PDA

View Full Version : COB/Soilwork!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Anders Destium
3 februari 2003, 00:00
Een huisgenoot zei het vandaag: Ze komen eind april/begin mei naar NL :smile: Andere mensen die van plan zijn om naar Hardenberg of Tilburg te komen voor deze twee TE GAVE bands?

Eternal Despair
3 februari 2003, 17:12
Ja hiero... Ik ga naar hardenberg. We gaan met de hele band. Maar er was over dit concert ergens anders op dit forum volgens mij ookal een topic.

Trouwens bezoek onze band site ff... http://www.eternal-despair.tk hij is nog niet helemaal af maar dat komt nog wel :grin:

Ditmar
3 februari 2003, 18:22
Bij COB denk ik toch echt aan Children Of Bodom, maar goed.........ik vind Soilwork echt een enorme kutband om live te zien, dus ik ga denk ik maar niet

Eternal Despair
4 februari 2003, 15:09
Ik snapt niet helemaal... Dat is toch heel normaal dat je bij COB aan Children Of Bodom denkt ?!?

Ic3gl0vE
4 februari 2003, 21:06
ik heb al een paar maanden mijn kaartje voor CoB, wist niet dat soilwork in het voorprogramma zat!
Soilwork was ook al support act bij In Flames en damn, die lui heerschen

Daniël
13 februari 2003, 12:10
Soilwork heb ik vorig jaar live gezien in Hardenberg, samen met In Flames. Geen verkeerde band hoor, maar kan er niet echt wakker van liggen. Ik kwam sowieso meer voor In Flames. Natural Born Chaos valt me ook een beetje tegen t.o.v. vorige albums. Maar goed, waar het in deze topic om draait: Ja, ik ga ook naar CoB/Soilwork! :smile: CoB zie ik voor de 2e keer, zag ze vorig jaar op Dynamo. Ik las een paar dagen geleden dat Shadows fall ook meekomt naar Nederland. Ik had liever Suidakra als voorprog. gehad, maar goed, je kan niet alles hebben he. Ik kijk er erg naar uit!

Anders Destium
14 februari 2003, 23:39
Ik zie Soilwork een beetje als de toekomst van de Gothenburgstijl, tenzij Dissection dit jaar net als met hun andere albums de wereld versteld doet staan met zo'n geweldige sfeer en epische songwriting (eind oktober komt Jon Nodtveidt weer vrij namelijk)
Maar Soilwork met op sommige momenten de agressie van At the Gates en op andere momenten de complexiteit en gave solo's van Dark Tranquillity is op album echt een gave band. Vrij logisch als er oude bandleden van die bands inzitten maarja :wink: Probeer maar eens een complete CD mee te spelen en kom er achter dat dat intensieve arbeid is... Als je dat probeert begrijp je gelijk waarom At the Gates vanwege het vele toeren uit elkaar is gegaan. Gewoon te zwaar riffwerk, de meeste bands houden dit simpel.

Daniël
15 februari 2003, 10:21
Ik ben niet zo bekend met Dissection jammer genoeg. Ik ken hun muziek wel, maar ik heb nooit de tijd genomen om er écht naar te luisteren. Ik heb respect voor Soilwork hoor, ondanks dat het niet echt één van mijn meest favoriete bands is. Ook ik ging uit m'n dak op oude nummers zoals Millionflame toen ik ze vorig jaar live zag in Hardenberg. En ja, hun laatste album kan ik ook wel wat positiefs over schrijven. De sound van de solo's en gitaarharmonieën vind ik geweldig. En nummers zoals The Flameout zijn gewoon strak! Maar goed, we zien het allemaal wel straks :smile: Ik heb trouwens gehoord dat ze binnen een niet al te lange tijd hun nieuwe album uitbrengen. Ben benieuwd!