PDA

View Full Version : Song for JT (Akoestisch)



Picker
2 december 2007, 19:30
Cadeautje van vrienden in Italië: http://www.youtube.com/watch?v=ieYa8stQ5LM

De geluidskwaliteit is vrij matig dankzij YouTube. Maar de puristen kunnen ook luisteren op iTunes.

LaurentB
2 december 2007, 19:50
Mooi! Mooie harmonieën ook, iets wat je niet altijd hoort in akoestische gitaarnummers. Ik had je tweede CD voor mijn verjaardag gevraagd, maar nu heeft men mij per ongeluk de eerste weer opgestuurd. Nou ja, die stuur ik dan maar terug naar mijn broer, die vind dat ook vast mooi.

Zo, had ik gelijk ook een reden om mijn duizendste post hier te plaatsen :)

Picker
2 december 2007, 19:53
Pardon? Als je de verkeerde CD krijgt moet je gewoon even een mailtje sturen! Dan wordt het vast wel geregeld.

LaurentB
2 december 2007, 20:00
Pardon? Als je de verkeerde CD krijgt moet je gewoon even een mailtje sturen! Dan wordt het vast wel geregeld.

Ja, hij had ook gewoon de verkeerde besteld hoor :), ik formuleerde het wat ongelukkig...

duckman
2 december 2007, 23:31
blijft een geweldig nummer, mooie clip ook!!

Rinze
3 december 2007, 18:42
Mooi nummer, mooi gitaargeluid ook, mooi warm en toch helder.

Pais
3 december 2007, 19:14
Is het heel erg om hier als zelf stuntelende praktiserende prutser op gitaar kritiek te geven?

Ik geef mn kritiek alleen als luisteraar! Maar ik vind het niet erg mooi. Ik wordt een beetje simpel van het steeds terugkerende deuntje en de achtergrondmuziek doet me denken aan karaoke. Ik mis ook een hoogtepunt in de muziek.
Maar natuurlijk prachtig uitgevoerd en dit is natuurlijk volledig smaakgerelateerd, al ben ik over het algemeen zeker pro-picking ;)

Picker
3 december 2007, 21:10
Is het heel erg om hier als zelf stuntelende praktiserende prutser op gitaar kritiek te geven?

Ik geef mn kritiek alleen als luisteraar! Maar ik vind het niet erg mooi. Ik wordt een beetje simpel van het steeds terugkerende deuntje en de achtergrondmuziek doet me denken aan karaoke. Ik mis ook een hoogtepunt in de muziek.
Maar natuurlijk prachtig uitgevoerd en dit is natuurlijk volledig smaakgerelateerd, al ben ik over het algemeen zeker pro-picking ;)Tja, muziek blijft iets heel persoonlijks natuurlijk. Gelukkig maar. Ikzelf vind het sterke aan de compositie dat er juist heel weinig herhalingen in voorkomen. Het hoofdthema wordt, na de intro, eigenlijk maar één keer herhaald. Ach ja, smaken verschillen. En misschien is het inderdaad wel een goed karaoke nummer :)

Overigens is de geluidskwaliteit van dat filmpje erg slecht waardoor de mix ook helemaal uit balans gaat. Op iTunes klinkt-ie veel beter.