PDA

View Full Version : Elementen voor London City Telecaster



peveo
11 december 2007, 09:04
Kon het niet laten, zag een london City Telecaster staan waar men zo over tespreken is en ben er voor plat gegaan.

geweldig gitaartje , zeker voor het geld, onwijs dingetje en speelt geweldig.

Ik laat mijn Fenders staan merk ik en speel op deze, alleen...........

Ondanks een zeer acceptabele sound wil ik de pu,s vervangen.

Ik twijfel nog een beetje maar neig naar Seymour,s , de Quarter pounders om precies te zijn.

Heeft iemand ervaring met deze pu,s ?? Houd je dan de heldere klingel in deze gitaar ?

Mijn stijl: blues, rock en clean.

Houdoe,

Peter

bass blom
11 december 2007, 09:36
klingel :D mooie uitspraak!

zjanke
11 december 2007, 19:36
Ik heb een comet I met rosewood toets en quarterpounders. Ik heb iets minder twang (klingel? :satisfie:) en wat meer scheur dan de orginele elementen, misschien een keer naast elkaar proberen? Moergestel is niet echt het andere einde van de wereld.

ben vanhoof
11 december 2007, 21:32
Als ik nog eens wat geld vrij heb ga ik ook is voor zo'n telecaster zien. Heb ooit een fender telecaster bespeeld door mn amp en dat klonk gewelldig. Zeker als je enkel humbucker gewend bent. Later in een winkel eens wat telecasters getest, en ik vond dat die LC echt beter speelde dan een fender.

Kim Wilson
12 december 2007, 08:55
Het is een beetje afhankelijk van welke Fender je getest hebt. De Standard Tele is idd niet je van het, maar de Reissues (classic player series) zijn wel erg goed. Neemt echter niet weg dat die London City Tele's erg goed zijn, en zeker beter dan iets uit de Fender fabrieken voor een vergelijkbare prijs.

wrc_46
12 december 2007, 12:02
Ik heb in mijn Comet de elementen vervangen door de Fender American vintage elementen. Ben er vrij tevreden over, speel er ook de stijlen mee die jij aanhaalt .Hij sprankelt ook nog altijd mooi. Ze waren ook niet zo gek duur.

timkermans
12 december 2007, 12:13
in Hoogstraten (Belgische grens) zit Stef Peiren, die zelf pickups windt, tegen ongeloofelijk lage prijzen,...

www.steffsen.be

Die weet wat ge wilt, en maakt het , speciaal vioor jou!

almarvk
12 december 2007, 12:16
Ziet er erg gaaf uit, maar ik zie geen prijzen...

Thoom42
13 december 2007, 01:07
AL - M - ARRRRR!!! :soul:

timkermans
14 december 2007, 12:30
Ziet er erg gaaf uit, maar ik zie geen prijzen...

Reken rond de 150 euro voor een setje, ...