PDA

View Full Version : Rocktron Prophesy



srv-man
2 februari 2003, 15:50
Zijn er mensen met een Prophesy en wat zijn de gebruikerservaringen. Kan dit tegen een goede buizenpreamp in de stijl CAE, Egnater, etc. op....

kokeleko
2 februari 2003, 19:05
He SRV-man ik heb zelf niet zo een ding maar weet wel dat dit soort apparaten alles aan boord hebben , ik heb zelf ooit een Digitech 2112 gehad, maar ben daar snel weer afgestapt, de Fx zijn goed , maar de basis sound is goed maar niet geweldig . Ik heb nu een losse setup met een Egnater er in en daar kan een preamp van een multi-fx-doos niet aan tippen , maar ja smaak verschilt en het is minder sjouw werk , wat je wilt , succes.

Rectifier
2 februari 2003, 20:09
Hey SRV van, je doelt zeker op die wat te koop staat :wink:
T'zal best een goed klinkend ding zijn, maar is niet volledig 100% tube.
Rocktron maakt goed spul, vooral de FX, maar t'is natuurlijk geen Rivera etc. :grin:

srv-man
2 februari 2003, 20:57
Inderdaad op marktplaats gezien. Lijkt me wel interessant, Rocktron FX zijn goed. De indeling van de preamp lijkt veel op Egnater, maar er zit inderdaad maar 1 buis in. Hoeft op zich geen probleem te zijn, als het geluid maar (zeer) goed is. Die Digitech dingen vind ik helemaal niets, klinkt mij veel te gekunsteld. Misschien is het inderdaad niets voor me, maar het leek me zeer aantrekkelijk alles in 1 unit te hebben.

Henri_Ibanez
2 februari 2003, 22:05
Volgens mij klinkt dit ding erg vet. Kijk maar op de rocktron-site wie er allemaal mee spelen (o.a. dave mustaine), dat wil genoeg zeggen. Wel zou ik er wat geld van af pingelen. Bij musik produktiv is hij nieuw nl. 1680 euro.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Henri_Ibanez op 2003-02-02 22:07 ]</font>

Rectifier
2 februari 2003, 22:33
Mmm, ik weet't niet hoor. Ik heb afgelopen vrijdag wat vette amps getest in Boekel en er komt binnenkort wel een buizenamp bij voor mij. Daar kan geen Rocktron tegenop.
Maar de Prop. is zeker niet slecht, denk meer voor top100 gozers die net als Vetta's alles in 1 zoeken.