PDA

View Full Version : Weer een nieuw beest!



GibsonDC
7 december 2007, 22:43
Ik heb vandaag weer eens een nieuwe gitaar gehaald. Ik zat een tijdje te denken om een black beauty te kopen, maar toen kwam ik een perfecte Gibson Lp std. op marktplaats tegen hij komt uit 1996 en is bijna niet bespeeld, er zit geen een krasje op. En de kleur is ook perfect, honeyburst de mooiste les paul kleur:). De gitaar heeft oneindig lange sustain en klinkt op het voorste element, warm en super vol en op het achterste element heeft die een lekkere attack.
Maar genoeg gepraat hier zijn de foto's:
http://img518.imageshack.us/img518/5414/cimg2316xt0.jpg

http://img518.imageshack.us/img518/8098/cimg2317og8.jpg

Me is happy!

Lexvandoef
7 december 2007, 22:46
wow, mooi ding. Gefeliciteerd!

paulusdeBKB
7 december 2007, 22:47
You is happy? Dan is ik happy for you :D
Erg mooie plank, veel plezier ermee!

Chris Winsemius
7 december 2007, 22:57
Mooooooooooi!!!

Bart_Blueprint
7 december 2007, 23:07
Prachtige plank man! Ben nu een tikkie jaloers op je :D

Daemon
8 december 2007, 00:18
Damnnn, very nice. Inderdaad erg goede conditie!!!

cas121
8 december 2007, 00:20
wooooooohoooooooo!

Gefeliciteerd man, een vriend van me zat ook al een tijdje serieus te gassen op die LP. Supermooie std!

Squier4ever
8 december 2007, 00:21
het voorste element heet neck of rythm pickup en het achterste (klinkt sowieso fout) heet bridge of treble pickup.

Otje
8 december 2007, 08:59
Prachtig!! Ik vind Standards zowiezo de mooiste Les Pauls!

(NB: ik ga er gemakshalve maar vanuit dat er "Gibson" op de zorgvuldig uit beeld gehouden stemkop staat ;) ).

zeppo
8 december 2007, 10:40
Een verademing om weer eens een 'gewone' plaintop te zien, tussen alle overdadige 10-top AAAAA bookmatched curly spalted maple zou je bijna vergeten dat er nog fantastische plaintops bestaan.

Les Paul R8
8 december 2007, 11:02
Veel plezier er mee! Prachtige gitaar!

GibsonDC
8 december 2007, 11:38
Prachtig!! Ik vind Standards zowiezo de mooiste Les Pauls!

(NB: ik ga er gemakshalve maar vanuit dat er "Gibson" op de zorgvuldig uit beeld gehouden stemkop staat ;) ).
Dat staat er op ja:)
http://img150.imageshack.us/img150/6131/cimg2307pi6.jpg Bedanktvoor alle reacties!
Ik zal van het weekend eens proberen iets op youtube te zetten. Ik weet ook al wat het volgende is wat ik ga kopen, een nieuwe amp. En ook nog een nieuwe standaard want me gretsch past er nou niet meer bij.
http://img411.imageshack.us/img411/2698/cimg2306sh6.jpg

bass blom
8 december 2007, 11:57
lekker trio man :P

Otje
8 december 2007, 14:19
Een verademing om weer eens een 'gewone' plaintop te zien, tussen alle overdadige 10-top AAAAA bookmatched curly spalted maple zou je bijna vergeten dat er nog fantastische plaintops bestaan.Helemaal mee eens!

jasper159
8 december 2007, 14:37
Mooooooooi!
Is die DC een ouwe?

barno
8 december 2007, 14:41
heel mooie gitaar, I'm a sucker for vintage looks, de gibson burst voor de LP en de two tone voor de strat.

MichaelSS
8 december 2007, 19:36
Mooi ding. Hier heb ik ook op gereageerd. Ik bood 16. Voor hoeveel heb jij hem?

rickert
8 december 2007, 19:42
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOI hoor!!!! Have fun ermit.

GibsonDC
8 december 2007, 20:40
En weer bedankt voor de reacties :), ik heb er zelf 1600 op geboden en gewonnen ik was de eerste die ze ad. zag daarna had hij nog boden van 1650 maar omdat ik de eerste was kreeg ik hem voor 1600 mee. Ik hoop dat ik morgen iets op youtube kan zitten. Die Dc is geen ouwe die komt gewoon uit 2003 helaas.

orreltak
8 december 2007, 21:37
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.een plaatje!
zet dan even een link als je op youtube gaat.
wil dat geweld graag horen.

betekent dit dat je zelfbouwLP weer in de wacht gaat? :D

GibsonDC
8 december 2007, 23:25
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.een plaatje!
zet dan even een link als je op youtube gaat.
wil dat geweld graag horen.

betekent dit dat je zelfbouwLP weer in de wacht gaat? :D
Haha ik hoop het niet, maar ben bang van wel nu heb ik nog minder tijd om er aan te bouwen, want nu moet ik op de LP spelen:) . Ik heb net geprobeerd te filmen maar het geheugen v/d camera was op. Morgen ga ik het opnieuw proberen en dan post ik het hier:)

s0ck
9 december 2007, 00:02
kwijl...
..
echt schitterend die gitaar.. als ik ooit eens geld heb voor zomaar een gitaar te kopen dan moet het zo'n gitaar worden.. alleen dan nog leren bespelen en gibson leren waarderen.. maar man wat zijn ze mooi :P

GibsonDC
9 december 2007, 20:13
kwijl...
..
echt schitterend die gitaar.. als ik ooit eens geld heb voor zomaar een gitaar te kopen dan moet het zo'n gitaar worden.. alleen dan nog leren bespelen en gibson leren waarderen.. maar man wat zijn ze mooi :P
Gewoon sparen heb ik ook gedaan, maar niet te veel sparen anders heb je net als mij op je 16de al 9 gitaren (and the collection is still growing).
Ik heb net even snel een stukje opgenomen, maar het is wel echt slecht geluid (slechte mic. en slechte versterker, marshall valvestate 20, deze stond toevallig beneden). Ik zal nog wel een keer een stuk clean over me lab7 spelen klinkt tenminste wat beter. Ga in de kerstvakantie toch maar eens kijken voor een KOCH.