PDA

View Full Version : Persistence Tour 2007 - 5 december 013 Tilburg



Bl44t44p
4 december 2007, 14:50
Zag geen topic, dus bij deze ;)

Persistence Tour 2007 op 5 december in 013 Tilburg vanaf 17.00

Met HATEBREED, AGNOSTIC FRONT, IGNITE en verder Evergreen Terrace + Sworn Enemy + Death Before Dishonor + Ringworm

Ikzelf ga vooral voor Hatebreed en Ignite :) Nog meer mensen aanwezig?

Op dit moment nog steeds kaarten á €25 verkrijgbaar!

Bins
4 december 2007, 15:10
Ik zou eigenlijk gaan, maar ik vind 25,- (+trein en zuipen) iets te dol voor alleen Ignite. De rest vind ik namelijk takkeherrie, en gezien het allemaal "hardcore" is zal het wel afgeladen zijn met wannabe-emo-ninja's.

Ignite was wel echt de bom in utrecht, dus misschien ga ik op het laatste moment toch nog :)

edit: Agnostic front is geen 'takkeherrie' trouwens... die wil ik eigenlijk ooit nog wel een zien.

manu
4 december 2007, 15:56
Zag geen topic, dus bij deze ;)

Persistence Tour 2007 op 5 december in 013 Tilburg vanaf 17.00

Met HATEBREED, AGNOSTIC FRONT, IGNITE en verder Evergreen Terrace + Sworn Enemy + Death Before Dishonor + Ringworm

Ikzelf ga vooral voor Hatebreed en Ignite :) Nog meer mensen aanwezig?

Op dit moment nog steeds kaarten á €25 verkrijgbaar!

ik ben er idd ook..heb ook al mn kaartjes+on/backstagepasje binnen ^^

StereoX
4 december 2007, 22:49
i'm there. vooral voor ignite. maar death before dishonour en Agnostic Front blijft ook altijd wel gezellig.

Bl44t44p
6 december 2007, 13:27
Zo, dat was weer bruut :) Ignite was erg vet, Agnostic Front vond ik geen moer aan maar Hatebreed.. jezus, machtig weer. Wat een band is dat toch :D

En april dus weer Ignite in 013!

manu
7 december 2007, 13:04
Zo, dat was weer bruut :) Ignite was erg vet, Agnostic Front vond ik geen moer aan maar Hatebreed.. jezus, machtig weer. Wat een band is dat toch :D

En april dus weer Ignite in 013!

en erol,die dude van de merch van ignite blijft de bom...lekker kopers afkraken over hun emokapsels hahahaaa...ben nu wel mn scheermes kwijt :chicken: