PDA

View Full Version : Pingelen onder invloed



Blind Owl
8 december 2007, 22:14
Ik heb gister (vrijdag) met een vriend mdma gebruikt, ik kwam thuis en had ineens zin om lekker te gaan improviseren, heb ik gedaan en dit kwam eruit, het klinkt heeeel erg ghetto omdat mijn recorder van de laptop niet zo super is en dan heb ik nog eens een hele ghetto 15-watt versterker (Behringer v-tone gm108) gebruikt xD
Het is lekker rommelig, maar daar hou ik van :satisfie:

Maar in iedergeval, dit is eruit gekomen:

http://www.motionbox.com/video/player/1c97d5b71913ea92#1

leuke intro erin gegooid btw

PS: het is zonder e snaar
en ik laat mijn plectrum vallen, daarom kijk ik ergens over de helft allemaal op de grond. (de plectrum is nogsteeds kwijt)

marter544
8 december 2007, 22:23
Wat the hell is dat :seriousf: Ik hoop dat je zonder MDMA iets beter speelt :chicken:

Blind Owl
8 december 2007, 22:30
Ja hoor :seriousf: , maar dat zal ik wel posten als ik mijn goeie versterker heb gefixed :satisfie:

JeeBee
9 december 2007, 00:00
Niet om aan te horen...... :o

JER00N
9 december 2007, 00:17
Hm ik dacht dat drugs wel een redelijk positieve invloed konden hebben op muziek (ouwe progrock enzo)... maar dit bewijst maar weer het tegendeel ;)

DTmaster
9 december 2007, 00:56
hahahaahah gast dit klinkt te komisch en waarom focus je je zo denk je echt dat het beter gaat klinken, op dit niveau kan je tv kijken, krantje lezen en naar buiten kijken.

maar keep up the good work :)

TIP: je doorzettingsvermogen is er wel dus speel zo door en mischien word je nog de komische act op youttube.

Blind Owl
9 december 2007, 01:16
Hahaha dat zou nieteens zo verkeerd zijn :B