PDA

View Full Version : Punkgitaar



madmilo
2 februari 2003, 13:49
Weet iemand een gitaar van ±400 Euro die geschikt is voor Punk enz (niet 2ehands!)

Moonchild
2 februari 2003, 14:01
alles is geschikt voor punk, en dat is echt een feit

Mithrandir
2 februari 2003, 14:02
nog een topic die hierover ging:
http://www.gitaarforum.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=9610&forum=1&40

FTI
2 februari 2003, 14:04
lol .. here we go again.

Het maakt weining uit wat voor gitaar je neemt. Ik zou jou wel vertellen dat je 2de handse gitaren ZEKER niet moet uitsluiten.

fti

BLOK182
2 februari 2003, 14:43
Probeer eens een Epi SG ofzo, das wel leuk voor punk. Of een tweedehands Fender Mex Strat en daar een leuke brughummie inbouwen.

skabouter
2 februari 2003, 18:17
een Les Paul is Heel Erg Punk :grin:

maar zie die andere topic. is precies hetzelfde, maar dan met meer posts

madmilo
2 februari 2003, 19:00
kweet dat je zo ongeveer elke gitaar voor punk kan gebruiken, maar k wil graag weten wat voorn electrische gitaar k kan krijgen voor ±400 Euro
die goed is en niet 2e hands

BLOK182
2 februari 2003, 19:04
Voor dat geld kan je wel een Epiphone SG kopen. Maar waarom geent tweedehands? Ik bedoel, je hebt vaal meer gitaar voor je geld.

madmilo
2 februari 2003, 19:14
Omdat k nu een 2ehands heb en das egt een klote gitaar, maar k zal wel ff kijken

MetalliCat
2 februari 2003, 19:17
Dat die 2ehands die je nu hebt klote is wil niet zeggen dat alle 2ehandse gitaren dat zijn..:smile:

madmilo
2 februari 2003, 19:19
Ibanez + versterker etc
Prijs: 500
Beschrijving: Vorig jaar nieuw gekocht,zgan.

ibanez uit de gio serie (grx70jb)
body agathis
neck type grx
fret medium
bridge standard
neck pu powersound(h)
mid pu powersound(s)
bridge pu powersound(h)
hardware chrome
kleur jewel blue

versterker hughes&kettner metroverb uit de attax series.
50 watt 2 channel 12" celestion rockdrive junior reverb.

incl ,kabel,standaard.lesboek+cd,plectrum,nieuw setjeextra snaren,nekband,opberg hoes.



zo als gezegd in zeer goede staat net een jaar oud.heeft bij mekaar 670 euro gekost,bon nog aanwezig.

kan op verzoek nog de foto van de versterker doormailen,maar je kan natuurlijk ook kijken op http://www.hughes-and-kettner.com


mvgr

martin


k weet niet zo ongelooflijk veel van gitaars
k weet meer hoe je erop moet spelen maar is dit wat????????

Matje
2 februari 2003, 19:26
alles is wat voor punk.


vergeet alleen de stickers niet.

madmilo
2 februari 2003, 19:29
haha, mkay, maar k heb nu een bod gedaan op nog een les pauls die k wel goed vond en er goed uitzag

sickpunk
2 februari 2003, 19:31
waarom, moet een punk gitaar standaard stickers hebben?????? achjah... ik heb gewoon een strat en speelt heerlijk......er is geen punk gitaar..... slechts punk gedachten

Matje
2 februari 2003, 19:37
Op 2003-02-02 19:31, schreef sickpunk:
waarom, moet een punk gitaar standaard stickers hebben?????? achjah... ik heb gewoon een strat en speelt heerlijk......er is geen punk gitaar..... slechts punk gedachten


das wel zo punk duh :grin:

skabouter
2 februari 2003, 19:44
Heel erg Punk !

Kitaarhiero
2 februari 2003, 20:08
Op 2003-02-02 19:19, schreef madmilo:

Ibanez + versterker etc
Prijs: 500
Beschrijving: Vorig jaar nieuw gekocht,zgan.

ibanez uit de gio serie (grx70jb)
body agathis
neck type grx
fret medium
bridge standard
neck pu powersound(h)
mid pu powersound(s)
bridge pu powersound(h)
hardware chrome
kleur jewel blue

versterker hughes&kettner metroverb uit de attax series.
50 watt 2 channel 12" celestion rockdrive junior reverb.

incl ,kabel,standaard.lesboek+cd,plectrum,nieuw setjeextra snaren,nekband,opberg hoes.



zo als gezegd in zeer goede staat net een jaar oud.heeft bij mekaar 670 euro gekost,bon nog aanwezig.

kan op verzoek nog de foto van de versterker doormailen,maar je kan natuurlijk ook kijken op http://www.hughes-and-kettner.com


mvgr

martin


k weet niet zo ongelooflijk veel van gitaars
k weet meer hoe je erop moet spelen maar is dit wat????????


cker weten.

michielv
3 februari 2003, 09:21
Op 2003-02-02 13:49, schreef madmilo:
Weet iemand een gitaar van ±400 Euro die geschikt is voor Punk enz (niet 2ehands!)


Op een of andere manier snap ik dit niet: je wilt een "punk gitaar" maar die mag niet 2e hands zijn. Een echte punk heeft geen geld voor een nieuwe gitaar....

skabouter
3 februari 2003, 10:43
komop jongens !! een echte punk zou hier nooit zijn, om erover te discuseren ! maarja, wat is echt ???

een kraakpand heeft vaak geen internet verbinding :grin:

michielv
3 februari 2003, 12:59
Ik heb kraakpanden meegemaakt waar geeneens water en stroom was. Geen stroom is overheen te komen maar geen water is nix in de zomer...

Niet dat ik daar trouwens ooit heb gewoond, maar ik had er wat kennissen ed. En ze hadden er goedkoop bier :wink:

Maar om op het onderwerp terug te komen: _de_ punkgitaar is voor mij een Mosrite Ventures model maar die dingen zijn nu onbetaalbaar. Maak er dus maar Squier Affinity strat of tele met een Dimarzio Super Distortion bij de brug van.

Is wel vrij standaard voor punk: k*tgitaar met een wereldelement :wink:

skabouter
3 februari 2003, 13:28
hehe, eigenlijk zou iedereen gewoon een kraakpand in de achtertuin moeten hebben,

ik vind DE punk gitaar, een ES-335, of ES-175 ! dat vind ik echt PUNK MET STIJL zeg maar. het heeft wat. en niet alleen omdat ik het nou zo doe :grin:. er zijn veel punk/pshycho-bandjes met een ES-XXX

treblemaster
3 februari 2003, 15:29
Tsss, net alsof je voor punk in een kraakpand moet wonen. Punk zit in je hart en niet in je kleding stijl :wink:

Sicky61
4 februari 2003, 15:31
ik zou zo'n gitaar kopen met van die ehhh...ja 'k heb er niet zo'n verstand van maar eh...van die knopjes zeg maar.En dan volplakken met stickers natuurlijk.

mohawk
4 februari 2003, 18:44
Ik heb een Fender strat en heb m helemaal onder de stickers en ik heb mn slagplaat felgeel gespoten en mn hals,ik vind em wel aardig punk:)

green_day
4 februari 2003, 19:59
ik heb ook geen stickers ook op mijn fatstrat oor.. (kan je trouwes een fatstrat aanrade dude.. machtig ding)