PDA

View Full Version : Korn 29/01 in HMH



Tankman
7 december 2007, 01:43
29 Januari 2008 speelt KoRn in de Heineken Music Hall met Flyleaf en Deathstars als openers. Ik ga voor 90% zeker erheen. Hoewel KoRn tegenwoordig niet meer is wat het vroeger was, en ze zonder Head ook niet zo aantrekkelijk meer zijn voor mij, ga ik toch. Dit is de band waarmee het allemaal begon voor mij. Het gitaarspelen en mijn liefde voor zware muziek.

De opening acts boeien me totaal niet, maar ik wil toch wel eens een keertje KoRn live hebben gezien. Zij zijn de enige band die nog op mijn lijstje staan van bands die ik live wil zien. Metallica, Avenged Sevenfold, Trivium, Sanctity en Annihilator zijn allemaal al afgekruisd, nu nog KoRn.

Wie gaat er heen?

happynjitram
7 december 2007, 11:12
Heb ze gezien op afgelopen graspop. Wat stonden die gozers er ongeinspireerd bij zeg. Geen interactie met het publiek, geen beweging, geen show. Ze werden terecht zowat van het podium afgejoelt.

maar misschien dat ze op hun eigen concerten wat beter hun best doen.

Metal Chick
7 december 2007, 11:28
Het kaartje hangt hier alweer een tijdje op het prikbord, dus ik ben er zeker bij.

Ik heb ze twee keer live gezien dit jaar. De eerste keer was op Rock Im Park begin juni. Ik stond toen redelijk ver achteraan, dus niet veel meegekregen van wat er op het podium gebeurde.

Op Fields of Rock was dat anders. Toen stond ik vlak op het podium. Geweldig!!

Ik ben al lang fan van ze en vind ze nog steeds goed. Dat zal ook wel zo blijven, denk ik.

Ik heb er nu al zin in!!

Alleen Flyleaf hoef ik niet te zien. Ik heb ze in maart in Londen gezien als voorprogramma van Stone Sour, maar vond er echt geen klap aan.

Reel Big Fish
7 december 2007, 11:30
Ik heb ze op Fields of Rock gezien, ben na geen 5 minuten weggegaan ze, wat een grafherrie maakten die gasten. Vervolgens gingen ze Metallica nog ff ontkrachten ook, wat te horen was bij het andere stage :???:

Tankman
10 december 2007, 00:45
Ik hoop echt dat ze meer oude shit gaan spelen en zo min mogelijk nieuwe. Die nieuwe boeit me niet echt. Alleen Evolution en Hold on zijn wel ok. Ik ben ook benieuwd naar wie de drummer zal zijn. David Silveria zou terugkomen, maar het kan even goed weer Joey zijn of iemand anders.

Metal Chick
10 december 2007, 11:21
Joey wordt het zeker niet. Die is alweer druk bezig met het nieuwe album van Slipknot.