PDA

View Full Version : Marilyn Manson



Joey Handsome
11 december 2007, 11:58
http://jimbuie.blogs.com/photos/uncategorized/marilyn_manson_012.jpg

Hoera! Morgen is het weer zover. Marilyn Manson (met support act Turbonegro) in de Brabanthallen in Den Bosch. Heb er vet veel zin in, laatste plaat was echt super. Gaan er nog mensen van hier?

Riky
11 december 2007, 16:24
+1

goeie grap :D

Wiellem
11 december 2007, 19:00
Had graag willen gaan, jammer alleen de prijs. 45 euro is toch net wat teveel voor wat ik er kwijt aan wil zijn.

nevyn292
11 december 2007, 21:23
ikke ga :hippie:,

maar de laatste plaat was wel zwaar kut

Joey Handsome
12 december 2007, 10:14
ikke ga :hippie:,

maar de laatste plaat was wel zwaar kut

Kut? Golden Age, die was kut, maar die laatste vind ik echt bruut.

q-elvis-p
12 december 2007, 10:38
haha steengoed!!!jammer dat het een letterlijke ver van me bed show is... had graag weer turbonegro gezien.. veel plezier!!!

Joey Handsome
12 december 2007, 10:40
Je woont in A'dam man, ik kom uit Haarlem. Is best te doen.

q-elvis-p
12 december 2007, 10:42
Je woont in A'dam man, ik kom uit Haarlem. Is best te doen.

ja klopt maar red het niet kwa tijd.

Joey Handsome
12 december 2007, 10:53
ja klopt maar red het niet kwa tijd.

Da's wel verneukt ja. Ik kan er wel op tijd zijn, maar ik hoop maar dat ik de toegift mag mee maken, want de laatste trein terug gaat alweer zo rond 23.50 uur...

q-elvis-p
12 december 2007, 11:08
Da's wel verneukt ja. Ik kan er wel op tijd zijn, maar ik hoop maar dat ik de toegift mag mee maken, want de laatste trein terug gaat alweer zo rond 23.50 uur...

inderdaad... zou wel jammer zijn anders.

enjoy... and darkness forever!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Swan
12 december 2007, 15:04
de laatste plaat is de enige die ik kan waarderen van MM, en had t wel eens willen zien voor de show enzo, t is n echte vakman!
maar beetje te duur...

Joey Handsome
12 december 2007, 15:58
Hmm... Gek dat je Mechanical Animals dan niet kunt waarderen. Shows zijn inderdaad erg vet.

DeiDRagonas
12 december 2007, 17:55
Ik vind het juist steeds slechter worden... Hij is nu een slap aftreksel van wat ie ooit was. 1994-1996 dat was een geweldige MM periode. Maargoed... Ik koop nog steeds bijna alles wat ie uitbrengt, kan het niet laten.

grt!

B_2_the_a
12 december 2007, 17:59
collega van me gister:
- wil jij toevallig naar marilyn manson morgen? Vriendin van me heeft wat kaartjes over want zij kan niet..

ik:
- ja natuurlijk... wat kost het?

collega:
- niets...

ik:
- dan helemaal

collega:
- ok, ik bel je morgen als ik de kaartjes hier heb

ik net om 17.00 gebeld (was ongeduldig):
- heb je die kaartjes al?

Collega:
- nee, dat gaat ook niet lukken, ze is ze vergeten te brengen en is pas 02.00 klaar met werken...




Dus,
dit is mijn dooie mus voor vandaag :(

Malle Eppie
12 december 2007, 18:15
Had erg graag naar Turbonegro gegaan, maar vind 45 euro net een beetje te veel van het goede voor alleen een voorprogramma.

Fender75
13 december 2007, 09:01
Het was een goede show!! Niet erg druk, en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik Turbonegro in den beginne niet echt je van het vond, maar na een kwartiertje spelen kon het al beter waarderen!

MM was gewoon goed, goede degelijke show, valt niks van te zeggen. Liet het publiek wel lang wachten na Turbonegro....maar de volgende keer betaal ik geen 45 euro meer..:) En de gitarist had echt een lelijke gitaar damn...Volgens mij een Gibson Firebird? :stop:

q-elvis-p
13 december 2007, 09:44
Het was een goede show!! Niet erg druk, en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik Turbonegro in den beginne niet echt je van het vond, maar na een kwartiertje spelen kon het al beter waarderen!

MM was gewoon goed, goede degelijke show, valt niks van te zeggen. Liet het publiek wel lang wachten na Turbonegro....maar de volgende keer betaal ik geen 45 euro meer..:) En de gitarist had echt een lelijke gitaar damn...Volgens mij een Gibson Firebird? :stop:

Firebirds zijn vet!!!



Turbonegro de beste band na g'nr tijdperk:)

Joey Handsome
13 december 2007, 17:33
http://i96.photobucket.com/albums/l184/joeyhandsome/SP_A0606.jpg
http://i96.photobucket.com/albums/l184/joeyhandsome/SP_A0605.jpg

Marilyn Manson was echt geweldig goed. Echt een vette show. Liet iedereen wel lang wachten ja. Stond helemaal vooraan zoals je aan de foto's kunt zien. Vond het ook gaaf dat ie zoveel oude nummers speelde.
Maar wat een mafkezen zeg die gasten met die Jezusbus... :chicken:

Reel Big Fish
13 december 2007, 18:46
Gaan er nog serieus mensen naar Marilyn Manson ook? :nervous: :p

DeiDRagonas
13 december 2007, 18:55
Gaan er nog serieus mensen naar Marilyn Manson ook? :nervous: :p


Ehm.. Marilyn Manson = GOD... Dus jazeker gaan er serieus mensen naar zn shows. En niet alleen tieners met raar haar en vaag make-up.

R.

nevyn292
13 december 2007, 20:01
turbonegro vond ik maar zwaar verkloot, beetje nergens op slaan

heeft iemand toevallig enig idee wat dat intropiano stukje is wat je helemaal aan het begin hoorde?

q-elvis-p
13 december 2007, 21:46
turbonegro vond ik maar zwaar verkloot, beetje nergens op slaan

heeft iemand toevallig enig idee wat dat intropiano stukje is wat je helemaal aan het begin hoorde?

intro van what is rock? nummer van de nieuwe plaat misschien? ik was er niet bij dus geen idee

nevyn292
14 december 2007, 16:50
nee intro van voor vampire, maar heb hem al

ging om trio nmr. 2 voor piano, viool en cello van schubert :hippie:

Blind Owl
14 december 2007, 17:53
Ehm.. Marilyn Manson = GOD... Dus jazeker gaan er serieus mensen naar zn shows. En niet alleen tieners met raar haar en vaag make-up.

R.

Nee, ook mensen zoals mijn moeder gaan naar Marilyn Manson :satisfie:

nevyn292
14 december 2007, 19:43
mijn moeder was er ook......

die stond naast me, maar had wel de tijd van dr leven :hippie:

Blind Owl
14 december 2007, 20:33
Ja de mijne ook, die voert zelf ook allemaal MM acts op in de SupperClub te A'Dam zo af-en-toe. :)

Wiellem
14 december 2007, 21:02
Ik hoorde dat er een christelijke protestgroep was?

nevyn292
14 december 2007, 21:18
pff, die zijn er altijd.

die hele bus stond ook bij slaves to the rave op 17 november, die mensen staan overal te protesteren.

en van een echt protest was geen sprake, ze stonden te zingen, het evangelie te verklaren en er stond een biechtbus :hippie: