PDA

View Full Version : "Is this the life you want" laatste track van MHMusic!!



michiel "blade RH4 c"
8 december 2007, 09:56
Hierbij post ik onze laatste track..........(heb heel lang gewacht op een goeie zanger die het zou gaan inzingen maar helaas gaat dat niet meer gebeuren dus hebben we het zelf maar gedaan)

vette gitaarrock met de benodigde synths voor de sfeer en opbouw!!

http://www.mhmusic.nl/mhm/index.php?action=view&type=zoom&class=content&id=tracks&extlang=nl
scroll even naar het bovenste liedje

hoop dat jullie het kunnen waarderen....hahaha :B

Hardguitar
8 december 2007, 10:26
Hej, klinkt zeker tof!

Even een vraagje: Om dat solo geluid van dit liedje te krijgen(wat best veel op Steve Vai lijkt) heb je daar een bepaald effect voor nodig ?

Alvast bedankt voor het antwoord!;)

JeeBee
8 december 2007, 10:30
Lekker! Trouwens niks mis mee met deze zanger!

michiel "blade RH4 c"
8 december 2007, 10:51
hardguitar: die solo is opzich een heel basic geluid met aardig wat gain (voor een lekkere sustain) maar in de mix heb ik hem er helmaal in laten smelten door het gebruik van verschillende reverbs en delay's....in cubase

dus als je de solo kaal zou horen is het vrij simpel maar in de mix is het groots en ruimtelijk. (alle gitaren komen uit de podxt-pro)

Makor1966
8 december 2007, 15:17
Heb er wel 4 keer naar moeten luisteren voor ik het dramatische intro een beetje kon waarderen.
Het moment dat de gitaar invalt... real "Porcupine Tree-Blackest Eyes" maar het geheel steekt heel aardig in elkaar.
Zang klinkt spannend.

michiel "blade RH4 c"
8 december 2007, 16:22
thanks......dat neem ik als een compliment hahaha (goeie nummers worden pas echt goed als je ze na een paar keer luisteren pas door begint te krijgen hahahahha :hippie:

bedankt voor het luisteren...

glennshred
8 december 2007, 16:27
voor mij zat het al in het begin goed. lekkere muziek!

groeten glenn :satisfie:

minas
9 december 2007, 14:15
Klinkt lekker, zeeer lekkere sound! ga zo door!!