PDA

View Full Version : Het is mij



Acousticaster
5 december 2007, 23:02
Weer een snarentokkelaar erbij, ik kom hier ook eens rondkijken. Ik ben een 20-jarige gitarist (elektrisch en akoestisch, met zeer grote voorliefde voor die laatste, vooral fingerstyle) wonend in Amersfoort. Mijn andere hoofdinstrument naast gitaar is toetsen, en daarnaast rommel ik af en toe wat op bas, blues harp, uke en banjo.

Idolen in de gitaarwereld zijn John Mayer, Eric Clapton en James Taylor. Daarnaast ben ik een fan van Amos Lee, Ben Folds, Norah Jones en Ryan Adams tot Bob Dylan, Genesis, The Police, R.E.M. en alles wat daar zo ongeveer in de buurt rondscharrelt. Chronische hekel aan metal- en synthesizerherrie. Mochten er overigens mensen zijn die behoefte hebben aan een muzikant in een van bovenstaande hoofdinstrumenten in een van daar net weer onder staande stijlen, hou ik me altijd aanbevolen.

Ik ben geen veelposter, maar je zal me hier wel eens gaan zien rondhuppelen denk ik.

Dat was het weer...

EDIT: Trouwens meteen maar even m'n gitaargear op een rijtje: Squier Strat (sunburst, rosewood toets), Tanglewood AS170-CE, Roland X-Cube 30

Blend
6 december 2007, 08:06
hallo, welkom! ik zie dat je een goede muzieksmaak hebt! (ik zelf ben ook fan van J.T.) en ik houd ook erg van akoestiese gitaren (hoewel ik ook af-en-toe elektrisch speel)

'66 special
6 december 2007, 08:09
Welkom op het forum :hippie: .