PDA

View Full Version : uhmm.. juist ja



Ceza
4 december 2007, 23:20
okey ff wat zeggen over de vriendelijkheid niveau op deze forum, ik vind die best wel crappy.

lol ik vind jullie maar steeds grappiger worden -.- inplaats van dat jullie je mede mens helpen en meteen te beginnen met domme kritiek want eigenlijk kan me dat geen fucking moer schelen. ik ga waarschijnlijk toch naar die winkel om te rond kijken en ik zal waarschijnlijk geen seconde aan jullie feed back denken.

raar dat als iemand om hulp vraagt dat jullie met zn alle (net apen) lullig beginnen te doen inplaats van aardig te wezen en te helpen. had veel sneller geweest. ik was al gewaarschuwd over de aso's op deze forum en dacht aardig te zijn en het maar te proberen om zo noddig wat te kunnen leren.

ik snap ook niet wat jullie probleem is, het is toch mijn zaak wat ik doe en ik ben waarschijnlijk niet eens de enige. probeer is te werken aan je sociale vaardigheden dan hoeft het allemaal niet daar dit te leiden. stelletje idioten.

veel fucking plezier in je verdere leven.

Squier4ever
4 december 2007, 23:25
hey optiefen oke!
wij zijn aardig tegen iedereen, behalve als je hier een onderwerp begint dat al een keer of 10 bestaat, of als je een topic opent met discutabele inhoud, waarin discutabel als in valt het binnen de normen en waarden hiero.

dat heb je tot nu toe allebei gebroken dus moet jij niet miepen:

http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/01/2001819576783355739_rs.jpg

Jim Haagmans
4 december 2007, 23:27
Ontopic: Ik vind dat je gelijk hebt. Zou het zelf wat netter zeggen maar de manier waarop hier soms naar mensen wordt gereageerd vind ik ronduit belachelijk. Ook use the fucking search zeggen tegen mensen die hun eerste post zojuist hebben gedaan met een vraag vind ik een beetje vaag, komt het dan nooit iemand op dat zo iemand niet van die functie op de hoogte zou kunnen zijn? etc. etc. veel meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken want het lijkt me duidelijk wat er bedoeld wordt.

zjanke
4 december 2007, 23:27
Joh, lees hier eerst even hoe je op een normale vraag een normaal antwoord kunt krijgen http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=101462
Vriendelijkheid komt nog altijd van twee kanten en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat jouw kant een beetje rammelt.

Veel plezier met jouw leven, want als je je zo blijft opstellen dan zal je hier niet lang rondhangen....

Wizz
4 december 2007, 23:27
ik snap ook niet wat jullie probleem is

Dan ben je heel dom, en wens ik jou veel fucking sterkte in je leven, wat je zo te horen heel hard nodig zult hebben.

Wizz

Azrael
4 december 2007, 23:28
"Probeer is"....................OMG! 8-)

bert k
4 december 2007, 23:30
Ok, Ceza, je hebt geen idee hoe een forum werkt, dat blijkt. Leer de komende week maar eens manieren en probeer het daarna nog eens. Je gedrag wordt niet op prijs gesteld.


Bert K, mod