PDA

View Full Version : 1981 DEAN USA EXPLORER BLUEBURST



gerrekat
2 februari 2003, 11:30
he gasten,

Ik heb bovenstaande gitaar in mijn bezit, incl. ORIGINAL floyd rose, seymour invader in de bridge en seymour 59 in de neck.

Ebony freatboard, matching blueburst genaration II V headstock met binding.

Bodybinding, grover tuners, OHSC, speelt IEDERE andre exoplorer shape aan de wand.

natuurlijk wat gebruiksporen op de achterkan, maar ziet er nog heel toonbaar uit voor een 22 jaar oude gitaar.

heeftw el een nieuwe setup nodig.

Wil hem graag ruilen voor een andere "vintage" dean als iemadn er een heeft, maar ZONDER tremolo, daarom wil ik hem nl. kwijt, ik haat die dingen!

Wil ook ruilen voor een vintage BC RICH neck through.

geinteresserd, foto's?? mail me.


Oh wil hem eventueel ook verkopen al ligt mijn voorkeur bij een ruil, doe dan een redelijk bod, maar jongens het is echt geen epiphone of koreaan dus alsjeblieft geen 200 EURO bieden dat heeft geen zin!

Swan
2 februari 2003, 12:10
vintage bc rich?????

jorrit
2 februari 2003, 13:50
hebben ze voor dit soort dingen niet gitaarmarkt.nl en marktplaats.nl etc. etc. uitgevonden????

groeten jorrit

Moonchild
2 februari 2003, 13:58
Wauw gerrekat, ik heb pas geleden pas mijn research van dit merk gedaan, en ik kan zeggen dat ik behoorlijk jaloers ben :smile:

Maar ik ben wel benieuwd wat je er eigenlijk voor vraagt, als je hem verkoopt dan.

Moonchild
2 februari 2003, 14:00
Op 2003-02-02 12:10, schreef Swan:
vintage bc rich?????


ja, ooit maakte bc rich retemooie gitaren

lupoloco
2 februari 2003, 14:20
moet dan wel voor onze tijd geweest zijn.

gerrekat
2 februari 2003, 15:23
Op 2003-02-02 13:58, schreef Moonchild:
Wauw gerrekat, ik heb pas geleden pas mijn research van dit merk gedaan, en ik kan zeggen dat ik behoorlijk jaloers ben :smile:

Maar ik ben wel benieuwd wat je er eigenlijk voor vraagt, als je hem verkoopt dan.


ik heb 5 USA deans, deze gaat weg omdat ik niet van floyds hou.
Wel jammer want het is echt een zeer zeldzaam exemplaar, in blueburst zijn ze zowiezo heel moeilijk te krijgen en dan zeker ook nog eens met een matching headstock.

Ze spelen ongeevenaard, ik zal ik zal er ook direct, een andere dean van kopen, voor zover die te vinden zijn.

Ik heb ze allemaal uit de USA, hier zijn ze NIET te krijgen.

Ik ben ook lid van de DOA (Dean Owners of America) en van daar uit kan ik altijd wel een het een of ander komen.

Ik wil er toch minimaal 1300 a 1400 EURO voor hebben, en dan hou ik het nog redelijk.

Ik weet dat het een smak geld is, maar ja deze kan ik nooit meer opnieuw kopen, vintage deans zijn ontiegelijk zeldzaam, en een standard in de USA gaat snel voor $ 1850 of meer (zeker als het een er een uit de eerste prodictie jaren is dus 77 of 78), een flame series is goedkoper, maar die si ondaan van alle franje.


Oh misschien is er wel een gitaarmarkt ofzo voor, maar ben in de eerste instantie gefocussed of een ruil, en ik krijg hier hope je het wend of keert toch meer respons.

Bovendien kun je alles veel uitgebreider beschrijven en is het gratis!