PDA

View Full Version : Brunetti/Gmajor/H&K Access Preamp



jacobhdejong
8 december 2007, 23:51
Hallo beste mensen,
Ik weet niet of de volgende topic echt een versterker topic is, maar ik stel m hier toch maar ff. Het volgende is aan de hand. Ik heb recent een Brunetti XL-R Evo 60 watt top gekocht. Helemaal tevreden!! Alleen heeft deze top 3 kanalen en in veel situaties wil ik toch meer kanalen kunnen gebruiken.
Ik heb daarom ook een H&K Access gekocht (en ook een Gmajor met een FCB 1010 floarboard), alleen nou vindt ik het cleane geluid van die H&K niet fantastisch. Deze klinkt erg dun. Toch vindt ik het scheurgeluid van die H&K wel goed.

Probleem Brunetti=fantastisch geluid (van clean tot metal), maar te weinig kanalen.

H&K Access Preamp= veel kanalen maar clean niet goed.

Wat zou een goede optie/opzet zijn voor mijn probleem

Wie kan mij vertellen wat wijsheid is. Ik heb nog niet veel ervaring met dit soort dingen.

P.S. Er zit ook een wet/dry draaiknop op, wat kan ik hier mee??

Groetjes Jacob

AART
9 december 2007, 00:01
Je zou een extra switcher kunnen kopen en dan schakelen tussen de preamps. Je hebt de spullen al om het allemaal midi te doen.

Dan kan je dus de kanalen van je brunetti aanvullen met je axess en dat eenvoudig schakelen via je FCB1010.

Een gcx audio switcher kan dat volgens mij wel, misschien zijn er zelfs nog goedkopere oplossingen voor zulke simpele schakelingen, maar die ken ik niet allemaal(kijk eens opd e gcx site).

jacobhdejong
9 december 2007, 00:05
Je zou een extra switcher kunnen kopen en dan schakelen tussen de preamps. Je hebt de spullen al om het allemaal midi te doen.

Dan kan je dus de kanalen van je brunetti aanvullen met je axess en dat eenvoudig schakelen via je FCB1010.

Een gcx audio switcher kan dat volgens mij wel, misschien zijn er zelfs nog goedkopere oplossingen voor zulke simpele schakelingen, maar die ken ik niet allemaal(kijk eens opd e gcx site).

Ok Thnx

Alleen ik ben niet zo'n techneut hoor??