PDA

View Full Version : Op zoek naar een Epi LP STD..



Acap
8 december 2007, 00:47
Hoi

ik ben op zoek naar een tweedehands epiphone les paul standard voor ongeveer €300. ik heb wat zitten rondkijken op de gebruikelijke tweedehands sites maar de standards die daar worden aangeboden zitten ergens ver ver weg van waar ik woon :S

dus ik dacht de mensen van gitaarnet.nl die weten vast wel waar of zelfs één die erbij zit die een standard verkoopt. dat zou mij heel blij maken =D

met vriendelijke groet,

Acap

Meneer I.
8 december 2007, 10:15
Sorry, ik heb er net zelf een gekocht dus die gaat niet in de verkoop. Maar het zou helpen als je aangeeft aan anderen waar je zelf woont.

Acap
8 december 2007, 10:33
Sorry, ik heb er net zelf een gekocht dus die gaat niet in de verkoop. Maar het zou helpen als je aangeeft aan anderen waar je zelf woont.

ha helemaal vergeten :) dat zou wel handig zijn ja. ik woon zelf in amsterdam. dus als er iemand is die er een verkoopt rond amsterdam of weet , zou dat heel fijn zijn :)

btw het hoeft niet in amsterdam zelf te zijn, het mag ook wel een klein reisje erheen worden zolang het niet in belgie en duitsland ligt :P

bart_g
8 december 2007, 10:33
Volgens mij mag dit hier niet en moet je een 'gevraagd' advertentie op gitaarmarkt plaatsen.

Acap
8 december 2007, 10:35
Volgens mij mag dit hier niet en moet je een 'gevraagd' advertentie op gitaarmarkt plaatsen.

owh serieus? wist ik niet. we zien het wel wanneer er een moderator langskomt.

Acap
8 december 2007, 18:09
ik heb wat rondgeken bij de lokale muziek winkel en ben er achter gekomen dat een standard plus ietsie meer kost dan een normale standard.

is er veel verschil tussen die 2? waard om dat ietsie erbij te betalen?

Bl44t44p
8 december 2007, 19:56
Ik heb er een liggen, weliswaar een geknakt koppie maar dat is prima gerepareerd. Verder paar krasjes maar wel goed afgesteld.

Alleen eh... doe ik ik hem op dit moment nog niet weg :D Ik heb sinds 2 weken een PRS en sindsdien niet meer op die LP gespeeld, maar ik moet even goed overwegen wat ik er mee ga doen (was eigenlijk van plan hem als backup te houden).

Eigenlijk heb je dus geen zak aan mijn bijdrage, dus om het toch nog beetje zinnig te maken; waarom tweedehands? Thomann heeft al ebony Standards staan voor 399 euro?

Acap
8 december 2007, 20:00
ja je hebt helemal gelijk :P ik was aan het rond kijken vandaag bij een gitaar winkel en zag die standard ook voor 400 euro en de plus voor 430, ik weet niet wat het verschil is tussen een plus en een normale.

iedergeval ik ga gewoon een nieuwe kopen bij die gitaar shop. ik hoorde dat gitaren uit china flut zijn en korea goed. kan ik gewoon vragen bij de winkel waar die gemaakt zijn of miss de serienummer vragen om zelf te controleren? of is het rude om naar het serienummer van een gitaar te vragen ?

Acap

orreltak
8 december 2007, 21:53
rude?welnee.vooral alles vragen wat je aan de weet kan komen,uitproberen en onder de loep nemen.das juist het voordeel van uit de winkel kopen i.p.v. online.

Acap
8 december 2007, 22:12
rude?welnee.vooral alles vragen wat je aan de weet kan komen,uitproberen en onder de loep nemen.das juist het voordeel van uit de winkel kopen i.p.v. online.

daank je voor het feed back :) en kan iemand mij het verschil tussen een standard plus en een normale standard vertellen? want ik het nergens vinden :S

EDIT: nvm weet het verschill al :) ligt in het essen top :)