PDA

View Full Version : behringer



Pee
30 november 2001, 22:39
Wat vinden jullie van deze amps? Niet zo'n bekend merk bij amps zeker?

Jimi Hendrix
30 november 2001, 23:35
ik noem dat merk altijd teringer, maar dat is een misselijk grapje :wink:

poeyerke
1 december 2001, 12:45
Over het algemeen levert behringer goed spul. Het zijn vaak ontwerpen gebaseerd op kopieen van anderen.

Behringer is goedkoop en je krijgt veel voor je geld, de versterkers heb ik nog nooit geprobeerd (zal ik waarschijnlijk ook niet snel doen). Het is denk ik een leuke uitgebreide oefenversterker voor thuis, je krijgt er in ieder gevaal veel effecten standaard op.

Outshine
2 december 2001, 01:40
Nou, ik heb voor de gein es die blue devil gebrobeerd (65 watt ofzo).

Sjonge wat een teringer :grin: geluid zit daarin zeg!!!

Als je een merk amp NIET moet kopen, dan is het Behringer. De bassist van me band vroeg zich af ofdat ik een london city 15 watt aan t uitproberen was!! Dat zegt genoeg lijkt me!

anoniem
12 december 2001, 21:26
Ja dat jouw bassist een debiel is.
Een Behringer gaat wel zeker voor de prijs

Outshine
13 december 2001, 00:04
Op 2001-12-12 20:26, schreef anoniem:
Ja dat jouw bassist een debiel is.
Een Behringer gaat wel zeker voor de prijs


Mijn bassist is idd een debiel, maar hij heeft wel een fatsoenlijk stel oren gekregen, kun jij niet zeggen! Maar speel jij maar gerust op je behringer, als wij lekker op onze fenders, marshalls en mesas bezig zijn :grin:

Outshine
13 december 2001, 00:19
Ok ff zonder gein, als je in de richting van behringer zoekt, kun je beter naar een peavey zoeken, ook niet echt geweldig, maar naar mijn mening toch een stuk beter dan de behringer.

anoniem
13 december 2001, 22:02
Dit is "anoniem" weer. Ik heb trouwes geen Behringer, maar een maat van me wel. Mijn Marshall klinkt 10000000000 keer zo goed, maar ik kan niet zeggen dat z'n blue devil slecht klinkt.

Outshine
14 december 2001, 00:02
Op 2001-12-13 21:02, schreef anoniem:
Dit is "anoniem" weer. Ik heb trouwes geen Behringer, maar een maat van me wel. Mijn Marshall klinkt 10000000000 keer zo goed, maar ik kan niet zeggen dat z'n blue devil slecht klinkt.


Tsja, meningen verschillen nu eenmaal, de enige manier om uit te vinden of de behringer jouw smaak is, is em gewoon een keer uit te testen.

btw anoniem, waarom registreer je je gewoon niet?

idono
14 december 2001, 10:28
Heyz,

volgens mij valt dieblue devil uit elkaar als je hem aanraakt, hij ziet er niet echt solide uit, ik heb hem geprobeerd, en hij klink echt kut.

Greetz

Bruvtilov
19 december 2001, 13:52
Beste mensen,

Alle waar is naar z'n geld lijkt me. De Blue Devil kost een kleine 700 gulden en levert voor dat bedrag toch een aantal interessante zaken: 65 watt vermogen, ingebouwd eenvoudig effectenbakje, footswitch, twee kanalen (clean/dirty), aux-ingang met volumeregelaar, gebalanceerde output etc. Niet onaardig voor de beginnende gitarist of degene die een leuke oefenversterker zoekt.
Ik gebruik live een Koch Multitone en natuurlijk, de poorten van de hemel gaan een stukje verder open door de klank van dit apparaat dan bij de Behringer maar dat mag ook niet als een verrassing komen bij een prijsverschil van ongeveer 3100 gulden.
Je moet elk apparaat op zijn eigen merites beoordelen en in dat licht bezien vind ik de Behringer zeer veel waar voor het geld leveren. Ik ben er in ieder geval als oefenversterker zeer over te spreken.

BehringerBerend
27 april 2002, 22:56
Tja, mijn naam he...

Ik vind zelf Behringer wel geinig, geen effect pedalen nodig, lekker geluid en bovenal goedkoop. Op de Blue Devil Heb'k vaak gespeeld, maar er zit echt wel een redelijk geluidje in hoor, en wat mengpanelen betreft (maar dat heeft hier niets mee te maken) is Behringer in ieder geval de nummer 1, misschien dat ze dat (ooit...) nog wel eens worden met versterkers...

GRTZZ

Wbremer
3 juni 2002, 12:55
Alle waar naar zijn geld. Als je ziet welke mogelijkheden er op zitten voor dat geld. Ik denk dat als je er andere speakers aanhangt..... Dat het nog best eens wat wordt!