het zoeken..

Kamiess
12 september 2008, 19:01
ok bedank voor de info