PDA

View Full Version : Waar koop je een London City Comet??



koen90
8 december 2007, 01:18
Hallo,

Ik ben op zoek naar een Comet, omdat het volgens mij gewoon een goede veelzijdige gitaar is voor weinig geld. Alleen nu vraag ik me af, zijn er dealers van London City in de buurt van de achterhoek?? Ik had gezien dat er in Apeldoorn 1 zat, maar misschien dat jullie er nog een weten.

Acousticaster
8 december 2007, 01:36
Niet bepaald in de achterhoek maar misschien wel het autoritje waard: Kees Dee (http://www.keesdee.nl/) in Amersfoort. Heeft de LC Comets voor 250 euro in de winkel staan in Butterscotch Blond, zwart en sunburst. Dit weet ik aangezien ik een paar dagen geleden er zelf nog mee in m'n handen heb gestaan :P. Er zijn er ook zat te vinden op marktplaats

happynjitram
8 december 2007, 02:11
House of music in Dordrecht?

www.houseofmusic.nl

Jorikjet
8 december 2007, 12:01
Hallo,

Ik ben op zoek naar een Comet, omdat het volgens mij gewoon een goede veelzijdige gitaar is voor weinig geld. Alleen nu vraag ik me af, zijn er dealers van London City in de buurt van de achterhoek?? Ik had gezien dat er in Apeldoorn 1 zat, maar misschien dat jullie er nog een weten.
vriese in doetinchem heeft er misschien wel een

Rormo
8 december 2007, 13:00
House of music in Dordrecht?

www.houseofmusic.nl

Sinds wanneer ligt Dordrecht in de of in de buurt van de achterhood?

almarvk
8 december 2007, 13:09
Anders ff kijken op de site www.jic.nl
Dat is de importeur van London City.

Gitarezzo
8 december 2007, 13:59
Vriese heeft volgens mij geen comet, wel een spitfire. Maar je kan altijd gaan kijken ik ben er ook al een tijdje niet meer geweest

happynjitram
8 december 2007, 15:30
Sinds wanneer ligt Dordrecht in de of in de buurt van de achterhood?

Gelukkig leveren ze hem voor je deur af als je hem bij de house of music besteld.

Danielovich
8 december 2007, 19:45
mmm in aalten en in winterswijk verkopen ze ook comets. die in aalten heet backline en de zaak die in winterswijk zit ben ik de naam even kwijt van.
Waar woon je eigenlijk in de achterhoek?

Lexvandoef
8 december 2007, 20:22
Gelukkig leveren ze hem voor je deur af als je hem bij de house of music besteld.

maar toch, kan je hem niet testen enzo. Overigens wel een fijne zaak, ik kom er vaak voor kleine dingen en accesoires enzo, ze hebben qua gitaren en amps eigenlijk alleen maar beginnersspul. Das dan weer jammer.

Knbr
8 december 2007, 21:19
Ik heb bij Vriese (Doetinchem) wel Londen Citys zien hangen maar weet niet zeker of er een Comet bij zat.