PDA

View Full Version : G-MAJOR: rechter output werkt niet meer?!



MvdL
3 december 2007, 21:49
Ben nou niet echt heel erg bedreven met mijn G-Major (zeg maar 'helemaal niet' eigenlijk), maar op een of andere mysterieuze wijze deed mijn rechter output het laatst opeens niet meer. 't Is niet dat ie storing gaf, geruis of gekraak, maar gewoon echt helemaal niks. Allerlei manieren getest, linker output deed het prima, maar rechter gewoon helemaal niks. Heb nog niet in de instelling van de panning gekeken omdat ik die zo gauw niet kon vinden (ding staat in de oefenruimte helaas).

Weet iemand zo of het daar toevallig mee te maken zou kunnen hebben, dat die per ongeluk in een keer helemaal naar links is gedraaid ofzo? Weet niet eens of dat kan, maar vroeg me af of iemand toevallig een idee heeft hierover. Kan me namelijk bijna niet voorstellen dat er hardwarematig zomaar opeens iets kapot zou zijn (ding is sowieso pas een jaartje oud ofzo, bovendien zou je dan op z'n minst toch wel wat gekraak verwachten?).

Ben dringend op zoek naar advies want moet er donderdag weer mee spelen en zou mooi zijn als alles dan weer verholpen is. Alvast bedankt voor de hulp!

Synx
4 december 2007, 14:46
Enige plek waar ik een panning heb gezien was in de delay settings. Zal vast nog wel in meer effecten zitten maar zoiets verander je niet zo snel. Pak eens een fabrieks patch en kijk of daar de rechter het wel nog doet. Check ook de kabels... Succes!

boss
4 december 2007, 18:19
Komt er wel op beide kanten geluid binnen? (Input levels)