PDA

View Full Version : Skik zuigt!!!!



Braindead
2 februari 2003, 21:59
Net en stukje Amstel Live gezien.
Skik zuigt big time.
Is niks nieuws maar mag toch nog weleens gezegd worden. :smile:

alexgit
2 februari 2003, 22:07
Nee Skik is cool!

Kjiratsiekoedel
2 februari 2003, 22:20
skik heeft niet bijzonder technische nummers, wel leuke

als podiumact zijn ze erg leuk

Fluffy
2 februari 2003, 22:25
yeah !! skik is wel cool. de zanger heeft ook een zeer geile gitaar :wink:

Luca P
2 februari 2003, 22:31
Ik versta er geen zak van!!

pimmetje
2 februari 2003, 22:39
Skik is volgens mij vrij rap veranderd.
Toen ik ze voor 't eerst op TV zag, leek 't een stel gasten die lol hadden in de muziek die ze maakten. Nu lijken ze - net als vele NL-bandjes op 't moment - in hitmodus te zijn geschakeld. Ook bij alle mogelijke publiciteits-grappen te vinden en zo, maar de muziek wordt in hoog tempo minder leuk... toch wel een beetje jammer.

Mithrandir
2 februari 2003, 22:55
Skik was leuk ten tijde van "betonpaaltjes ben kut", "klote weer en "op fietse". Ik heb ze toen eens op pinkpop gezien en dat was erg lachen.

De lol is er idd een beetje vanaf bij hun volgens mij en daarbij hebben ze het dialect vaarwel gezegd en maken ze alleen nog nederlandstalige muziek, dat vind ik ook wel jammer.

Bouke
2 februari 2003, 23:18
Hey,

de 'oude' skik was idd erg leuk om live te zien, nu ben ik er niet echt weg van...

Ben wel benieuwd naar de drentstalige bluesplaat die Daniel Lohues in de states heeft gemaakt....

Bouke

suzanne
3 februari 2003, 14:06
ik heb ze vorigjaar op het bevrijdingsfestival in leeuwarden gezien, was toch wel een leuk feestje! :smile:

Harry
3 februari 2003, 14:30
dat ze 'big time zuigen' vind ik een beetje overdreven, ik vind het nog steeds een leuke band, al heb ik de laatste 2 CD's niet gekocht.

Braindead
4 februari 2003, 17:55
Op 2003-02-02 22:55, schreef Mithrandir:
Skik was leuk ten tijde van "betonpaaltjes ben kut", "klote weer en "op fietse". Ik heb ze toen eens op pinkpop gezien en dat was erg lachen.

De lol is er idd een beetje vanaf bij hun volgens mij en daarbij hebben ze het dialect vaarwel gezegd en maken ze alleen nog nederlandstalige muziek, dat vind ik ook wel jammer.



Het dialect vaarwel gezegd?
Nederlandstalige muziek?
Als die Gast van skik ABN kan dan eet ik mijn schoen op.
(nou ja, de inhoud ervan dan)
(en dan met sinterklaas)

Mithrandir
4 februari 2003, 20:01
De laatste twee platen van skik, ("overal en nergens" en "tof") waren toch echt helemaal Nederlandstalig en niet meer in het drentse dialect. Eet smakelijk...

Kitaarhiero
4 februari 2003, 20:09
Ik vind Skik wel de leukste bekende nederlandstalige band in het rijtje van Blof, van dik hout en de kast (en acda en de munnik).