PDA

View Full Version : Nieuwprijs Ibanez RG2027XVV



ME.
2 december 2007, 19:32
Ik heb afgelopen een Ibanez RG2027XVV gekocht. Lucky Me :cooler:

Vroeg mij alleen af wat de nieuwprijs is geweest toen dit model nog gewoon in de winkel te koop was?

i.v.m. verzekeringen e.d.


Colin

Roro92
2 december 2007, 19:43
Geen antwoorden zonder foto's :D.

ME.
2 december 2007, 19:46
Zal volgende week foto's posten, wanneer ik de gitaar weer hier heb.

Staat nu bij de gitaarzaak om afgestelt te worden, ben er zelf een beetje huiverig voor om dat zelf te doen met zo'n gitaar.

Kan je alwel vertellen dat hij ondanks z'n wat hoge actie toch geweldig speelt en zeker niet onderdoet voor mijn Universe.

Anders Destium
2 december 2007, 21:14
Heb jij die van marktplaats gekocht? Gefeliciteerd ermee!


Voor die van mij heb ik nieuw als ik het goed heb ongeveer 1500 euro betaald.

Jay Cal
2 december 2007, 23:19
Congrats! Ik ben ook benieuwd naar de nieuwprijs want ik zit eraan te denken de mijne van de hand te doen.

T zijn overigens wereldklasse gitaren qua feel! Alleen die 7e snaar is nooit echt mijn ding geweest. Veel plezier ermee in ieder geval.

urezna
3 december 2007, 11:56
Allereerst gefeliciteerd!!!!!

wat mij betreft een van de beste gitaren die Ibanez (veel te kort) op de markt heeft gebracht!!! en welkom bij het selecte gezelschap van gelukkige eigenaren... ;-)

catalogusprijs (Serlui) destijds (in 2000) was ongeveer 3800 gulden meen ik, al kon je daar in de meeste winkels wel iets vanaf kletsen. volgens mij heb ik toen f2400,- teruggekregen voor een inruil, en moest nog f1100,- bijleggen.
moet je het alleen nog even in euro's omrekenen... ;-)

veel plezier ermee!

universe777
3 december 2007, 13:41
Gemiddeld 2900 gulden toender tijd.

ME.
3 december 2007, 14:53
Oke, bedankt. Valt nog wel mee, gezien de 2ehands prijzen tegenwoordig.

@Anders: Ja, ik was er als eerste bij op marktplaats, heel veel mazzel mee gehad, zo'n prijs.


Wat voor elementen hebben jullie erin zitten?

Heb zelf nog een Blaze set liggen en een Evolution kan ik wel even uit een andere gitaar halen om te experimenteren.

Colin

Jay Cal
3 december 2007, 18:40
Ik heb in de mijne een air norton7 neck en evo7 brug pup zitten. Errug fijne combi en zeer veelzijdig.

urezna
4 december 2007, 10:13
Ik heb alleen mijn brugelement vervangen, is een evo7 geworden, errug lekker scheuren daarmee, fantastische combinatie met de piezo! :-)
en ik weet van m'n RG8427 (ook mahonie) dat een air norton7 bij de hals-positie inderdaad ook erg fraai klinkt!