PDA

View Full Version : Kan me iemand zeggen welk model deze stagg is?



k3nny
3 december 2007, 20:03
Hey beste mensen heb hier nog een oudere stagg elektrische liggen :roll:
Zou deze graag willen verkopen maar weet niet meer welk model dit is...
Ik dacht dat hij rond de 170-200€ nieuwprijs was...
Hebben jullie soms een idee? Alvast bedankt
http://img90.imageshack.us/img90/6655/7342869qo6.th.jpg (http://img90.imageshack.us/my.php?image=7342869qo6.jpg)

http://img132.imageshack.us/img132/5900/73428692do5.th.jpg (http://img132.imageshack.us/my.php?image=73428692do5.jpg)

Danielovich
3 december 2007, 20:24
echte collecter items effe onder ond miss zijn ze nu wel +- 1000 euro waard :sssh:

chubbyfan
3 december 2007, 20:26
beetje lullig om iemand een stagg aan te smeren toch? :sneaky:

wietse
3 december 2007, 21:05
dit lijkt op spam en nog wel erg vieze spam, een stagg gun je niemand of moet al als haardhout zijn.
sloop het ding en verkoop hem in onderdelen, de body's zijn vaak wel goed en die brengt los meer op dan een complete stagg.

kenx
3 december 2007, 21:45
MENSEN doe gewoon even normaal en laat die jongen toch is een vraag stellen. Breek die toch niet zo af!! Wel K3nny aangezien ik hier precies de enige ben die normaal kan doen zal ik je vertellen dat deze gitaar nog een 70 ŕ 80 euro waard is. meer info? PM'en!

grtez

k3nny
3 december 2007, 21:52
bedankt KENX itt alle anderen ;)
Het is ook niet de bedoeling iemand een gitaar aan te smeren maar eigenlijk gewoon te weten welk model het is aangezien je deze niet meer terug vind.
Maar omdat jullie me toch zo afzeiken (buiten 1 persoon dan) zal ik niet meer terug komen... Zeker een afrader om eens een vraag te stellen..

Ic3gl0vE
3 december 2007, 21:55
Staggs zijn niet al te populair hier... Maar het model van jouw gitaar is afgekeken van een Jackson Dinky. Die zien er zo uit:

http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/regular/8/7/2/405872.jpg

70 a 80 euro lijkt mij ook wel een eerlijke prijs, maar een gitaar die zo weinig waard is zou ik niet verkopen. Gewoon aan de muur hangen als decoratie!

wietse
3 december 2007, 22:29
bedankt KENX itt alle anderen ;)
Het is ook niet de bedoeling iemand een gitaar aan te smeren maar eigenlijk gewoon te weten welk model het is aangezien je deze niet meer terug vind.
Maar omdat jullie me toch zo afzeiken (buiten 1 persoon dan) zal ik niet meer terug komen... Zeker een afrader om eens een vraag te stellen..
het is niet om jou af te zeiken maar als je eerste post is van hoeveel is dit waard?
dan reageren we daarop nog wel eens vel, het gebeurt namelijk nog wel eens dat iemand zich registreert om iets te verkopen en daar is een forum niet voor.
was dus niet zo'n handig begin topic voor je eigenlijk, en daarbij als je hier stagg roept krijg je gelijk een emmer vol stront over je heen, hetzelfde spul als waar stagg z'n gitaren van maakt :D.

TimmU
3 december 2007, 23:41
MENSEN doe gewoon even normaal en laat die jongen toch is een vraag stellen. Breek die toch niet zo af!! [B]Wel K3nny aangezien ik hier precies de enige ben die normaal kan doen [B]zal ik je vertellen dat deze gitaar nog een 70 ŕ 80 euro waard is. meer info? PM'en!

grtez
Nog een grote bek ook , tsss.
Gelukkig weet jij alles van gitaren en dergelijke. Mensen zoals Orpheo , Wietse, Saf en ik en dergelijke, zijn nog maar net begonnen. We hebben maar 1 gitaar. Dat zal het punt zijn, denk je niet?
Onzin blaten hebben we zelfs een apart forumgedeelte voor, laat daar je lusten maar botvieren, kijken hoelang je het uithoudt.

@ TS : een stek moet je in de hens steken. Of op het podium kapot slaan. Die krengen zijn echt afgrijselijk imo.Je hebt best aardige beginnersgitaren, maar steks zijn dat absoluut niet. Gebruik dat ding dus of als opvuller als je een gat in de muur hebt geslagen, of als decoratie, of verkoop em aan iemand voor een paar tientjes. Veel meer zal je er ook niet voor krijgen, gezien de huidige gang van zaken op MP , Ebay e.d.

Jay75
3 december 2007, 23:48
Ik hou best van Staggs eigenlijk!

TimmU
4 december 2007, 00:31
Sig worthy!:D


tenminste,ik hoop dat het een grapje is. toch ? toch? toch?

Azrael
4 december 2007, 00:33
Model brandhout? :D

(blijft gewoon leuk dat Stagg gezeur hehe)

TimmU
4 december 2007, 00:38
Model brandhout? :D

(blijft gewoon leuk dat Stagg gezeur hehe)
+10 !
Maar dit model is geloof ik de special reissue '06. Collectors item, zoals jij wel begrijpt, Azrael.

