PDA

View Full Version : Explorer in Universele koffer?



}{Metalmaster}{
6 december 2007, 16:05
Heuj mensen,

Sinterklaasavond was weer geslaagd hoor=D heb onder andere een Boston universele gitaarkoffer gekregen. Mijn Sg'tje past er precies helemaal mooi in, zit overal tegen de hoeken aan. Nu betwijfel ik of mijn aankomende Explorer er wel in past. Want explorers zijn toch ook in de breedte grooter als een sg?

http://i160.photobucket.com/albums/t179/Metalmaster-Guitarist/27211.jpg
dit is hem. De explorer die ik straks heb, heeft een ESP Pointed Reversed Headstock. Zou hij denkje qua breedte, lengte en de headstock er in kunnen?



Wieger

Harry
6 december 2007, 16:20
nope, er zitten allerlei punten aan een explorer namelijk.

jw009
6 december 2007, 16:21
NEEN!!! :angry:






















...sorry ik ben beetje melig zo aan het eind van de werkdag. Maar met zo weinig informatie kan niemand een goed antwoord geven.

Deze ene explorer is de andere niet, en van het plaatje is al HELEMAAL niet op te maken hoe groot die koffer is. Ik zou het gewoon ff proberen voor dat je dat ding koopt, of de maat opvragen bij de verkoper ofzo. Wees creatief zou ik zeggen.

}{Metalmaster}{
6 december 2007, 16:27
oke, thanks.

Moet ik alsnog een nieuwe koffer ervoor kopen :(

jw009
6 december 2007, 16:29
Ik heb ook een explorer gehad, en ook in zo'n zelfde soort koffer dus het KAN wel. Maar ligt er gewoon aan hoe groot de koffer is. Je moet waarschijnlijk wel de inhoud beetje bij snijden. Er zijn ook prima tassen trouwens voor explorers.

rocker_71
6 december 2007, 16:48
Je moet waarschijnlijk wel de inhoud beetje bij snijden. .

:???: .

marter544
6 december 2007, 16:56
Wat maakt het uit, zou je de gitaar niet kopen als ie niet in de koffer past?

G.G.
6 december 2007, 17:40
Deze ene explorer is de andere niet,...... Wees creatief zou ik zeggen.

http://www.goedkoopgereedschap.nl/images/GST%2075%20BE.jpg

Volgens mij gaat het anders nooit passen. Staat volgens mij nu wel op marktplaats een goedkope explorer flightcase te koop.

bass blom
6 december 2007, 17:43
goed plan die bosch, gaat de explorer er wellicht nog vet uitzien ook :D

GeofJackon
6 december 2007, 17:55
goed plan die bosch, gaat de explorer er wellicht nog vet uitzien ook :D
:seriousf: :seriousf: lol