PDA

View Full Version : Rustig



minas
7 december 2007, 12:58
Hallo allemaal. Heb ook eens iets opgenomen. Er zitten nog behoorlijk wat timingfoutjes in, maar ik vraag me af wat jullie van het idee vinden. Heb wel mooitje gehad met me eigen in te houden en alles rustig te spelen;)

Click here to watch Probeerstukje (http://media.putfile.com/Probeerstukje)

The Lo Lands
8 december 2007, 10:44
Hoi Minas,

Naast wat timing en intonatie (solo) foutjes vind ik het een heel mooi stuk muziek, en wat als je het zou uitwerken met drums (echt of loops/drumcomputer e.d.) en bas een zeer fraai instrumentaal nummer kan worden! Outro solo met tappen vind ik cool gedaan, geeft toch een onverwachte wending en wat extra spanning. Ga zo door!!!

minas
9 december 2007, 13:31
Hoi the lo lands,
Dank je wel voor je reactie. Zal hem binnenkort wel eens wat beter op gaan nemen en wat meer tijd er in stoppen bas erbij moet wel lukken. Drum moet ik alleen wel eens flink gaan pielen (ben daar niet zo'n ster in).
Laatste stukje is trouwens niet getapped maar een klein sweepje, maar toch bedankt :)

savale
9 december 2007, 14:00
leuke compositie! Als je al drum gaat toevoegen zou ik het tot 2:00 in ieder geval heeeeel relax houden en nogal op de achtergrond.

minas
11 december 2007, 18:12
Dank je wel voor je reactie. Zal van het weekend wel eens een beetje gaan prutsen.

Thoom42
13 december 2007, 01:25
Klinkt goed hoor! Kwaliteit van de opname is echt goed! Waar heb je mee opgenomen (mics, programmas, mixer etc.?) :rockon:

Ibanez666
13 december 2007, 12:33
Niet veel op aan te merken, behalve dat je wat moeite hebt om de juiste pitch te vinden met het opdrukken van je snaren

minas
13 december 2007, 14:59
Bedankt voor de reacites.

Heb het opgenomen met een PRS custom 24 over een Pod 2.0 direct in de microphone uitgang van mijn crappy geluidskaart. Heb voor de rest ook niets echt meer afgemixed. Programma dat ik heb gebruikt is CoolEditPro.

Je hebt gelijk over het opdrukken. Zal van het weekend als ik tijd heb wel weer eens wat opnemen en er goed opletten en meer tijd nemen.