PDA

View Full Version : Wat raden jullie mij aan?



washburn93
11 december 2007, 15:46
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe gitaar kopen maar ik weet niet welke..
Mijn budget: rond de 400 euro
Stijl: vooral red hot chili peppers

Welke gitaar raden jullie mij aan??

Groeten,

Guido

Kim Wilson
11 december 2007, 15:47
Een mooie tweedehands Strat. :)

washburn93
11 december 2007, 15:48
Welk merk dan?

Kim Wilson
11 december 2007, 15:48
Fender natuurlijk!! :rockon:

Kaïn
11 december 2007, 15:50
Leuke tweede hands stratocaster zou ik zoeken. Maar jongen het stikt van dit soort topics. Er is een search functie, I suggest you use it.

Succes ermee!

Edit: Damn Kim, Me net voor :p

washburn93
11 december 2007, 15:50
Haha ok.. :cooler:

hezz
11 december 2007, 16:06
...zelf een gitaar op te pakken en UIT TE PROBEREN.

Serieus, wat kunnen wij jou nou vertellen behalve wat merkjes? Ga een paar winkels langs, vraag wat ze hebben voor 400 euro en bespeel het gewoon. Het liefst kijk je of je ook of je op een versterker kunt spelen vergelijkbaar met je eigen.

Orpheo
11 december 2007, 16:21
ik raad je een bc rich warlock aan.

























idioot, zoek eens in de stickies!

Kim Wilson
11 december 2007, 16:23
Orpheo, doe es normaal man. Waarom moet je nou gelijk iedereen uitschelden?

marter544
11 december 2007, 16:29
Ik ga nu een hele gekke suggestie doen; een Jazzmaster. Een goede strat is een mooie gitaar, maar ik vind het zo standaard..

Lexvandoef
11 december 2007, 16:48
Orpheo, doe es normaal man. Waarom moet je nou gelijk iedereen uitschelden?

Ja, reageer dan gewoon niet joh, scheelt jou en hem frustratie man.

Voor dingen ala peppers, een 2dehands mex classic strat of japanse fender. Hele fijne gitaren.

Orpheo
11 december 2007, 16:49
Orpheo, doe es normaal man. Waarom moet je nou gelijk iedereen uitschelden?

zie dat andere topic. ik word zo moe van dit soort topics... en iedereen maar braaf en politiek correct blijven reageren en wauwelen...

washburn93
11 december 2007, 16:50
Ok bedankt voor de positieve reacties..

Kim Wilson
11 december 2007, 16:51
zie dat andere topic. ik word zo moe van dit soort topics... en iedereen maar braaf en politiek correct blijven reageren en wauwelen...
Zie ook dat andere topic. Heb jij nooit beginnersvragen gesteld? Wij hebben er verstand van, een beginner niet. Wat voor een beginner een normale en serieuze vraag is, kan voor ons een enorm domme vraag lijken. Maar domme vragen bestaan niet.

Dus, doe jezelf en ons een plezier, en blijf uit dit soort topics.

d'oh
11 december 2007, 17:20
Zie ook dat andere topic. Heb jij nooit beginnersvragen gesteld? Wij hebben er verstand van, een beginner niet. Wat voor een beginner een normale en serieuze vraag is, kan voor ons een enorm domme vraag lijken. Maar domme vragen bestaan niet.

Dus, doe jezelf en ons een plezier, en blijf uit dit soort topics.

+1

@ Orpheo: Mensen normaal beantwoorden is een kleine moeite, als jij bij een winkel binnen komt en je vraagt van 'kunt u mij even helpen', dan neem jij er toch ook geen genoegen mee dat je voor een idioot wordt uitgemaakt!

pannekoek
11 december 2007, 17:22
probeer eens een squier stratocaster uit :)

Wickerman
11 december 2007, 17:32
probeer eens een squier stratocaster uit :)

Yup, beter een dure squier dan een goedkope fender.

Orpheo
11 december 2007, 17:42
Zie ook dat andere topic. Heb jij nooit beginnersvragen gesteld? Wij hebben er verstand van, een beginner niet. Wat voor een beginner een normale en serieuze vraag is, kan voor ons een enorm domme vraag lijken. Maar domme vragen bestaan niet.

Dus, doe jezelf en ons een plezier, en blijf uit dit soort topics.
mijn laatste post in dit topic: nee, ik heb nooit een topic geopend met 'wat moet ik kopen voor'. daar gebruikte ik google voor. ik opende wel topics met vragen als 'mijn floyd is helemaal niet stemvast, hoe krijg ik dat ding stemvaster, de toplock zit al vast'. na wat foto's bleek dat de toplock naar de knoppen was.

Mr.Fingers
11 december 2007, 17:57
Ik ga nu een hele gekke suggestie doen; een Jazzmaster. Een goede strat is een mooie gitaar, maar ik vind het zo standaard..

+-1 Okee, zeer aparte & goede modellen, maar je vind er GEEN onder de 400€. Nieuw gaan de (japanse) voor 900, tweedehands voor 650.

Ik zou eens kijken inderdaad naar een stratocaster, oftewel een squier standard series, of een Fender (mex) "Classic" Series

robert-gitarist
11 december 2007, 18:11
Orpheo, als jou het niet aanstaand post dan gewoon niet..Zo moeilijk is dat toch niet. Je hoeft toch niet meteen mensen te gaan beledigen?!

Anyway, ik zou ook gaan voor een leuke tweedehands strat. Zeker te vinden voor dat bedrag. En als je een strat neemt, kijk dan of je een op de kop kan tikken met humbucker in de brug. En als je handig bent zet je daar meteen een push-pull schakelaar in ofzo. Maakt de gitaar meteen wat ruimer in zetbaar ;)