PDA

View Full Version : welke beginners western gitaar met benodigheden voor onder 200 euro?



Franzie
10 december 2007, 00:15
Hallo allemaal,

Ik wilde een beginners western gitaar kopen en mij budget is 200 euro. Welke gitaar kunnen jullie mij aanraden?

Alvast bedankt!

Thoom42
10 december 2007, 00:54
Franzie, ga voor je gaat vragen eerst eens zoeken op dit forum. De vraag die jij hier stelt is al zovaak gesteld! Gebruik de zoekfunctie of doorzoek gewoon het forum! Google doet ook wonderen!

Franzie
10 december 2007, 01:11
Ik heb hier op het forum gezocht maar vond niet echt iets specifiek voor mijn budget. En het helemaal zelf uitzoeken kost veel tijd. Als iemand zo weet elke gitaar ik het beste kan kopen zou mij dat een hoop tijd schelen.
Zelf dacht ik aan een budget ibanez maar ik zou het heel fijn vinden als iemand mij een specifiek model kan noemen.

Thoom42
10 december 2007, 14:48
Als ik even zoek, heb ik zo een paar topics gevonden hoor!

@ ok, een kleine reactie op je vraag. Die ibanez gitaren zijn opzich prima om mee te beginnen. Cort akoestische gitaren zijn ook erg goed. Mijn tip is proberen. Ga naar een muziekwinkel en probeer gewoon heel veel gitaren uit. Wij kunnen wel tips geven hier, maar het is toch een kwestie van smaak. De een vind de ene gitaar fijn, de ander weer een ander.

Succes ermee!

Franzie
10 december 2007, 16:17
ok, bedankt.

erinus
11 december 2007, 22:26
met dat probleem zit ik eigelijk een beetje .... ik zou dolgraag een gitaarwinkel binnenstappen en er eens wat uitproberen ... maar hoe doe je dit als je niet kan spelen .. ( je kan ook geen auto uittesten als je niet kan rijden eh ...? ) En aan de verkoper wil ik het ook niet vragen want ze nemen dan toch degene waar ze niet vanaf geraken of waar ze het meest aan verdienen ....

david25
11 december 2007, 22:44
ik zat ook met da probleem kon ook niet spelen ik ben gewoon een gitaar winkel binnen gestapt dat ik gitaar wou kopen om te leren spelen daar raden ze mij een walden gitaar aan ben er nog altijd heel tevreden over

greetz david

LaurentB
11 december 2007, 22:50
In zo'n geval is het fijn als je iemand kent die wat kan spelen en met je mee wilt gaan.
En och, ik denk dat een verkoper je in het algemeen, weliswaar binnen het assortiment van die winkel, best goed van dienst zal proberen te zijn. Zij hebben er geen belang bij dat jij naderhand over hen gaat vertellen dat ze je iets aangesmeerd hebben, dat kost ze meer geld dan de winst die ze op jouw gitaar maken. Maar je moet dan dus wel een winkel met een beetje keuze uitzoeken, en ga naar meerdere winkels, dan hoor je ook nog eens wat verschillende verhalen.

erinus
11 december 2007, 22:53
owkay ... zo ken ik er wel eentje .... toch moeilijk als je er nog niets van kent .... maar ja .... ik zal idd wel iemand meenemen die er al wat van kent ... komt in orde

wietse
12 december 2007, 06:35
Hallo allemaal,

Ik wilde een beginners western gitaar kopen en mij budget is 200 euro. Welke gitaar kunnen jullie mij aanraden?

Alvast bedankt!
weet niet waar je woont Franzie maar ik heb nog een palmer staan, moet hem nog effe opnieuw besnaren en afstellen maar die mag voor weinig weg.