PDA

View Full Version : waarde van pro reverb uit 1973



koen77
2 december 2007, 18:59
Ik heb een fender silverface pro reverb die ik graag te koop zou zetten. Alles origineel met een paar scheurtjes in de tolex en paar deukjes in het frontpaneel, anders in heel goede staat, kraakt niet en klinkt heel warm en krachtig. Kan iemand de waarde van deze versterker helpen bepalen want ik weet echt niet wat ik ervoor moet vragen. Alle hulp wordt geweldig geapprecieerd.
Merci

Pepe
2 december 2007, 19:05
wat het waard is of wat je ervoor kan krijgen..
zo uit de losse pols is alles boven 750 niet gek

ook welkom trouwens, meestal stelt men zich hier eerst voor..

jacky
2 december 2007, 19:08
Pro is best gewild en net als de twin zijn de begin zeventig ampjes not bad dus denk dat je wel 1000 moet kunnen vangen

Succes

ps staat nu een blackface op MP geloof voor nu 1750

Thoom42
2 december 2007, 22:00
Laat eens een foto zien :p

Eko
2 december 2007, 22:24
Er staat een Pro reverb op dit moment te koop op MP. Een `66 versie. De biedingen lopen al over de 1700 euries heen. Een vraagprijs voor de jouwe van 1000 als eerste bod lijkt me dus geen slecht vertrek.

Toaster
2 december 2007, 22:32
De black faces (pro Reverb) zijn wel heeeeeeeel dun gezaaid hoor. Dus je kan die niet echt als referentie gebruiken voor een silverface.

Ik zou hem op de dezelfde waarde schatten als een silverface twin. Alleen is de Twin wat gewilder.

koen77
2 december 2007, 22:52
bedankt voor de reacties. Sorry Pepe, where are my manners...
Ik bezoek al lang dit forum en ben net lid geworden. Woon in België en heb een in de 10 zalige jaren dat ik gitaar speel een waslijst materiaal gekocht en verkocht. Dit is het huidige :

-cort akoestische gitaar
-peavey wolfgang special
-fender fat strat floyd rose
-bass collection basgitaar
-fender pro reverb
-engl sovereign + engl 1x12
-ibanez weeping demon, mxr 10 band eq, nano small stone phaser, digitech digidelay, boss chorus ensemble, boss sd1
-pod xt
+ nog wat oude brol

koen77
2 december 2007, 22:55
Hoe voeg je weer foto's toe in een post. Ik ben nog een n00b.

Toaster
2 december 2007, 23:11
Je moet op een zelfgekozen website je foto's laten hosten. Dan kan je ze doorlinken.

bv photobucket.com

imlikeajungle
3 december 2007, 11:45
Een vriend van me heeft een half jaar geleden een SF PR gekocht voor 700 euro, weliswaar één speaker vervangen, en een tweede van dezelfde verkoper is 750 gegaan, dus 1000 lijkt me wel aan de hoge kant...

koen77
3 december 2007, 11:59
bedankt, ik probeer zo snel mogelijk een paar foto's te posten