PDA

View Full Version : Ibanez Universe testje 'Yngwie Malmsteen-Brothers'.



TimoSomers
10 december 2007, 18:14
Hey guys !
Hier een soundtestje van m'n nieuwe gitaartje.
Hier en daar een missertje omdat ik nog ff moet wennen aan de nieuwe fretgrote, maar verder issie wel ok denkik.
Ook heb hem expres wat rauw en met veel power gespeeld.
Misschien dat ik morge ff een foutloze opneem, kijk wel ff.
Feedback is altijd gewenst :).

Linky: http://youtube.com/watch?v=L_BrJcu63FE

-T

bass blom
10 december 2007, 18:39
vette shit man :D

Luke-wannabe
10 december 2007, 19:05
Te gek timo. Super dat je al die techniek beheerst. Maar nu maar even via je Toneport opnemen, ok :D Leipe gitaar, die Universe.

The Lo Lands
10 december 2007, 19:22
Hoi Timo,

Malmsteen vind ik persoonlijk helemaal niks en ken het nummer ook niet maar als bijna 'gewoonlijk' weer erg knap gespeeld!! En die nieuwe gitaar, waar doe je het van, krantenwijk of heb je een bank overvallen ; ) Mooi instrument man!

:speed:

TimoSomers
10 december 2007, 22:21
Thanks guys :)
'Keb die Universe gehad trouwens, omdatk 16 word.
(Verwend nest ;P).

gitaarhaantje
10 december 2007, 23:20
(Verwend nest ;P).


Nou en niet zo'n klein beetje ook.. ( maar dat neemt niet weg dat het een errug mooie gitaar is ;-))

Oh ja en je speelt ook wel fijn.. maar van dit soort muziek word ik toch wel een beetje moedeloos.. vroeger vond het echt gaaf maar tegenwoordig is vind ik dit allemaal hetzelfde..

maar voordat dit uitdraait op een discussie over gevoel en snelheid enz.. Ik vind dat je erg goed kan spelen!!!!

TimoSomers
10 december 2007, 23:43
Nou en niet zo'n klein beetje ook.. ( maar dat neemt niet weg dat het een errug mooie gitaar is ;-))

Oh ja en je speelt ook wel fijn.. maar van dit soort muziek word ik toch wel een beetje moedeloos.. vroeger vond het echt gaaf maar tegenwoordig is vind ik dit allemaal hetzelfde..

maar voordat dit uitdraait op een discussie over gevoel en snelheid enz.. Ik vind dat je erg goed kan spelen!!!!

Haha, thanks =].

DTmaster
11 december 2007, 00:13
ja hij is nog 16 dus wil je nog ff showen hahaha

Wat ik altijd leerde is neem altijd je pauzes, ik heb weleens een 3 minuten lange solo gespeeld op het podium en had de dag daarvoor even goed gekeken naar een paar vidjes hoe mensen dat nou konden klaar spelen zonder dat de hele zaal je gapend aan staat te kijken, nou zoals ik al zei soms ff 20 seconden een noot aanhalen en dan weer op F16 mode en gaan met die banaan.

Riky
11 december 2007, 10:13
Jij bent goed! :rockon:

Terence
11 december 2007, 10:45
Volgens mij is die Universe wel in goede handen beland. :rockon:

TimoSomers
11 december 2007, 12:49
Thanks guys :hippie: