PDA

View Full Version : Avouzon IV - Twijfels



Joey Handsome
3 december 2007, 19:55
Nieuw liedje van mijn band Avouzon IV. Ben benieuwd wat men er hier van vindt, aangezien dit niet echt standaar gitaarmuziek is.
Er zit natuurlijk wel een vette gitaar in. Speel op m'n Jaguar door ehx Soul Preacher, Microsynth en Deluxe Memory Man naar Twin Reverb (kopen??) met een mic ervoor en de mixer in. Laat maar horen wat jullie ervan denken. (http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=0E4FF74B17DE55BD)

EDIT: laat ik de e-bow niet vergeten. Wat je in het begin hoort (en later ook in het nummer) is dus gitaar, geen synth...

Rinze
3 december 2007, 21:30
De grootste link aller tijden? :D Zal er zo even naar luisteren, ga nu even serie op tv kijken.

JeeBee
3 december 2007, 21:57
Zonder meer apart! Klinkt heel gedragen en heeft iets plechtigs. Krijg spontaan ook wat associaties met de muziek van Ennio Morricone (begin) en Enya.....maar dat zal wel aan mij liggen ;)

Rinze
3 december 2007, 23:10
Ik moest inderdaad aan Ennio Morricone denken. Mooi gedragen, word er wel een beetje melancholiek van. Raar woord, melancholiek, als je er wat langer naar kijkt...

JeeBee
3 december 2007, 23:20
Ik moest inderdaad aan Ennio Morricone denken. Mooi gedragen, word er wel een beetje melancholiek van. Raar woord, melancholiek, als je er wat langer naar kijkt...

dan kan het bijna geen toeval meer zijn.... ;)

Joey Handsome
3 december 2007, 23:24
Kan me de vergelijking met Ennio wel voorstellen. De gitaar heeft wel een beetje zo'n spaghetti western soundje. Als de melodica nu nog een mondharmonica geweest was...

JeeBee
3 december 2007, 23:27
Kan me de vergelijking met Ennio wel voorstellen. De gitaar heeft wel een beetje zo'n spaghetti western soundje. Als de melodica nu nog een mondharmonica geweest was...

Leuk dat je dat zegt, want ik zat op een gegeven moment ook te luisteren of ik er eentje hoorde....