Puerco
4 december 2007, 01:12
Ik vind het knap lullig hoe iemand die hier net nieuw is en voor het eerst post gelijk flink word afgebrand alleen maar omdat er iets over een Stagg gevraagd word.....
Lijkt wel alsof iets over een Stagg gaat iedereen even wil roepen dat ze alleen goed zijn voor in de kachel maar ik heb nog nooit van iemand vernomen waarom dat zo is.
Ik heb nog nooit zo een ding in mijn handen gehad maar ik vraag me af hoeveel mensen hier eigenlijk met een Stagg begonnen zijn? En heb je er op leren spelen of niet???
Heel vaak worden dit soort vragen gesteld door hele jonge mensen die geen geld of verstand van zaken genoeg hebben om wat anders te kopen. Klein beetje hulp kan een hoop doen in dit geval.
Als men niets nuttigs te melden heeft zwijg dan, dit soort opmerkingen getuigd niet van veel volwassenheid.....

Godfather
4 december 2007, 01:22
+1, helemaal mee eens.

iwamoto
4 december 2007, 01:27
ik vind het knap lullig dat hier 2 broekies denken een grote bek te kunnen hebben, als het je niet aanstaat ga je je maar melden bij hoofd....veel plezier

ot: volgens mij was dit model model JKS BLK-Fireplace

Jim Haagmans
4 december 2007, 01:35
aha het is hier dus belangrijk dat je al 6 jaar achter dit forum zit te klooien en een paar duizend keer een berichtje hebt achtergelaten.

Weet je meteen hoe zielig je bent als je vindt dat dát een statusindicatie is.

Rocketman
4 december 2007, 01:48
Ik vind het knap lullig. Ik heb bijvoorbeeld een Cort en ik weet ook niet welk model het is.

Ik zie niet in waarom zo'n vraag niet op dit forum kan worden gesteld en waarom de poster direct moet worden afgezeken.

Eigenlijk vind ik het schandalig.

kenx
4 december 2007, 07:47
Ik vind het knap lullig. Ik heb bijvoorbeeld een Cort en ik weet ook niet welk model het is.

Ik zie niet in waarom zo'n vraag niet op dit forum kan worden gesteld en waarom de poster direct moet worden afgezeken.

Eigenlijk vind ik het schandalig.

Je hebt gelijk, en dat wil niet zeggen omdat ik niet zo'n strever ben als de anderen, dat ik niets van gitaren weet, ik heb ook al veel ervaring. Wees gerust.

Lennert
4 december 2007, 09:10
Mja.. ik heb weleens bij Live Music in arnhem op een soort LP/PRS copy gespeeld van stagg. Dat ding zag er prima uit, speelde prima en klonk prima.. helemaal niks mis mee als beginnersgitaar. Ik heb dat toen eigenlijk puur gedaan omdat er hier zoveel inhoudsloze brol over wordt gezeken en ik was gewoon benieuwd wat er van waar was. Heb er toen met de plaatselijke gitaarbouwer over gepraat (Die man van Aspen guitars) en er moet wel bij verteld worden dat ze regelmatig stagg exemplaren moesten terug sturen omdat er niks mee aan te vangen viel. Dus wat voor alle budgetmerken geldt, geld dan misschien iets meer voor stagg, dat de leuke gitaren enigzins exemplarisch zijn. Maar verder vind ik het een hoop gelul hiero van de gevestigde orde..


En ik vind het bovendien erg opvallend hoe er over het algemeen gereageerd wordt op nieuwe leden de laatste tijd op dit forum, 't lijkt verdomme wel of bepaalde mensen ergens bang voor zijn!?

Jay75
4 december 2007, 10:55
aha het is hier dus belangrijk dat je al 6 jaar achter dit forum zit te klooien en een paar duizend keer een berichtje hebt achtergelaten.

Weet je meteen hoe zielig je bent als je vindt dat dát een statusindicatie is.


AMEN!!!!!!!!! echt he:)

TimmU
4 december 2007, 11:13
Ik vind het knap lullig hoe iemand die hier net nieuw is en voor het eerst post gelijk flink word afgebrand alleen maar omdat er iets over een Stagg gevraagd word.....
Lijkt wel alsof iets over een Stagg gaat iedereen even wil roepen dat ze alleen goed zijn voor in de kachel maar ik heb nog nooit van iemand vernomen waarom dat zo is.
Ik heb nog nooit zo een ding in mijn handen gehad maar ik vraag me af hoeveel mensen hier eigenlijk met een Stagg begonnen zijn? En heb je er op leren spelen of niet???
Heel vaak worden dit soort vragen gesteld door hele jonge mensen die geen geld of verstand van zaken genoeg hebben om wat anders te kopen. Klein beetje hulp kan een hoop doen in dit geval.
Als men niets nuttigs te melden heeft zwijg dan, dit soort opmerkingen getuigd niet van veel volwassenheid.....
TS zou ook gewoon op MP een advertentie kunnen plaatsen, dan merkt hij vanzelf wel wat ongeveer de richtprijs is, als hij wat research doet.
En ik ben begonnen op een Squier telecaster.:)

bert k
4 december 2007, 11:18
Topic gaat dicht, dit is al honderd keer geroepen.


En een waarschuwing: Stagg bashen houden we nu mee op, nieuwkomers hebben recht op een normaal antwoord.

Bert K, mod