PDA

View Full Version : Wat moet ik kopen



CarlosRocks
10 december 2007, 18:45
Ik ben een beginner :noob: en wil graag een electrisch gitaar kopen..
Ik heb al op een paar gitaren gespeeld (zonder versterker). En een tele vond ik wel de lekkerste. Maar hebben telecasters ook een lekkere sound voor distortion en overdrive? En zo ja welke moet ik dan kopen? Zelf heb ik 100 euro en ik krijg 300 euro voor alles + versterker en tas etc. :chicken: :chicken:

Jellyfish00
10 december 2007, 19:04
Wat voor muziek speel je? Welke gitaren heb je nog meer geprobeerd? en probeer de zoekfunctie eens ;)

iwamoto
10 december 2007, 19:06
ik raad de zoekknop van gitaarnet aan, erg betrouwbaar model, oh, ze hebben ook het "check de topics bovenaan de pagina" model, daar zou ik eens naar kijken

je bent niet de eerste met deze vraag hoor ^^

Gitaar4LifeDude
10 december 2007, 20:45
blijft leuk die antwoorden op dé standaardvraag xD

Blend
10 december 2007, 20:47
waarom, WAAROM, WAAAAROM kijken die verdraaide idioten nou niet gewoon eventjes rond, ipv deze achterlijke vragen te stellen ??

iwamoto
10 december 2007, 22:39
waarom, WAAROM, WAAAAROM kijken die verdraaide idioten nou niet gewoon eventjes rond, ipv deze achterlijke vragen te stellen ??
naja, nu ook iemand die vraagt of ie iets speciaals nodig heeft voor een links handige gitaar.....beginners zijn gewoon sukkels

Luke-wannabe
10 december 2007, 22:45
waarom, WAAROM, WAAAAROM kijken die verdraaide idioten nou niet gewoon eventjes rond, ipv deze achterlijke vragen te stellen ??
Gast chill de fuck uit. Reageer gewoon niet als je dit niet trekt.
@ Topicstarter: Met 400 eu als startbod kun je zeker een leuk setje kopen! Ga gewoon checken welke gitaristen je een mooi geluid vind hebben en ga daarmee aan de slag :)

Vonk
10 december 2007, 23:34
Gast chill de fuck uit. Reageer gewoon niet als je dit niet trekt.