PDA

View Full Version : Hoeveel is mijn Ibanez JS100 waard?



deen
2 februari 2003, 17:04
Hoi,
Ik zit er over te denken om mijn Ibanez JS100 (ruim 1 jaar oud, goede staat) te verkopen. Wat zouden jullie ervoor geven, wie weet voor wat voor prijs ik hem zou kunnen verkopen? Nieuwwaarde is 799 euro. Ik wil hem verkopen omdat ik niet goed met de fijnstemmers enz om kan gaan...

Thought Alive
2 februari 2003, 17:37
Ik dacht eigenlijk dat de nieuw waarde tegen de 100 euro aan lag. Hoeveel die nu echt waard is weet ik niet, maar zag er laatst hier een te koop staan voor 500 euro, vond ik geen slechte prijs...
Je kan natuurlijk ook proberen te leren hoe je met die dingen om moet gaan...

Phizer
2 februari 2003, 17:48
hmm vind ik wel een zwak argument, die fijnstemmers zijn juist extra handig als je ze gewend bent... en ja ik zag er ook een van 500 euro met dimarzio pafpro/fred... dus die van jou zal wel minder zijn aangezien die elementen rond de 100 euro per stuk kosten

deen
2 februari 2003, 22:36
Ik weet dat het een zwak argument is, maar ik wordt er niet echt goed van. Snaren snel ontstemd (bijv als ik in dropd stem), snaren mechanisme staat me niet echt aan... Ligt natuurlijk aan mij, maarja.

Ic3gl0vE
2 februari 2003, 22:39
dan laat je de brug toch blokkeren? dan functioneert je gitaar hetzelfde als een gitaar met vaste brug.
Het enige dat blijft is dat je de balletjes van de snaren moet knippen, maar dat is geen probleem neem ik aan

deen
3 februari 2003, 00:00
ok, dat zou kunnen, maar waar vind ik hoe dat allemaal werkt (ik weet dat het wel erg dom staat). Weet iemand een site of iets anders?

Anders Destium
3 februari 2003, 00:15
Open een nieuw topic, of zoek hier...

FragDaddy
3 februari 2003, 00:26
ik heb twee blokkies hout in de tremoloruimte gedrukt.

floyd-rose is leuk, maar niet bij je 1# gitaar.

vinni
3 februari 2003, 23:52
Die JS100 met Dimarzio's...die WAS van mij...

Verkocht dus...voor 550 eurootjes.
Had nou niet het idee dat ik er nog meer voor kon krijgen. Max 600 schat ik zo.

Groet,
Vinni

Ic3gl0vE
4 februari 2003, 20:43
Op 2003-02-03 00:00, schreef deen:
ok, dat zou kunnen, maar waar vind ik hoe dat allemaal werkt (ik weet dat het wel erg dom staat). Weet iemand een site of iets anders?


gewoon even bij de gitaarwinkel laten doen, er wordt een stukje hout onder de tremelo gezet, kost niet veel.

green_day
4 februari 2003, 20:50
ik heb et ook op me strat.. een geblokte floyd rose.. vervelend is dat je eerst de hele shit moet losdraaien en dan nog es snaartje der in