PDA

View Full Version : Draadloos 9 volt of 12 volt



Wouter!
10 december 2007, 20:51
Hallo,

Ik heb me vandaag een One spot met daisy chain gekocht. Ik sluit er diverse effecten op aan maar mijn vraag is of ik er ook een draadloos syteem op kan aansluiten.
Op de achterkant van de ontvanger staat 12 volt maar op de adapter staat 9 volt, kan ik er dan een gewone one spot met 9 volt gebruiken?

Dankjewel!

wbz
10 december 2007, 21:14
Hallo,

Ik heb me vandaag een One spot met daisy chain gekocht. Ik sluit er diverse effecten op aan maar mijn vraag is of ik er ook een draadloos syteem op kan aansluiten.
Op de achterkant van de ontvanger staat 12 volt maar op de adapter staat 9 volt, kan ik er dan een gewone one spot met 9 volt gebruiken?

Dankjewel!


hmmmmmzzzzzz da's een lastige

ding heeft 12 volt nodig en je geeftum er 9......

nou... kapot gaattie er iig niet van als het goed is dus ik zou zeggen waag een poging

mss doettie het stiekum wel..

Wouter!
10 december 2007, 21:51
't rare is dat op de echte sennheiser adapter 9 volt staat :satisfie:

Lennert
10 december 2007, 22:14
Mjah ws werkt de electronica van die ontvanger gewoon met 5 volt en zit er een stabiele voeding in die over een schappelijke range gewoon 5 volt geeft. Een eenvoudige stabiele voeding kan soms wel stabiel 5 volt afgeven met een ingangsspanning van 5,4 tot 200 volt... Ik zou het dus eens rustig proberen.

wbz
10 december 2007, 22:27
wel effe goed de polariteit sjekken he!!!!
ff kijken waar het plusje en minnetje staat

Wouter!
10 december 2007, 22:28
wel effe goed de polariteit sjekken he!!!!
ff kijken waar het plusje en minnetje staat

leg eens uit aub?

Dastard
10 december 2007, 22:53
check ook ff hoeveel mA je ontvanger nodig heeft.

Wouter!
10 december 2007, 22:55
check ook ff hoeveel mA je ontvanger nodig heeft.

Dat had ik al gekeken, dat was 100

wbz
11 december 2007, 00:06
leg eens uit aub?


ik neem aan dat het zo'n "gewoon" rond stekkertje betreft?

dan kan de binnenkant plus of min zijn, en dan staat er op je ontvanger een tekeningetje bij wat aangeeft wat plus en wat min is, de binnen en de buitenkant

en dat moet dus matchen met je stekkertje, ken je adapter ook niet, maar vaak kan je de stekkertjes in de behuizing omdraaien om zo de polariteit te wisselen, ook dit vaak weer begeleid van een tekening en merktekens