PDA

View Full Version : Lexicon MPX100 krijgt geen input?



Postov
8 december 2007, 21:16
Ben nu kort in het bezit van een Lexicon MPX100 en heb deze aangesloten op de effect loop van mn Amp. Maar ik krijg er gewoon geen geluid uit als ik speel. Geen enkel lampje brandt, ook niet bij de zogenaamde 'powerup' (ik merk niets van een powerup?) maar wanneer ik aan de output knop draai hoor ik wel wat gekraak en geruis.

Opstelling is gewoon gitaar -> amp in -> FX-loop Send -> Mono In (MPX) -> Mono Out (MPX) -> FX-loop Return.

Kabels heb ik gechecked en werkt prima, verder gebruik ik een 9v 1point adapter die tot 1700mA levert. MPX100 heeft 1A nodig.

Iemand bekend met het probleem?

TimmU
8 december 2007, 23:58
staat je gain niet stock op -6dB ? Probeer daar is wat mee te knutselen, net als de instelling van je output volume via het menu? of kan dat niet met die bak?

Kaboemba
9 december 2007, 00:10
Heb je de mpx al is gewoon voor je input geprobeerd.


Dus gitaar > mpx in > mpx out > amp in.

Postov
9 december 2007, 00:37
staat je gain niet stock op -6dB ? Probeer daar is wat mee te knutselen, net als de instelling van je output volume via het menu? of kan dat niet met die bak?

De Gain? Ik volg je niet helemaal geloof ik. Waar moet ik die zoeken, op de mpx zit geen Gain, alleen een output knop. Rare is gewoon dat ik dus geen enkel lampje zie branden, maar er wel gewoon stroom op staat.

Heb de MPX ook al uit de FX loop gehaald en er gewoon voor gezet, geen resultaat. Zou het wellicht dan gewoon aan de adapter liggen?