PDA

View Full Version : PodXT in Logic Pro 8



semt-x
10 december 2007, 21:09
Beste All,

ik ben sinds kort in het bezit van Logic Pro 8 (YEAH), maar ik wil graag mijn podxt aansluiten hierop.
Nou heb ik de podxt aangesloten via USB op mijn Imac. Hoe stel ik dit nou allemaal zo in dat in logic kan opnemen en monitoren?
Ik werk met koptelefoon op. Ik heb net voor elkaar gekregen om in logic signaal te krijgen, maar ik krijg geen geluid.
Als ik dat signaal wil opnemen zie ik wel uitslag, maar er wordt niets opgenomen. Wat kan er fout gaan????

Ic3gl0vE
10 december 2007, 21:55
Wat zegt de handleiding erover?

The Lo Lands
11 december 2007, 18:18
ik ben sinds kort in het bezit van Logic Pro 8 (YEAH), maar ik wil graag mijn podxt aansluiten hierop.
Nou heb ik de podxt aangesloten via USB op mijn Imac. Hoe stel ik dit nou allemaal zo in dat in logic kan opnemen en monitoren?
Ik werk met koptelefoon op. Ik heb net voor elkaar gekregen om in logic signaal te krijgen, maar ik krijg geen geluid.
Als ik dat signaal wil opnemen zie ik wel uitslag, maar er wordt niets opgenomen. Wat kan er fout gaan????Indien de podxt als audiounit (AU plugin) wordt gelezen door Logic 8 dan is het simpelweg een audiotrack aanmaken, bij de inserts je podxt als plugin laden, record ('R') in je track aanvinken (knippert rood; staat standby), geluidsniveau instellen en druk op de record knop ('•') voor opnemen. That's all.

Werkt de podxt niet met een AU plugin zal je via een geluidkaart je podxt moeten routen naar Logic 8!! Dus gitaar in podtxt, daarna in je geluidskaart en binnen Logic de juiste ingang secteren van je geluidskaart en vandaaruit weer opnemen zonder een insert plugin.

Succes.

Soulflyhigh
13 december 2007, 14:20
Werkt de podxt niet met een AU plugin zal je via een geluidkaart je podxt moeten routen naar Logic 8!! Dus gitaar in podtxt, daarna in je geluidskaart en binnen Logic de juiste ingang secteren van je geluidskaart en vandaaruit weer opnemen zonder een insert plugin.

Succes.
Ik denk dat dit most likely is. Je stelt je Pod XT namelijk in als geluidskaart. Bij systeemvoorkeuren zul je bij geluid en invoer dit moeten aanvinken.