PDA

View Full Version : Eindelijk ook een nieuwe!!



Rewind
11 december 2007, 14:40
:)
Ik kan m'n geluk niet op. Na een aantal jaar ploeteren op mijn starters ibbi, nu eindelijk een nieuwe gitaar in huis.
En wel een PRS SE Singlecut. Zoal een bevriend gitarist zei, het mag dan wel een SE zijn, maar het is wel een PRS, hij heeft zeker de looks en de bespeelbaarheid.
Ik vond deze gitaar al erg lang erg mooi, maar deze kleur wordt niet meer gemaakt. Ik was ook al aan het sparen voor deze, maar zat nog te twijfelen toch misschien door te sparen voor een duurdere tweedehands gitaar (les paul of prs, helaas lag 2dehands prs singlecut buiten budget). Toen ik deze gitaar dan ook op marktplaats voorbij zag komen, moest ik wel bieden. Ik had behoorlijk laag ingezet en zo op een erg mooie deal uitgekomen. De gitaar is een jaar oud, en ooit verkregen in een ruildeal, maar nooit op gespeeld. De gitaar was echt nog 100% krasvrij en echt als nieuw.
De gitaar speelt echt geweldig, en klinkt als een klok. In het begin was het even wennen in vergelijking tot m'n Ibanez, maar het geluid is zo veel levendiger, alles klinkt opeens veel mooier.

Maargoed, de foto's!! Ik heb ze even online gezet, zodat ik hier niet een hele rij foto's hoef te posten. Enjoy! :P

De foto's: KLIK
(http://img134.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img134/5233/11970439504fi.smil)
Zoals ik al zei: ik ben een blij man!

P.S.: Ik ben weer terug op het forum :)

Dweezman
11 december 2007, 14:41
Mooi! Gefeliciteerd!

tabmaniac
11 december 2007, 14:45
leuke gitaar, lijkt me ook nog wel een keer wat!:D

Otje
11 december 2007, 15:26
Mooi ding! Speelt vast ook heel goed!

a darker shade of grey
11 december 2007, 15:44
Lekkere plank inderdaad! Hij speelt dus lekker, zo'n ding staat ook erg hoog op mijn verlanglijstje namelijk....

Gefeliciflapstaart!

Wausser
11 december 2007, 15:44
mooie gitaar

Ik zit zelf ook te kijken naar een nieuwe gitaar als vervanger voor mijn Ibanez(GRG 170DX) en ga deze PRS zeker ook uittesten bij de gitaarboer.

allochthomas
11 december 2007, 16:45
mooi mooi mooi :D

ps. is er een specifieke rede waarom je je snaren zo om je brug hebt "gewikkeld"?

jamx
11 december 2007, 16:46
Mooi ding man!! Ook die kleur is erg gaaf. Aan de foto's te zien kan je aardig met je camera overweg :cooler:

Rinze
11 december 2007, 16:47
Mooi hoor, ik zou er ook nog wel zo eentje willen, laatst stond er eentje op MP, maar ik had geen geld (net een SE Custom gekocht)... Voor het geld zijn ze niet te verslaan heb ik het idee.

pannekoek
11 december 2007, 17:20
wat een mooie foto's!, en wat een mooi gitaartje!

gefeliciteerd :hippie:

The_syphon
11 december 2007, 18:49
Proficiat, Ik heb gisteren toevallig ook via marktplaats een PRS SE gekocht, maar dan de Santana. Ik had die van jou ook zien staan, maar ik vond Groningen toch net iets te ver. De Santana speelt erg lekker. Fijne hals en goede pick-ups. Voor het geld een prima gitaar. Mooie aanvulling op mijn Fender strat deluxe. De santana is voorzien van een tremelo, maar dit is het enige minpunt aan de gitaar, want hij ontstemt erg snel. Verder niets als lof.
Ik had eerder bij Feedback al op een custom SE en singlecut SE gespeeld. Dit zijn allemaal prima gitaren. Enjoy.....

RubenP
11 december 2007, 19:33
ps. is er een specifieke rede waarom je je snaren zo om je brug hebt "gewikkeld"?

Dat hoort bij dit type brug van PRS.
Kijk maar op hun site
http://www.prsguitars.com/mccarty/img/main6.jpg

Reb
11 december 2007, 19:37
Ziet er heel strak uit! :) Normaal vind ik PRS'en niet zo geweldig, maar deze.... :rockon:

Rewind
11 december 2007, 21:28
Dank jullie voor de reacties!

Het is inderdaad gewoon een wraparound brug.

Hij speelt inderdaad erg lekker, ik vind het zeker een aanrader.
De foto's is gewoon toeval dat die zo gelukt zijn, ik maak eigenlijk nooit foto's en deze zijn gemaakt met de 2mp camera van m'n zusje.