PDA

View Full Version : Winkel met een Ibanez Universe op voorraad?



TimoSomers
4 december 2007, 21:11
Hey guys !
Ik ga een Ibanez Universe kopen (Ibanez Uv777bk of Ibanez Uv777p).
Weten jullie toevallig een winkel die deze op vooraad heeft?
Ik heb al gegoogled, maar weinig gevonden.

Thanks in advance!

TimoSomers
4 december 2007, 22:17
Niemand?
Mag ook duitsland/belgie zijn btw.

Ceza
4 december 2007, 22:19
http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0000126-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

een winkeltje in duitsland :)

Wizz
4 december 2007, 22:22
TimoSomers, ik stuur je een PM.

Wizz

dracobaco
6 december 2007, 12:28
Maxguitar in Den Haag...........

Otje
6 december 2007, 12:41
Ik heb jarenlang een van de allereerste Universe gitaren gehad, gelijk toen ze op de markt kwamen (eind jaren '80 geloof ik). Het serienummer was 0000013. En dat heb ik geweten ook.... Na een week heb ik de tremolo vastgezet want dat ding was niet op stemming te houden. Ik heb er een jaar of 8 fanatiek op gespeeld maar was er op gegeven moment totaal op uitgekeken.

Inmiddels zijn ze volgens mij een stuk beter geworden, maar het is mijn ding niet meer. Ik hoop dat je veel plezier hebt van de jouwe!

Raffel
6 december 2007, 12:45
de bruggen zijn heel erg veel beter geworden vergeleken met toen, de eerste bruggen waren totaal niet stijf. De tegenwoordige Lo Pro's kun je een vrachtwagen aanhangen en ze verbuigen nog niet. (bij wijze van spreken he)

universe777
6 december 2007, 12:55
Ik heb twee Universen, een uit 90 en een uit 91 (een witte en een zwarte) Beide hebben de lo-pro al i.pv. de edge versie. Zijn echt twee super gitaren. Verschillen wel als dag en nacht van elkaar qwa geluid.
Ik heb er ook een uit 200? gehad maar die heb ik direct verkocht toen ik die witte op de kop getikt had. Niet te vergelijken. Die all-access hiel is natuurlijk geweldig, maar op de een of andere manier haalde de nieuwe het niet bij de oude.

Ik weet wel dat de eerste lichting UV's, waaronder ook wat multicolors last hadden van instabiele halzen.
Een kennis van me heeft echter een multi met egde, en die is met geen zeven paarden ontstemd te krijgen.

Otje
7 december 2007, 19:12
Ik weet wel dat de eerste lichting UV's, waaronder ook wat multicolors last hadden van instabiele halzen.Toen ik eenmaal de tremolo had vastgezet was 'ie erg stemvast. De ongelakte hals was heerlijk. Na een aantal jaren ben ik totaal afgeknapt op het geluid. Ik vond die elementen helemaal nix.

Hardguitar
8 december 2007, 10:04
Hej Timo je wou toch ook nog een buizenversterker gaan halen? of is dat alweer van de baan :satisfie:

universe777
8 december 2007, 12:43
Toen ik eenmaal de tremolo had vastgezet was 'ie erg stemvast. De ongelakte hals was heerlijk. Na een aantal jaren ben ik totaal afgeknapt op het geluid. Ik vond die elementen helemaal nix.

Weet je het is grappig maar die oude Blaze elementen zijn toch iets anders dan de nieuwe. In mijn UV7BK (zwart met groen) waren de pups heel erg microphonisch geworden ik heb toen (rechtstreeks via dimarzio) een nieuwe besteld in dezelfde kleur en die klonk heel anders. Een grovere korrel bij vervorming maar veel duidelijker dan de eerste die er in zat. Ook iets meer output. Toen ik er naar informeerde mailde die jongen dat ze iets veranderd hadden qwa constructie. Die maat van me met die multicolor kwam tot dezelfde conclusie.

fransoos
8 december 2007, 13:14
Hey guys !
Ik ga een Ibanez Universe kopen (Ibanez Uv777bk of Ibanez Uv777p).
Weten jullie toevallig een winkel die deze op vooraad heeft?
Ik heb al gegoogled, maar weinig gevonden.

Thanks in advance!

He' Timo, mooie axe, neem aan dattie (ook) voor metal bedoeld is?
Zo zie maar weer dat een baswoodbody helemaal niet verkeerd is.
hoop dat je snel een goeie vind.

iwamoto
8 december 2007, 14:42
mijn advies, kijk ook eens naar een S7320, ik heb toen ik hem haalde ook gekeken naar de RG1527 en de Universe, maar had toch liever de S7320